בשנים האחרונות אנחנו עדים לשינוי מהותי בטנדרים השונים המשווקים בישראל ובעולם. בעוד שבעבר נהיגה בטנדר כללה לא מעט כאבי גב וקשיחות, הטנדרים של היום כוללים איכות נהיגה מרשימה הכוללת גם אבזור עשיר ואיכותי מאוד.
מיצובישי האנטר החדש שנחשף כבר מיישר קו עם הטנדרים החדשים הללו אשר מציעים כבר איכות נהיגה גבוהה מאוד.

עיצוב חיצוני חדש להאנטר
תשומת לב גדולה מאוד על תא הנוסעים החדש
ההאנטר החדש שהוצג אתמול בתאילנד ימשיך להיות אחד מרכבי העבודה החזקים והטובים שיש בשוק ובנוסף לזה יהיה גם אחד מהרכבים הנוחים ביותר לנהיגה. השינוי הגדול ביותר של ההאנטר החדש מצוי בתא הנוסעים וכולל עיצוב חדש של תא הנוסעים. מהנדסי מיצובישי שיפרו בצורה מהותית את המרחב הפנימי ואת מרווח המושבים של הדגם ובמיוחד שיפרו את בידוד הרעשים הקיים בתא הנוסעים של הטנדר.
אחד מהטנדרים הגדולים שקיימים בשוק
המידות של
מיצובישי האנטר החדש ימשיכו להיות גדולות ואיכותיות, האורך של ההאנטר החדש יעמוד על 500 ס"מ, רוחבו יעמוד על 180 ס"מ ובסיס הגלגלים יהיה גדול במיוחד עם 300 ס"מ. אנשי מיצובישי אמנם לא שינו את גודל הארגז של הטנדר אך שינו את עיצוב הארגז ואת מידת העומק שלו כך שניתן באופן מעשי להעמיס מאחור ציוד במשקל של טון.

תשומת לב גדולה מאוד לתא הנוסעים בדור החדש של הטנדר
מלאי מנועים עשיר למדי
מיצובישי האנטר החדש ישווק בעולם עם אפשרויות בחירה של מספר מנועים. מנוע הבנזין בנפח של 2.4 ליטר יהיה מסוגל לייצר 128 כוחות סוס ולא יהיה נפוץ כמו גרסאות הדיזל של הדגם. בגזרת הטורבו דיזל מיצובישי האנטר ישווק בנפח של 2.5 ליטרים ויספקו 136 או 178 כוחות סוס או עם מנוע טורבו דיזל חדש בנפח של 2.4 ליטרים המייצר 180 כוחות סוס.