מיצובישי אאוטלנדר PHEV, הקרוסאובר ההיברידי המוביל של
מיצובישי, נחשף בטוקיו- יפן ביום חמישי האחרון. האאוטלנדר החדש זכה למתיחת פנים משמעותית שמאופינת בעיקר בעיצוב עדכני, נוחות נסיעה משופרת ומערכת הנעה היברידית טובה יותר.

אאוטלנדר PHVE החדש
טאץ' קטן בעיצוב
עיצובו החיצוני החדש של המיצובישי אאוטלנדר PHEV זהה לגרסתו הרגילה של האאוטלנדר 2016, אך נוספו לו טעמים שמבליטים וייחודיים לדגם ההיברידי. כמו חצאיות צד שונות וחישוקי סגסוגת שונה בין הדגמים. כך גם בפנים, שני הדגמים של האאוטלנדר, גם ההיברידית וגם בעלת המנוע הרגיל, זכו לשדרוג בתא הנוסעים. ניכר שיפור בנוחות המושבים, מלפנים ומאחור, עיצוב חדש לגלגל ההגה וכן, גימור עדכני ומפואר יותר מזה של הדגמים היוצאים.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
איכות ונוחות הנסיעה
מיצובישי השקיעו מעט יותר מחשבה בעיצובו החדש של האאוטלנדר- הם הצליחו לא רע בכלל. מיצובישי שיפרה באאוטלנדר החדש את בידוד הרעשים בכ- 30%, לפי מה שנמסר מהחברה היפנית. מערכת ההיגוי ומערכת המתלים של הרכב עברו גם הם שינוי לטובה וגרמו לנסיעה נוחה ואיכותית יותר. יתרה מכך, ואפשר לתרגם את זה לחשיבה עד הפרט האחרון, מיצובישי שינתה את תרכובת החומרים המשמשים לאיטום דלתות הרכב, על מנת שבעת סגירת הדלת, ישמע צליל "איכותי" יותר.

תצרוכת דלק מרשימה של 20.2 ק"מ לליטר
הינע, מנוע ומה שבניהם
אין שינוי משמעותי במערכת ההינע של המיצובישי אאוטלנדר PHEV. זהו אותו מנוע מוצלח בנפח 2.0 ליטר, עם שני מנועים חשמליים, אחד מלפנים ואחד מאחור. מיצובישי שיפרה את מנוע הבנזין בדגם, וכך למעשה שיפרה את תצרוכת הדלק בכ- 8%, וכרגע היא עומדת על 20.2 ק"מ לליטר. בנוסף, גם המנוע החשמלי עבר שיפור שגרם להארכת טווח הנסיעה החשמלי ל 60.8 ק"מ (ע"פ תקן JC08 היפני).
פיצ'יפקס
מיצובישי דאגה כמעט להכל בדגם החדש של האאוטלנדר PHEV. תאורת לד תוצע כסטנדרט ב PHEV, ולמעט הגרסה הבסיסית ביותר, האאוטלנדר יינתן לבעליו עם מערכות למניעת האצה לא רצויה ומערכת מצלמות היקפית. הגרסה המפוארת של הרכב תמסר גם עם שקע AC המאפשר חיבור מוצרים חשמליים על להספק של 1,500 וואט.