מיצוביש פאג'רו ספורט, בתחילת שנות האלפיים, היה ג'יפון מבוקש בקרב הציבור הישראלי. הוא שייך לקטגוריית הפנאי-שטח של החברה. כשהחלו מחירי הדלק לעלות, הוא נעלם קצת מהכבישים הארצי-ישראלים ובשנת 2008, מיצובישי עשו קאמבק לא רע בכלל עם הפאג'רו ספורט, ואז, בתקופה האחרונה- שוב הוא נעלם מהנוף שלנו. באוגוסט הקרוב- יותר נכון- בתחילתו, פאג'רו תשיק את הגרסה האחרונה של הפאג'רו ספורט 2015. לצערנו, אין צפי לשיווקו בארץ או באירופה.
מיצובישי פאג'רו ספורט. לא יגיע אלינו
מיצובישי פאג'רו ספורט. לא יגיע אלינו
180 כוחות סוס לפאג'רו ספורט
למרות שמו של הפאג'רו ספורט, שאגב מיוצר בתאילנד, הוא אינו מבוסס על הפאג'רו. אלא על בסיס הטריטון- הטנדר של מיצובישי שגם הוא מיוצר בתאילנד, אך לעומת הפאג'רו, כן יגיע אלינו. מיצובישי לא מפרסמת פרטים טכניים אודות הפאג'רו ספורט, אך סביר להניח שיהיו זהים לאלו של הטריטון: מנוע טורבו דיזל בנפח 2.4 ליטר המפיק 180 כוחות סוס ומומנט של כ 42.8 קילוגרם למטר, מנוע טורבו דיזל בנפח 2.5 ליטר בהספק של 136 סוסים, וכן, הגרסה הנטולת עופרת- מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטר המפיק 128 כוחות סוס.  
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
ג'יפונים המבוססים על טנדרים
הפאג'רו ספורט שייך לנגזרת הג'יפונים הבנויים על בסיסם של הטנדרים, התופסים נתח שוק יפה מאוד באזורים של תאילנד ומזרח אסיה, שם עומדים כנגדו הדגמים של שברולט, פורד, איסוזו וטויוטה.
 
היצע הג'יפים בישראל
בשנים האחרונות הג'יפים הגדולים מעט נעלמו ומכוניות הפנאי השונות תפסו את מקומם. הג'יפים החזקים עם יכולות הנהיגה המתקדמות ביותר בישראל הם טויוטה לנדקרוזר הוותיק והמוצלח, מיצובישי פאג'רו שזכה לאחרונה בעדכון קל, סאנגיאנג רקסטון המציע יכולות טובות מאוד בשטח, לנדרובר ריינג'רובר על שלל גרסאותיו ועוד. בגזרת היד שנייה ניתן למצוא שלל ג'יפים טובים ו-וותיקים כמו ניסאן טרנו ואחרים שעדיין מצליחים להיכנס לעומקי השטח.