ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

רנו קנגו

image Renault
מחיר משוער: החל מ 131,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 11.8
יתרונות חסרונות
מרווחת רועשת
נוחה התנהגות כביש
שימושיות
רנו קנגו
רנו קנגו
רנו קנגו
רנו קנגו
רנו קנגו
רנו קנגו
רנו קנגו - מסחרית מעוצבת וחסכונית
המסחרית המובילה מבית היוצר של יצרנית הרכבים הצרפתית רנו היא הקנגו האהובה אשר מובילה ביד רמה, מזה שנים רבות, את קטגורית הרכבים המסחריים עם מכירות של למעלה מ-2 מליון יחידות לאורך השנים. דגם הקנגו מתבסס על הפלטפורמה המוצלחת של דגם הסניק, דבר אשר שמקנה לו יכולות דינמיות מתקדמות ומאפשר לו להציג התנהגות כביש המזכירה במידה רבה רכב משפחתי פרטי. בתחילת שנת 2014 עבר דגם הקנגו מתיחת פנים מקיפה שיצרה שיפור ניכר ביכולות הדינמיות, ביחידות ההנעה, בעיצוב החיצוני והפנימי וכמו כן ברשימת מערכות העזר והתוספות באופן שהופך את הרכב לאופציה העדיפה ביותר למחפשים אחר רכב המאפשר לבצע שימושים מסחריים אך לא להתפשר על נוחות ואיכות הנסיעה. בתחילת שנת 2017 הודיעה יצרנית הרכב על שיווקו של מרכב נוסף של דגם הקנגו "הגראנד קנגו" בעל 7 מקומות ישיבה משקל העמסה אדיר אשר הופך את רנו קנגו לדמוי מיניוואן גדול ואיכותי.
 
יחידות הנעה חזקות במיוחד
דגם הקנגו משווק עם שלוש יחידות הנעה מתקדמות, הגרסה הבסיסית בעלת נפח של 1.5 ליטר DSI טורבו דיזל בעלת 4 צילנדרים המספקת 90 כוח סוס, מומנט מירבי של 20.4 קמ"ג, כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 160 קמ"ש, משודכת לתיבת הילוכים ידנית בלבד בת חמישה יחסי העברה, ללא אופציה לתיבת הילוכים אוטומטית. יחידת המנוע הגדולה יותר, היא אופציית הבנזין, מציגה נפח של 1.6 ליטר בעל 4 צילנדרים המספקת 150 כוח סוס, מומנט מירבי של 15.1 קמ"ג, כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-13.6 שניות בלבד ומהירות מרבית של 155 קמ"ש, משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית בת ארבע יחסי העברה. בתחילת שנת 2017 הושקה גרסה מנועית נוספת בת 1.2 ליטר המספקים 115 כוח סוס, מומנט מירבי של 19.4 קמ"ג, מהירות מקסימלית של 173 קמ"ש וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ- 11.7 שניות בלבד, מנוע זה משודך לתיבת הילוכים EDC עם מצמד כפול ושישה מהירויות
 
צריכת דלק סבירה ביחס לסגמנט
צריכת הדלק, בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים, הודות להפחתה הניכרת שנעשתה במשקלו של הרכב, למערכת העצור וסע המשווקת כסנטדרט ותפקידה הוא לדומם את פעולת המנוע בעת עצירת הרכב ובכך להביא לחסכון משמעותי בצריכת האנרגיה ולעדכון המשמעותי שנעשה בתיבת ההילוכים שהפכה למתוזמנת ומדוייקת להעברת הילוכים יעילה ומניעת משיכת הילוכים אשר מגדילה את צריכת האנרגיה, השתפרה משמעותית בדור הנוכחי של דגם הקנגו ועומדת על כ-6.4 ק"מ לליטר בגרסת ה-1.2 ליטר, 21.7 ק"מ לליטר לדגם ה1.5 ליטר דיזל בנסיעה משולבת רגועה ועל 12.2 ק"מ לליטר בדגם המנוע בעל נפח 1.6 ליטר בנזין. בנסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר במידה ניכרת ועומדת של כ-18ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת עם מנוע הדיזל ועל 8 ק"מ לליטר לערך בגרסת מנוע הבנזין. 
 
ביצועי כביש נאים ונוחים
בעת נסיעה בדגם הקנגו ניכרים ביצועי מנוע סבירים בהחלט, בעת נסיעה בעליה ניכר כי המנוע משקיע מאמצים רבים ואילו בזמן נסיעה נינוחה במישור פעולת המנוע רגועה, שקטה ונקיה מקפיצות או עיכובים מיותרים. נסיעה עירונית מבליטה במידה רבה את יכולות אחיזת הכביש הגבוהות ואת הדינמיות הרבה בה מתאפיין הרכב. המתלים בדגם הקנגו מכויילים על הצד הרך שלהם ומנעים קפיצות בזמן מגע עם כבישים משובשים. ההגה קל ונעים לשימוש מקל על תחושת התמרון בעת נסיעה בין רחובות צרים ובפקקי תנועה הדורשים יכולת גמישות טובה. דגם הקנגו מציג נסיעה שקטה למדי ומצליח לסנן באופן מלא את כל רעשי הרקע לרבות רעשי הרוח ופעולת המנוע.
 
עיצוב חיצוני מחודש ומשודרג
במסגרת עדכון הדור האחרון של דגם הקנגו, זכה הוא להגדלה ניכרת במימדים החיצונים לרבות 10 ס"מ לבסיס הגלגלים, 18 ס"מ לאורך הכללי ו-18 ס"מ לרוחב, גידול זה הביא להרחבה של מרחב הפנים במידה משמעותית. חזיתו של דגם הברלינגו מעוגלת וקמורות יותר מבגרסאות הקודמות באופן המשתלב היטב עם הפנסים הקדמיים הגדולים והבולטים אשר יוצרים מראה הרמוני של רכב מסחרי מעודן. הגג בדגם הקנגו מוגבה במיוחד ובצידי הרכב דלתות הזזה נוחות לשימוש וקלות לתזוזה באופן המאפשר כניסה נוחה ופשוטה את תוך הרכב. חלקו האחורי של הרכב גבוה ודלת תא המטען נפתחת בצורה נוחה כלפי חוץ מאפשרת שימוש נוח בתא המטען.
 
תא נוסעים מרווח ופרקטי לשימוש מסחרי
תא הנוסעים בדגם הקנגו כולל עיצוב מרהיב אשר מתחיל מחיפוי מרשים של קונסולת הנהג, הדלתות ולוח השעונים המוגדל אשר מתהדרים הרגע מבריק ונעים מאוד לעין. הדשבורד הקדמי פוצל למספר מפלסים המשפרים את אפשרויות האחסון אשר משתלבות בצורה מרשימה עם פתחי האוורור המתקדמים. ידית ההילוכים מותקנת על מאין מגלשה קטנה שיוצאת ישירות מהמשטח העליון ויוצרת מראה מעט עתידני ומתקדם. מושבי הרכב איכותיים ונוחים להפליא, מאפשרים ישיבה נוחה בזוית טובה לאורך זמן נסיעה רב, תוך שמירה מלאה על מרווח טוב לברכיים ולראש. תא המטען, בהתאם ליעודו המסחרי של הרכב, מציג נפחים עצומים להעמסה הכוללים 660 ליטר לאחסון של ציוד עם אופציה להגדלה ל2600 ליטר על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית. תא הנוסעים כולו ותא המטען בפרט מכילים מספר גדול של פתרונות אחסון יעילים ומקצועיים המאפשרים העמסה איכותית.
 
רשימת אבזור נדיבה ואיכותית
דגם הקנגו משווק עם רשימת אבזור איכותית ועשירה המשפרת משמעותית את חווית הנסיעה וכוללת, בין  היתר, מערכת שמע מקורית בעלת מספר גדול של רמקולים הפזורים בתא הנוסעים ושליטה מלאה מגלגל ההגה, מחשב דרך מתקדם, חלונות חשמליים בקדמת הרכב, נעילת דלתות וכיוונון מראות חשמלית, מדפים שונים התא המטען, דיבורית בלוטוס, יציאות AUX וUSB, ציפויי עור יוקרתיים לידית ההילוכים וגלגל ההגה ועוד שלל תוספות איכותיות ומהנות ביותר. 
 
בטיחות כערך מוביל ומתקדם
דגם הקנגו נחשב לרכב בטיחותי במיוחד, הוא כולל שורה ארוכה של תוספות ייעודיות אשר משפרות במידה ניכרת את רמת בטיחות הנסיעה ובינהם חיישני אורות, חיישני מגבים המזהים גשמים, מערך בן 6 כריות אויר עם אופציה לביטול פעילותם, מערכת בקרת לחץ אויר בצמידים, מערכת Start & Stop לחסכון ממשי בצריכת אנרגיה, מערכת לחלוקת עומס בזמן בלימת חירום, מערכות בקרת יציבות וכן מערכת לבקרת משיכה אלקטרונית. בנוסף עמד דגם הקנגו במבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של Euro NCAP שזיכה אותו בארבע כוכבי בטיחות.
 
יתרונותיו הרבים של דגם הקנגו
דגם הקנגו מציג את פסגת טכנולוגית הרכב המוכרת כיום, המאפשרת נסיעה חסכונית ונעימה לקהלי יעד שונים ומגוונים. יעודו הטבעי ביותר והעיקרי של דגם הקנגו מתייחס לקהל יעד מסחרי בעיקר אשר מציב דרישות מקצועיות גבוהות של מקומות אחסון מתקדמים, כושר העמסה גבוה, ביצועי כביש מרשימים ויכולות תמרון גבוהות, אך לא רק, כיום משפחות גדולות הנדרשות לעיתים קרובות לרכב גדול בוחרות בדגם הקנגו כאופציה עדיפה המספקת נסיעה בטוחה בתג מחיר אטרקטיבי ביחס למתחרותיה לקטגוריה לרבות הסיטרואן ברלינגו, פולקסווגן קאדיף פיאט דובלו והפיג'ו פרטנר אשר מתחיל ממחיר של 131,900 ₪, מחיר אשר נחשב לאטרקטיבי ונוח למדי בהשוואה למתחרות. 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש רנו קנגו, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
אסף
אני חסיד גדול מאוד של המסחריות של רנו, עוד מהתקופה של רנו אקספרס אני מכיר את המסחריות האלה.. Aהקנגו זה רכב עבודה טוב ...   [המשך..]
דורי
רכב העבודה הנוח ביותר שהיה לי. אמין, חסכוני, מנוע טוב, לא צריך יותר. המושבים נוחים ומתאימים לנסיעות ארוכות, אוטו ט ...   [המשך..]
הגדרות נגישות