הקפצ'ור מגיעה במימדים לא סטנדרטים. המרכב קטן יחסית (קצת יותר גדול מפיקנטו) וגובהו פחות או יותר זהה ל
ניסאן ג'וק. מרווח גחון של 20 ס"מ מאפשר בהחלט הרגשה של נהיגה על "רכב שטח" בגלל תנוחת הנהיגה הגבוהה. הקפצ'ור מבוססת על הרנו קליאו ומציגה עיצוב מרענן ועתידי עם מגוון גדול של אפשרויות להתאמה אישית הכוללים צביעה של חלקים שונים בצבע שונה גם בחוץ וגם בפנים, קישוטים בריפוד ובסביבת הנהג ועוד.

רנו קפצור נוחה ומרשימה
נוחות נסיעה ואבזור
מדובר ברכב קל משקל עם נוחות נסיעה בינונית מינוס. זה בעצם שילוב של סופר קומפקטית עם ג'יפון – שילוב לא טוב מבחינת נוחות הנסיעה. ברכבים קלים במיוחד קשה להגיע למצב בוא הרכב סופג את כל המהמורות ולכן התנהגות הכביש משתנה פלאות ברגע שקצת מעמיסים על הרכב משקל נוסעים. איכות החומרים לא גבוהה במיוחד אך בהחלט מספקת בקטגוריה. העיצוב של סביבת הנהג מרשים ביותר ונותן תחושה צעירה ו"קולית" . גם לנהג וגם לנוסעים מאחור יש מרווח גדול בגלל התקרה הגבוהה. בפספסל האחורי אפשר לשבת שני מבוגרים וילד , שלושה מבוגרים יתקשו לשבת בנוחות.
מנוע
ה
קפצ'ור מציע שני יחידות מנוע בנפח 1.2 \ 0.9 ליטר. שתיהם מוגדשות וסוחטות לא מעט כוח ביחס לנפח. ליחידת המנוע בנפח 1.2 יש 120 כ"ס וליחידה הקטנה יותר יש 90 כ"ס . בגרסה החזקה יותר יש אופציה לגיר אוטומטי ובגרסה החלשה יותר תוכלו לקבל גיר ידני בלבד. המנוע הוא בעל שלושה צילינדרים בסה"כ ואם תעמיסו עליו יותר מידי משקל, תזדקקו לרגל כבדה על הגז בעליות.
דעתנו היא שהרכב הזה מתאים מאוד לישראל. ההצלחה הגדולה סביב הסופר קומפקטיות וההצלחה המגבילה של הג'יפונים יכולות ליצור נישה חדשה של שילוב ביניים זול ויעיל. למעשה, זהו "ג'יפ " עירוני לכל כיס אשר מביא איתו עיצוב מרשים ביותר עם יחודיות .