ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

חושב להתחדש במיצובישי?

אנחנו כאן בשבילך!

השאר את פרטיך בטופס משמאל ונציגינו יחזרו אליך עם הצעת מחיר Mitsubishi חדשה, משומשת, או מחברת ליסינג או אפילו הצעת ביטוח למכונית שלך. או התקשר ל 03-3727760 לשיחה עם יועץ

טופס מורחב
טופס מקוצר
מלא פרטים וקבל הצעות לקניית מיצובישי חדשה
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אוטו1 - פורטל השוואת רכבים

מיצובישי

Mitsubishi
מיצובישי
יפן 1970 לנסר, אאוטלנדר 13,141
Mitsubishi
מיצובישי- רכבי איכות 
חברת מיצובישי מוטורס הינה תאגיד ענק העוסק בייצור כלי רכב ותחזוקם, מטה החברה ממוקם בעיר טוקיו שביפן. ראשית הקמתה של החברה החל בשנת 1870 עת הוקמה "קבוצת מצובישי", אשר הינה קונגלומרט החברות הגדול ביותר ביפן, הכולל מספר גדול של חברות בתחומים שונים לרבות בתחום המקרקעין, שייט, כרייה, בנייה, שילוח לווינים, הנדסה גרעינית, תעשיה כבדה, כימיה וייצור כלי רכב. שמה של החברה הוא למעשה בתרגום לעברית "ערמוני מים" המזכירים בצורתם מעין מעויינים קטנים ומכאן מקורו של לוגו החברה המשותף למרבית החברות המשתייכות לקבוצה. 

היסטורית המותג היפני
חטיבת המכוניות של מיצובישי אשר קרויה כיום "מיצובישי מוטורס" הוקמה לראשונה בשנת 1917 דווקא על ידי חטיבת ייצור כלי השייט של הקבוצה. הדגם הראשון אותו הציגה החברה, אשר זכה לשם מודל "A", היה גם הרכב הראשון על אדמת יפן שיוצר בייצור סדיר באופן הדומה לייצור רכבים המוכר לנו כיום. בשנת 1934, עקב שינויים אירגוניים שנערכו בחברות הרבות שהשתייכו לקבוצה, אוחדו חטיבת השייט שעסקה לרוב בייצורן של ספינות מסוגים שונים עם חטיבת המטוסים. החברה המאוחדת כאמור, נקראה חברת MHI ונחשבה באותם ימים לחברה הפרטית הגדולה ביותר ביפן שעסקה בתעשיות כבדות. שלוש שנים לאחר איחודן, ועל אף שייצור רכבים לא היה עיקר פועלן, הושפעה החברה רבות מהמלחמה ששררה באותם ימים ביפן, הציגה החברה המאוחדת אב- טיפוס למכונית חזקה שנועדה בעיקר לשימוש צבאי במרכב סדאן שנקראה- PX33. ה- PX33 נחשבה באותם ימים לחדשנית וייחודית והיתה למעשה המכונית הראשונה ביפן שיוצרה עם יכולת הנעה כפולה קבועה. עם סיומה של המלחמה זיהתה החברה את פוטנציאל הרווח האדיר שבייצור רכבים פרטיים והשקיעה היא בתחום זה משאבים רבים, ייצור זה הורחב לייצור כלי רכב מסוגים שונים לרבות משאיות, רכבים תלת גלגליים, קטנועים, אופנועים ומכוניות. בשנת 1950 התפצלה חברת MHI המאוחדת ל-3 חברות נפרדות שחולקו על פי המיקום הגאוגרפי של המטה המרכזי של כל אחת מהן. שלושת החברות המשיכו לעסוק בתחום הרכב על כל גווניו הרבים, האחת התמקדה בייבוא מכוניות וייבאה בין היתר את דגם ה-" henry j"- מכונית אמריקאית במרכב סדאן מתוצרת חברת "קייזר מוטורס" והשנייה התמקדה יותר בייבוא של חלקי חילוף קטנים לרכבים שונים. בשנת 1964 בעקבות ארגון מחדש נוסף שנעשה, אוחדו מחדש שלושת החברות, דבר אשר היווה נקודת מפנה וקרש קפיצה אדיר בעבור החברה שמינפה את הצלחתה ומיצבה את מעמדה כאחת מייצרניות הרכבים הפרטייים המובילות.
 
מעמדם של רכבי המותג מתחזק ומתייצב
בשנים שלאחר איחוד החברות כאמור, הציגה החברה דגמים רבים שיוצרו ופותחו תוך השקעה רבה ובחינה מעמיקה של צורכי השוק באותם ימים. בשנת 1967 מכרה החברה למעלה מ-75,000 רכבים ומעמדה כאחת מיצרניות הרכב הגדולות ביפן הלך והתחזק. בשנת 1969 הוצג לראשונה דגם ה"מיצובישי גאלנט"- דגם שזכה להצלחה כבירה ולאחוזי מכירות גבוהים במיוחד, במקביל באותה שנה החל פיתוח מעמיק של חטיבת חדשה שייעודה הוא פיתוח כלי רכב מסחריים. בשנת 1970 הציגה החברה המאוחדת את שמה המחודש אותו היא נושאת בגאווה עד היום- "מיצובישי מוטורס". במטרה להתרחב ולמצב את מעמדה ברחבי העולם כולו, נקטה החברה באסטרטגיה ייחודית, היא מכרה חלקים קטנים ממניות החברה לחברות זרות בעולם, דבר שתרם לה רבות להעלאת המודעות ולחשיפת קהלי יעד רבים. בשנת 1971 רכשה יצרנית הרכבים האמריקאית "קרייזלר" כ-15% ממניות החברה, מהלך שבעקבותיו החל שיווקו של דגם המיצובישי גאלנט בארצות הברית. השוק האמריקאי קיבל את הגאלנט ששווק תחת שם המותג "דודג' קולט" בזרועות פתוחות ועד מהרה נרשמו אחוזי מכירות גבוהים. באמצע שנות ה- 70 החל שיווקם של רכבי המותג גם למדינות שונות ברחבי האירופה.

רכבי המותג כובשים שיאי מכירות והופכים למותג מוכר וידוע
בשנת 1980 זכתה החברה לנתוני מכירות אדירים ולראשונה חצתה היא את רף מליון הרכבים שנמכרו באותה השנה. בשנת 1982 החלה החברה לייצר ולשווק את רכביה באופן עצמאי בשוק האמריקאי, עת נותקו יחסיה עם חברת קרייזלר. בשנת 1985 התמקדה החברה בייצורן של משאיות, תוך התמקדות בשוק הסיני ועד מהרה שברה היא את שיאי המכירות של עצמה עם נתון של כ- 1.5 מליון יחידות הפזורות בכל רחבי העולם. מלאכת פיתוח הרכבים שנעשתה כל העת על ידי החברה לא פסקה, החברה הרבתה בשיתופי פעולה פוריים עם יצרניות רכב רבות ושנות, כך לדוגמא רכשה החברה אחוזים ניכרים ממניותה של חברת וולוו ונעשו שיתופי פעולה עם חברת יונדאי.

תהליכים ותמורות אשר מיצבו את החברה כאחת המובילות בשוק הרכב
בשנת 1993 התאחדה חברת קרייזלר האמריקאית, אשר החזיקה בעברה באחוז ניכר ממניותה של חברת מיצובישי עם חברת דיימלר הגרמנית, לאחר איחוד זה רכשו הן כ-34% ממניותיה של חברת מיצובישי. איחוד החברות החזיק במניות החברה במשך כ-5 שנים במהלכן שמה של החברה נקשר בשערוריות חמורות שהביאו להפסדים ניכרים ואף למאסרם של כמה מבעלי השליטה בחברה, שערוריות אלה חייבו ביצוע של קריאות לתיקון רכבים רבים שייצרה החברה בעלויות עצומות. במשך מספר שנים לאחר מכן נקטה החברה פעולות רבות למטרת הבראה ושיפור מעמדה, מהלך שהחל לשאת פרי רק בשנת 2006 עת נרשמה עלייה מתונה בנתוני המכירות.

רכבי החברה זוכים להישגים יפים בתחום הספורט המוטורי
לאורך כל שנות קיומה רשמו רכבי החברה הצלחה יפה בכל הנוגע לספורט המוטורי על כל גווניו. כך לדוגמא גרפה היא הצלחה באליפות הראלי העולמית ה- WRC, שבעקבותיה יוצר דגם הלאנסר אבולושיין האגדי, ומקומות ראשונים במרוצי פשיטות המדבר ומירוץ דאקאר המפורסם בו זכתה היא בכ-7 מרוצים ברציפות.

רכבי המותג נוחתים בישראל
רכבי המותג הגיעו לראשונה למחוזותינו בשלהי שנת 1988 על ידי יבואן הרכב כלמוביל וכבשו את הכביש הישראלי בסערה עם שני דגמים מובילים- הלאנסר והסופר לאנסר. במשך מספר שנים נחשבה החברה לאחד ממותגי הרכב המובילים בישראל, ומעמדה אף הלך והתחזק עת החלה היא לכבוש בסערה את ענף רכבי השטח- פנאי והטנדרים. כיום משווקת החברה מספר רב של דגמים איכותיים המשתייכים לסגמנטים שונים ופונים לקהלי יעד רבים ומגוונים. בקטגוריית רכבי המיני משווקת החברה את דגם הספייס ובגרסתם המשודרגת הספייס- סטאר, מכונית קטנה ואיכותית בעלת מנוע חזק וביצועי כביש יפים. גם בקטגוריית הרכבים המשפחתיים/ מנהלים מיוצגת החברה בכבוד עם דגם האטרז' האיכותית בעלת מנוע חזק בנפח של כ- 1.2 ליטר בנזין המספק 80 כוח סוס ומומנט של 10.8 קמ"ג, כמו כן דגם הלאנסר המוצע כיום בגרסתו החמישית, בעל מנוע 1.5 ליטרים המספק 109 כוח סוס ומומנט של 14.6 קמ"ג, נחשב לדגם איכותי למדי הזוכה להצלחה שנים רבות. הקטגוריה החזקה ביותר מבין רכבי המותג היא ללא ספק קטגוריית רכבי פנאי/ שטח והטנדרים הכוללים, בין היתר את הפאג'רו המפורסמת והאיכותית, מובילת סגמנט השטח בישראל, שזכתה בשנים האחרונות לגרסאות רבות ולהצלחה כבירה וכמו כן את האאוט לנדר, רכב הפנאי- שטח האיכותי המעוצב בצורה מרהיבה ומספק ביצועי כביש יפים לצד ביצועי שטח איכותיים למדי.
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
הגדרות נגישות