ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

מיצובישי אטראז'

image Mitsubishi
מחיר משוער: החל מ 88,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 21.3
יתרונות חסרונות
חסכונית בדלק עיצוב
אמינה
מחיר
מיצובישי אטראז
מיצובישי אטראז
מיצובישי אטראז
מיצובישי אטראז
מיצובישי אטראז
מיצובישי אטרז
מיצובישי אטראז'- המשפחתית החסכונית ביותר
המשפחתית האהובה והמבוקשת מבית מיצובישי, האטראז', הקרויה במדינות רבות מיראז', יוצרה לראשונה בשנת 1978 ויוצרה במשך שנים רבות ברציפות עד לשנת 2003 עד הופסק ייצור לחלוטין. בשנת 2012 הציגה החברה את גרסת האטראז' המחודשת כמכונית קונספט בתערוכת הרכבים השנתית בבנקוק וכבר באותה שנה יצאה לשיווק המוני בשווקי הרכב של מדינות רבות וישראל בכללם וזכתה מיידית להמלחה רבה ולביקוש אדיר וזאת לאור יתרונותיה הרבות. דגם האטראז' הינו למעשה גרסת הסדאן של דגם הספייס סטאר הקומפקטית, הוא משתייך לקטגוריית המשפחתיות הקטנות בעלת מידות המצומצמות ומהווה מתחרה ראוי לדגמים מובילים דוגמת הקיה ריו סדאן, שברולט סוניק סדאן, פיג'ו 301 ועוד, אך נחשב הוא לקל יותר מבחינת המשקל, חסכוני יותר בצריכת הדלק, מרווח יותר ובעל תא מטען גדול יותר וכמו כן משווק הוא בתג מחיר נמוך וכדאי יותר מהמתחרות.
 
יחידה מנועית לדגם האטראז'
בדומה למידות החיצוניות הצנועות באופן יחסי של דגם האטראז', גם יחידת ההנעה המוצעת נחשבת ליחידה בינונית בגודלה, מדובר ביחידה מנועית בודדת בנפח של 1.2 ליטר בנזין בעלת 3 בוכנות המפיקה 800 כוח סוס ומומנט צנוע בלבד אשר עומד על 10.8 קמ"ג. גולת הכותרת של דגם האטראז' נסוב סביב תיבות ההילוכים האיכותיות עימן משווק הדגם, התיבה הראשונה הינה תיבת הילוכים דנית בעלת 5 יחסי העברה והשנייה היא תיבה הילוכים אוטומטית רציפה. השילוב בין יחידת המנוע האיכותית לתיבת ההילוכים המתוזמנת מביאה ליכולות האצה נאות המתוזמנות מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-12 שניות בלבד ומהירות מקסימאלית של 180 קמ"ש עם תיבת ההילוכים הרציפה ו174 קמ"ש עם תיבת ההילוכים הידנית. 
 
נוחות, התנהגות וביצועי כביש בדגם האטראז'
ביצועי הכביש המתקבלים בעת נסיעה עירונית בדגם האטראז' נחשבים לסבירים למדי, הנסיעה חלקה, יציבה ובטוחה על הכביש, ביצעים סבירים אלה מתקבלים הודות למשקלו הנמוך של הרכב המאפשר לו לשמור על הדינמיות רבה הנדרשת בעת נסיעה בין רחובות העיר הצרים. בעת נסיעה בכביש בינעירוני תידרש לחיצה מתמדת ומאומצת על דוושת הגז וכן התמודדות עם קוצר נשימה קל של המנוע כאשר רמת המאמץ עולה. איכות הישיבה טובה, מושבי הרכב רכים ונעימים למגע, מאפשרים ישיבה נוחה לאורך זמן רב, בידוד תא הנוסעים בינוני וכאשר חוצה המנוע את רף ה3,500 סל"ד יחדרו קולות המנוע הרמים אל תוך תא הנוסעים ויתקשו הנוסעים לנהל שיחה סבירה. המתלים בדגם האטראז' מכויילים על הצד הרך שלהם מתמודדים עם מהמורות הכביש בעת נסיעה במהירויות נמוכות אך ככל שמדובר בנסיעה במהירות גבוה מוגשים היטב פגעי הכביש ומהמורות הדרך בתוך תא הנוסעים.
 
נתוני צריכת דלק אטרקטיביים ביותר
נתוני המשקל הנמוכים של מיצובישי אטראז' בשילוב עם יחידת ההנעה הצנועה עמו הוא משווק, מביאים לייתרון משמעותי בכל הנוגע לצריכת הדלק הנמוכה. בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים צריכת הדלק הממוצעת בדגם האטראז' עומדת על כ-20 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה, בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר במידת מה ועומדת על כ-14 ק"מ בממוצע לערך בנסיעה משולבת. נתוני צריכת דלק אלה, האופייניים לרוב לרכבים המשתייכים לקטגוריית רכבי המיני, מתקבלים הודות לפעילותה האיכותית והמתוזמנת של תיבת ההילוכים אשר יוצרת שילוב הילוכים נכון ללא משיכה מיותרת של הילוכים שתוצאתה היא צריכה גבוה של אנרגיית דלק.
 
עיצוב מעניין עם קריצה ספורטיבית
עיצובו של מיצובישי אטראז הוא עיצוב שגרתי, נינוח, כזה שאינו מושך תשומת לב מיוחדת ויש שאף יאמרו משעמם במידת מה. חזית הרכב זכתה לזויות מעוגלות, מכסה המנוע קצר באופן יחסי ובנוי בצורה המשופלת במידת מה כלפי מטה לכיוון הפגוש הקדמי הגבוה ולכונס האויר מצופה הניקל הממוקמים בקדמת הרכב. הפגוש התחתון כולל כונס אויר רחב מהרגיל מספק ליחידות התאורה מסגרת כסופה ונעימה מאוד לעין המשתלבת ישירות עם פנסי החזית הרחבים הממוקמים בכנפיים. צידי הרכב מאופיינים בקוי זרימה מאורכים המתוחים לאורך החלק החיצוני של דלתות הרכב הרחבות בעלות החלונות הכהים. בתי הגלגלים בנויים בתצורת קשתות רחבות ומצויידים בחישוקים מוקטנים המעניקים לרכב קריצה ספורטיבית. חלקו האחורי של הרכב כולל תא מטען מוגבה דמוי ספויילר, שמשת הרכב פאנורמית וכהה גם היא ויחידות התאורה רחבות ומעוצבות בשילוב עם מחזירי אור נעימים לעין.
 
מרחב פנימי גדול ונוח
בדומה לעיצוב החיצוני של דגם האטראז', גם עיצובו של תא הנוסעים נחשב לסטנדרטי ובסיסי לחלוטין, איכות החומרים סבירה בהחלט, הדשבורד הקדמי ובמרכזו הפאנל העיקרי רחב ועמוק בצורה נוחה לתפעול ועשוי מפלסטיק קשיח בצבע שחור כהה המרכז את כלל פקדי הרכב. החלק העליון של הדשבורד הקדמי כולל פתחי איוורור גדולים ומערכת שמע בעלת מסך מגע מרכזי המאפשר שליטת מגע מלאה. פנל ההילוכים תחום בתוך מסגרת ניקל כסופה ומשתלב היטב במראה עם לוח השעונים האנלוגי שזכה גם הוא לנגיעות ניקל נעימות לעין. מושבי הרכב נוחים להפליא, ספסל המושבים האחורי מאפשר ישיבה נוחה של שלושה מבוגרים בקלות, תקרת הרכב גבוה ונוטה לשיפוע קל בחלקה האחורי. תא המטען בעל גודל נאה למדי כולל נפח של 450 ליטר הניתנים להגדלה ניכרת על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית.
 
רמת אבזור נאה ועשירה
אחד היתרונות הבולטים של דגם האטראז' הוא סעיף האבזור העשיר והמשתלם עימו הוא משווק, רמת האבזור Instyle אשר כרוכה בתוספת זעומה של 1,000 ₪ תעניק לרוכש רשימה ארוכה של אביזרים ייחודיים שהופכים כל נסיעה למהנה הרבה יותר. אבזור זה כולל, בין היתר, מסך מולטימדיה מתקדם, דיבורית בלוטוס, מערכת ניווט מתקדמת, ארבע חלונות חשמליים, מערכת שמע איכותית בעלת 4 רמקולים, יחידת מיזוג בעלת מערכת בקרת אקלים, מראות צד המתכווננות חשמלית, ציפוי עור לגלגלי ההגה, חישוקי אלומיניום, שקעי AUX ו-USB, נעילה חשמלית, לחצן התנעה ועוד שלל אביזרים שאינם נחשבים לאופיינים לקטגוריה והופכים את האטראז' לאופציה מועדפת בהחלט.
 
מאפייני בטיחות גבוהים
דגם האטראז' מצוייד בשורה ארוכה של תוספות וציוד ייעודי להעלאה של רמת הבטיחות בעת נסיעה ברכב, תוספות אלה כוללת, בין היתר מערכות מתקדמות לשמירה על יציבות ואחיזת הרכב, מערכת למניעת דרדור בעליה, מערכת איתות הפועלת בזמן בלימת חירום, תאורת יום, מערכת לבחינה וניטור של לחץ אויר בגלגלי הרכב, מצלמת רוורס, מערך בן 6 כריות אויר הכולל מתג יעודי לניטרולן, מערך חגורות בטיחות בעלות קדם מותחן ומגבילי עומס, התקני איזופיקס לעגינה מאובטחת של מושבי בטיחות לילדים ועוד. בנוסף העמידה החברה את דגם האטראז' במבחני הריסוק המחמירים של EURO NCAP אשר זיכו אותו בציון המקסימלי של 5 כוכבי בטיחות, ציון של 73% בסעיף ההגנה על ילדים וציון של 55% בסעיף עזרי הבטיחות האקטיביים.
 
יתרונות ברורים לדגם האטראז' 
דגם האטראז' נחשב לרכב נוח ומרווח בעל תא מטען גדול, רמת גימור ואיכות חומרים גבוה, היא חסכונית מאוד בצריכת הדלק וזולה בעלויות האחזקה השוטפת, כל אלה מהווים יתרונות בולטים לדגם שהפך, על אף חסרונותיו לאחד הדגמים המבוקשים ביותר בקטגוריה. קהל היעד של דגם האטראז' עשיר ומגוון וכולל נהגים צעירים המחפשים אחר רכב יפה לעין ונוח לביצועים, למשפחות צעירות הנדרשות לרכב בטוח עם מקום רב לאחסון ואף ליחידים המחפשים אחר רכב חסכוני ונעים לנסיעה
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש מיצובישי אטראז', היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
מיקי
אטראז' זה אוטו מאוד בסיסי, מנוע חלש הרבה מאוד פלסטיק זול בתוך הרכב. אני קיבלתי מהעבודה את האוטו אז אני לא יכול להגיד ...   [המשך..]
מיכאל
קיבלתי מהעבודה את מיצובישי אטראז' ונשבע לכם בא לי להתפטר רק שייקחו לי את האוטו. לא זז, לא מפנק, לא נוח לא נעליים.. ...   [המשך..]
הגדרות נגישות