ביום שני האחרון, חשפה רנו את המשפחתית החדשה שלה, רנו מגאן 2016. האמת, לא היו לה הרבה ברירות, עקב אינסוף הדלפות שזלגו לרשת בימים הקודמים לחשיפה. רנו היתה אמורה לחשוף באופן רשמי את הדגם החדש של המגאן רק בתערוכת פרנקפורט, אך עם הקדמה וה"רעב" של חובבי הרכב- הם קצת הקדימו את רנו.
רנו מגאן 2016 החדשה
רנו מגאן 2016 החדשה
הכל עניין של טעם
בתמונות שנחשפו ניתן לראות כי רנו הסיקה מדגמיה הקודמים של המגאן כי הכל עניין של עיצוב. ברנו דיגמו את המגאן החדשה בשלל קווי עיצוב המשכירים את הדגמים המובילים של היצרנית: קוליאו, קאדג'ר, אספאס ואפילו מרכב המנהלים החדש- רנו טאליסמן. בנוסף לכל, המגאן החדשה זוכה לנגיעות עיצוב ייחודים לדגמי הקונספט של רנו, כמו האלפיין. מעצב המגאן מוסר כי עקב התחרותיות בשוק על ליבם של האנשים, היה חשוב לרנו לשוות את ליבו של הקהל כבר ממבט ראשון.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
פלטפורמה מודולארית
לא סתם המגאן החדשה מעוצבת בהשראת דגמים אחרים של רנו. על פי היצרנית, המגאן החדשה מורכבת מפלטפורמת CMF המודולארית של קבוצת רנו-ניסאן. למעשה, המבנה המודולארי מאפשר ליצרנית לשנות את קווי העיצוב של הדגם ולהתאים אותה למתחרות בסגמנט, כמו הפיג'ו 308, שגם לה פלטפורמה מודולארית משלה. לגבי תא הנוסעים של המגאן, אמנם לא נמסרו פרטים אודותיו, למרות הדלפות של תמונות שלא ברור אם באמת שייכות לדגם, אך ברנו מבטיחים איכות תא נוסעים גבוהה, הנדסת אנוש שבראש מעיינה הוא הנהג ומסכי טאץ' המכילים את כל הפונקציות הדרושות.
פלטפורמת CMF המודולארית של קבוצת רנו-ניסאן
פלטפורמת CMF המודולארית של קבוצת רנו-ניסאן
יחידת הנעה
לפי שעה לא קיים מידע מהימן לגבי מנוע המגאן החדשה, אך לרנו מבחר די רחב של מנועים שיכולים להתאים היטב לרנו מגאן החדשה: מנוע 1.2 ליטר טורבו המשודך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית בעלת מצמד כפול, או מנוע דיזל DCI המוכרים לנו, וכן, מנועים אטמוספריים בנפח 2.0 ליטר. בכל אופן, גרסת הביצועים של המגאן, המגאן ספורט RS קאפ, ככל הנראה תטפס בהספקה לכדי 300 כ"ס, וכדי להשאיר את חובבי המותג להוטים, רנו חשפה גרסה משודרגת של המגאן ספורט דור 3 עם הספק של 275 כוחות סוס.
 
קרסו מוטורס, יבואנית רנו-ניסאן לארץ, נמסר כי הרנו מגאן החדשה תגיע לארץ במחצית הראשונה של שנת 2016, אך תאריך מדויק יפורסם בשלב מאוחר יותר. 
הכל עניין של עיצוב
הכל עניין של עיצוב