ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

רנו קפצור

image Renault
מחיר משוער: החל מ 109,900
שנות אחריות: -
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 20.4
יתרונות חסרונות
עיצוב מנוע קטן
חסכוני
שימושיות
רנו קפצור
רנו קפצור
רנו קפצור
רנו קפצור
רנו קפצור
רנו קפצור
רנו קפצ'ור היא מכונית חדשה לחלוטין בישראל שהגיעה בחודש יולי אחרי הצלחה גדולה מאוד בעולם הרכב האירופי. הרכב הוא בעצם רכב פנאי עירוני קומפקטי הנבנה על פלטפורמה זהה לזו של רנו קליאו והוא בעצם מעין רכב סופר מיני מוגבה. הרכב הוא מתחרה ישיר לניסאן ג'וק המוצלח שזכה להצלחה גדולה בישראל בשנים האחרונות אך עם טאץ' אירופי במקום הנגיעות היפניות של הג'וק. הרכב משווק בישראל עם מנועי בנזין בנפח של 0.9 ליטר חסכוני עם תיבת הילוכים ידנית ועם מנוע 1.2 ליטר טורבו ותיבת הילוכים אוטומטית. רנו קפצ'ור הוא בעל עיצוב חיצוני מרשים מאוד אך צריך להיכנס לתא הנוסעים כדי להבין את הסטייל הגדול של הרכב הזה. הרבה מאוד חומרים איכותיים מאוד יש לקפצ'ור בתא הנוסעים.

רנו קפצ'ור - מיני קרוסאובר בעיצוב חסר תקדים
יצרנית הרכב רנו לא נשארה חייבת בכל הנוגע לקטגוריית הקרוסאוברים הקטנים אשר הפכה לאחת הקטגוריות המבוקשות ביותר בשוק הרכב והציגה באפריל 2013 בתערוכת הרכבים השנתית בפריז את דגם הקפצ'ור המוצלח אשר מבוסס בעיקרו על הפלטפורמה המוצלחת של דגם הקליאו, במרוצת השנים עבר דגם הקפצ'ור שלל עדכונים ותוספות שהפכו אותו לאחד הדגמים המובילים בקטגוריה ובשנת 2016 הוצג הדגם בגרסתו הארוכה (גרסה זה טרם הגיעה למחוזותינו). דגם הקפצ'ור מציג שימוש ביחידות הנעה מודרניות ומתקדמות ביותר, נוכחות מאסיבית על גבי הכביש, יכולות נסיעת שטח סבירות, רשימת אבזור מתקדמת המתקבלת בהתאמה אישית והכל בתג מחיר אטרקטיבי ונוח ביותר. דגם הקפצ'ור נחשב לתשובה האופטימאלית מצידה של רנו  לדגמים מובילים ובכללם הסוזוקי קרוסאובר, סובארו XV, סיטרואן C4 קקטוס, אופל מוקה ועוד. 

יחידת הנעה מרשימה ותיבת הילוכים תואמת
עם השקתו המקורית הוצג דגם הקפצ'ור עם שלוש גרסאות מנועית מתקדמות, הגרסה הבסיסית אשר שווקה עד לתחילת שנת 2016, כללה מנוע טורבו בנזין בעל שלוש בוכנות בנפח של 900 סמ"ק המספק 90 כוח סוס, מומנט צנוע של 13.7 קמ"ג וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-12.9 שניות, שיווקה של גרסה זו הופסק לחלוטין. גרסת המנוע הבאה עושה שימוש במנוע טורבו דיזל בנפח נאה של 1.5 ליטר המוכרת גם מדגם המגאן פלואנס של רנו ומספקת 90 כוח סוס, מומנט בן 22.4 קמ"ג וכושר האצה נאה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-13.8 שניות. גרסת המנוע הבכירה ביותר כוללת מנוע בעל 4 צילינדרים בנפח של 1.2 ליטר המספק 120 כוח סוס עוצמתיים, מומנט נאה בן 20.9 קמ"ג  וכושר האצה מרשים מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.6 שניות בלבד ומהירות מרבית של 170 קמ"ש. יחידת המנוע הבכירה משודכת לתיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול אשר בשילוב עם יחידת הכוח העוצמתית מביאים ליכולת נסיעה חלקה וגבוה.
 
נוחות מרבית ונסיעה חלקה
כבר מרגע התנעתו הראשונית של דגם הקפצ'ור ניכר כי הוא מספק נסיעה נוחה, גבוה ורכב ביותר, השילוב בין יחידת ההנעה ותיבת ההילוכים מתקבל בצורה טובה ביותר והרכב מרגיש מהיר ונשלט בצורה טובה למדי. המתלים בדגם הקפצ'ור, בדומה למרבית המכוניות הצרפתיות, מכויילים על צידם הרך וצולחים בעבודת שיכוך זעזועי הכביש בנסיעה במהירות עירונית אך בעת נסיעה בכבישים בינעירוניים מתקשים המתלים לבצע את עבודתם ומורגשת תחושת ניתוק וחוסר בטיחות ניכרת. הסרן בדגם הקפצ'ור הינו סרן תלוי המורכב מקורה בודדת אשר מאפשר כושר סיבולת גבוה ואיזון מקסימאלי אך מתקשה בכל הנוגע לגמישות ואחיזת הכביש. 
 
נתוני צריכת דלק חסכוניים
נתוני צריכת הדלק הרשמיים בדגם המנוע הבסיסי עומדים על 20.4 ק"מ לליטר, בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר ועומדת על כ-14.3 ק"מ לליטר בממוצע. יחידת המנוע הבאה בנפח של 1.5 ליטר טורבו דיזל נחשבת , כיאה לרכב דיזל, לחסכונית ביותר ומציגה נתוני צריכה רשמיים אשר עומדים על 26.3 ק"מ לליטר, בעת נסיעה בפועל נחשבת צריכת הדלק לגבוה יותר אך עדין אטרקטיבית למדי עם ממוצע של 19.8 ק"מ לליטר. יחידת ההנעה הבכירה בנפח של 1.2 ליטר מציגה נתוני צריכת דלק רשמיים של 18.2 ק"מ לליטר בעוד שבעת נסיעה בפועל צריכת הדלק עומדת על 13.6 ק"מ לליטר. כלל הדגמים מצויידים בכפתור ECO שתפקידו לשפר במידה רבה את צריכת הדלק ולהפוך את הנסיעה לידידותית יותר לסביבה.
 
עיצוב צעיר, חיצוני מיוחד ומעניין לעין
מבט חיצוני על דגם הקפצ'ור מגלה רכב מרשים ביותר, מהיפים המוכרים בקטגוריה אשר מביא לידי ביטוי בצורה אופטימלית את שפת העיצוב החדשה והמתקדמת של רנו אשר כוללת הבלטה מיוחדת של סמל החברה בחזית הרכב, חרטום מרשים בעל יחידות תאורה גדולות המשוכים בעיצובם לאחור, מכסה מנוע שרירי  וצביעה דו גוונית מעניינת המאפשרת עשרות שילובי צבעים מעניינים אשר לא משאירים אף עין אדישה. העיצוב הצידי של דגם הקפצור כולל דלתות מעוצבות ומחוטבות בעלות נגיעות כרום עיצוביות אשר משתלבות עם מידותיו הגדולות ובעלות נהוכחות הרבה של דגם הקפצ'ור, אשר עומדות על 4.12 מ' אורך ו1.77 מ' רוחב. עיצובו האחורי של דגם הקפצ'ור כולל דלת חמישית גדולה במיוחד ומתחתיה יחידות תאורה מעוצבות בעלות נוכחות רבה.
 
תא נוסעים גדול, מעוצב ונוח ביותר לשימוש
מרגע פתיחת הדלת של דגם הקפצ'ור נגלה מראה פנימי מעוצב וססגוני ביותר המקושט בשלל צבעים ותוספות מעניינות מאוד לעין. צג המחוונים מעוצב בצורה מיוחדת אשר כולל לוח שעונים דיגיטאלי גדול ובצידיו מד סל"ד מרשים ביופיו ומד דלק בעל קשת גדול המעוצב בסגנון רטרו ייחודי. מאחורי ההגה מצויה ידית שליטה ייחודית שתפקידה לתפעל את מערכת בקרת השיוט. אלמנט ייחודי נוסף של תא הנוסעים בדגם הקפצ'ור מתייחס למגירת הכפפות הגדולה ביותר אשר כוללת עומק בן 11 ליטר ונשלפת על מסילות מותאמות, כמו כן מתהדר דגם הקפצ'ור בתא אחסון נוסף אשר מצוי מעל הדשבורד ומאפשר לאחסן ציוד רב. מושבי הרכב נוחים במיוחד עטויים בד מעוצב הניתן לפירוק לצורך ניקוי. תא המטען של דגם הקפצור נחשב לגדול ביותר ומציג נפח של 455 ליטר עם שלל פתרונות אחסון מיוחדים.
 
רמת אבזור גבוה ומהנה לשימוש
דגם הקפצ'ור ממש משווק בשתי רמות אבזור איכותיות ומהנות ביותר לנסיעה- רמת ה"אקספרשיין" ורמת נוספת הקרויה "החבילה הדינמית". רמת האקספריישן כוללת, בין היתר, מערכת שמע מקורית המאפשרת שליטה מלאה מגלגל ההגה, שלל חיבורי אודיו, דיבורית בלוטוס, אפשרות לכניסה ויציאה מהרכב ללא שימוש במפתח פיזי ועוד. רמת האבזור השניה, אשר נחשבת למתקדמת יותר וכוללת, בנוסף לרשימה המוצעת בחבילה הבסיסית מערכת חיישני חניה לנסיעה לאחור, מצלמת רוורס מתקדמת, מערך חלונות אחוריים כהים עוד.
 
בטיחות מובילה כערך חיוני
באופן מפתיע למדי דווקא בסעיף הבטיחות, באופן שאינו אופייני לרנו כלל, נכשל דגם הקפצ'ור בשמירה על רמת הבטיחות וזאת על אף הציון הגבוה במיוחד שקיבל הדגם במבחני הריסוק המחמירים של EuroNCAP אשר זיכו אותו ב5 כוכבי בטיחות, אך כוללים רשימה מצומצמת ביותר של אבזור בטיחותי כסנטדרט (ניתן לשדרג את הרשימה על ידי הוספת חבילת האבזור המתקדמת). רשימת האבזור הבטיחותי כסטנדרט כוללת מערך קטן בן 4 כריות אויר בלבד, עיגוני איזופקס להתרנה מאובטחת של מושבי הילדים, חיישני לחץ אויר בגלגלים ועוד.
 
רכב אטרקטיבי כאופציה טובה
דגם הקפצ'ור נחשב לאחת האופציות הטובות ביותר בקטגוריה, הוא נחשב למתאים לקהלי יעד מגוונים ובכללם ציבור הנהגים הצעיר אשר מחפש אחר רכב בעל עיצוב מעניין אשר לא ניתן להתעלם ממנו, קהל הנהגים המחפש אחר רכב משפחתי אשר משלב ביצועי כביש מובילים עם צריכת דלק נמוכה ואטרקטיבית וכן לציבור הנהגים המבוגר אשר אינו מעוניין להתפשר על פחות מהרכב הטוב ביותר בקטגורית הקרוסאוברים המבוקשת. יתרון משמעותי נוסף של דגם הקפצ'ור מתייחס לתג המחיר הכדאי והאטרקטיבי עמו הוא משווק אשר מתחיל מ126,990 ₪ לדגם הבסיס בנפח של 1.2 ליטר ברמת הגימור אקספריישן ועד לסכום של 135,990 ₪ לדגם ה1.5 ליטר טורבו דיזל עם רמת הגימור המתקדמת.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש רנו קפצור, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
נילי טובין
תכלס, אחד הרכבים הכי מגניבים שהייתי בהם. מלא בעיצוב וצבעוניות, אני ממש התלהבתי. יש שם מסך טאצ' ענק ועוד מלא דברים חד ...   [המשך..]
פנאי וסטיל
רכב נחמד ולא יותר מזה. Aבעיקר עיצוב חיצוני מרשים אבל לא מדהים על הכביש ...   [המשך..]
הגדרות נגישות