היצרנית היפנית מיצובישי, חושפת בתערוכת לוס אנג'לס את הדגם החדש לשנת 2016 של המיצובישי ספייס סטאר, מה שנקרא 'מיראז' במדינות ארצות הברית. הדגם החדש, כיאה למתיחת פנים, זוכה לעיצוב חדש ומעודכן, שידרוג יחידת ההנעה, שיפורים בכיוון הדינאמי של הרכב וכמובן, מערכת מולטימדיה חדשה הכוללת Android Auto ו- Apple CarPlay.
עיצוב חדש ומעודכן למיצובישי ספייס סטאר
עיצוב חדש ומעודכן למיצובישי ספייס סטאר
עיצוב חיצוני מעודכן
הדגם הנוכחי של הספייס סטאר דיי אפור ומשעמם, ייתכן וזו הסיבה שהוא לא הציף את השוק כמו שציפינו שיקרא. אך ייתכן והדגם החדש יניב בשורות חדשות וחיוביות לעומת הדגם הנוכחי. בדגם החדש מובחן עיצוב "מתוח" יותר, מה שמשרה אווירה ספורטיבית יותר לעומת הדגם הנוכחי, מה שמביא את הדגם להיות בעל מראה לא רע בכלל. למרות שהתמונות מראות המון תוספות כרום, חשוב לציין כי הדגם המוצג בתמונות הוא הדגם המאריקאי וכי ייתכן שהדגם שיגיע לארצות אירופה, וכן לישראל, יעוטר בפחות כרום. 
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
שיפורים בחלל הפנים
בחלל הפנים של הרכב, אפשר להגיד שמיצובישי עשו קפיצת מדרגה. פנים הרכב זכה לשיפור בחומרים לעומת הדגם היוצא, לפחות בתחום הנראות. תא הנוסעים זוכה לעיצוב חדש ללוח המחוונים, ריפודי בד חדשים למושבי הרכב ותוספות פלסטיק שחור בגימור מבריק לחלק הפנימי של גלגל ההגה, סביב מסך המולטימדיה ועל שאר הקונסולה המרכזית.
עיצוב
עיצוב "מתוח" יותר, מה שמשרה אווירה ספורטיבית יותר לעומת הדגם הנוכחי
התנהגות כביש טובה יותר
מבחינת ההנעה, היצרנית עדכנה את מנוע ה 1.2 הקיים של הדגם שאמנם לא מביא נתונים מוצלחים יותר מהדגם הנוכחי אך בהחלט השיפורים גרמו לנתוני צריכת דלק טובים יותר. מיצובישי טרם חשפה את הנתונים המעודכנים של המנוע החדש, אך ציינה כי כיול המתלים ברכב שופר לטובת תנהגות כביש טובה יותר וכן, הותקנו צלחות בלימה גדולות יותר ורפידות משופרות לטובת שיפור בבלימה. שני השיפורים המדוברים הם שני נקודות החולשה העיקריות בדגם הנוכחי של הספייס סטאר. בשורה התחתונה, מיצובישי עושה מאמצים רבים על מנת להעלות לראש טבלת המכירות ולמען האמת, זה מורגש ואפילו מבורך.
שיפור בחומרים לעומת הדגם היוצא, לפחות בתחום הנראות
שיפור בחומרים לעומת הדגם היוצא, לפחות בתחום הנראות