ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

מחפש מאזדה?

פורטל אוטו1 יעזור לך

איזה מדגמי החברה אתה מחפש? Mazda 3? אולי 6? מכונית קומפקטית עירונית? מחפש את ה CX5 של החברה? השאר את פרטיך ונחזור אליך עם הצעת מחיר משתלמת במיוחד על רכבים חדשים, משומשים ואפילו על ביטוח רכב למכונית שלך!

טופס מורחב
טופס מקוצר
מלא פרטים וקבל הצעות לקניית מאזדה חדשה
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אוטו1 - פורטל השוואת רכבים

מאזדה

MAZDA
מאזדה
יפן 1920 3, 6 17,090
MAZDA

דגמי MAZDA

טנדר

מיניוואן

מכוניות מנהלים

מכוניות משפחתיות

ספורט

רכב מיני

רכבי שטח

מאזדה- מיצרניות הרכב המובילות בישראל
יצרנית הרכב היפנית Mazda , הינה אחת מיצרניות הרכב המוכרות והגדולות בעולם, ומזה שנים רבות נחשבת היא  לאחד ממותגי הרכב המובילים בכבישי ישראל. חברת מאזדה משווקת מספר גדול ביותר של דגמי רכבים המשתייכים לקטגוריות שונות ומגוונות הפונות לקהלי יעד שונים. רכבי המותג זוכים מזה שנים רבות לאהבתו ונאמנותו של הקהל הישראלי שכן מדובר ברכבים איכותיים ונוחים המשווקים עם תג מחיר סביר לחלוטין, עם חבילות איבזור עשירות המשפרות במידה ניכרת את חווית הנהיגה ואבזור רב לשיפור רמת בטיחות הנסיעה.

ראשיתו של מותג הרכב מאזדה
יצרנית הרכב מזדה החלה את דרכה בשנת 1920 כחברת טויו קורק קוגיו שתחום התמחותה היה בייצורם של כלי עבודה וציוד הנדסי כבד. כלי הרכב הראשון שיוצר על ידי החברה הוצג בשנת 1931 והיה מעין קטנוע/ תלת אופן ממונע. בשנים שלאחר מכן, בדומה ליצרניות רכב רבות, הושפעה החברה רבות ממלחמת העולם השנייה ששררה ובשנים אלה עסקה היא בעיקר בפיתוחם של כלי נשק בעבור הצבא היפני. לאחר שהסתיימה המלחמה, שבה החברה לייצור ופיתוח שוטף של כלי רכב פרטיים ובשנת 1960 הציגה החברה שני דגמים מובילים, את דגם ה- R360 ואת דגם הקארול. דגמים אלה צוידו במנועים ייחודים וחזקים במיוחד מתוצרת חברת NSU הגרמנית, ועל כן נחשבו רכבי החברה לאיכותיים ובעלי יתרון ניכר על יצרניות רכב יפניות אחרות. בשנת 1984 שונה שמה של החברה באופן רישמי לשם המוכר לנו כיום- מאזדה. מקור שמה הוא כשמו של אל הדת הזורואסטרית- באהורה Mazda ויש הטוענים כי החברה קרויה גם על שמו של מייסדה שנקרא מאצודה.

שינויים אירגוניים ופיתוחים במותג המוביל
הצלחתה הרבה של החברה ואחוזי המכירות הגבוהים שהתרכזו בעיקר בגבולות יפן לא האריכו ימים ובשנת 1979 נקלעה החברה לקשיים כלכליים חמורים שהיוו איום של ממש על עתידה. בעקבות המשבר הכלכלי אליו נקלעה החברה, נקטה היא בצעדי הבראה משמעותיים שהשפיעו עליה רבות, הצעד העיקרי בו נקטה היא הוא מכירתם של כ-7% ממניות מהחברה לקונצרן הרכבים פורד האמריקאי. מהלך זה היה הבסיס לשיתוף פעולה פורה שהוביל להוצאתם של דגמים רבים לרבות 323 המיתולוגית, המזדה 121 וMX5 שיש לה קהל מעריצים חזק מאוד בכל העולם וגם בישראל - דגמים מובילים שהיוו בעבור החברה את קרש הקפיצה העיקרי להפוך בעתיד לאחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם. בשנת 1996 בעקבות משבר כלכלי קשה נוסף שחוותה החברה, רכש קונצרן פורד אחוזים נוספים ממניותה ובסך הכל החזיקה פורד כ-33% ממניותיה של Mazda. בשנת 1997 מונה מר מארק פילדס אשר שימש כמנהל בכיר בקונצרן פורד למנהלה של חברת מאזדה, ומלאכת שיקומה הופקדה בידיו.

דגמים נוספים למותג הרכב האהוב 
 שיתוף הפעולה המוצלח בין החברה לבין פורד הוביל לעבודה משותפת רבה ואפקטיבית, רבים מן הדגמים שיוצרו על ידי מותגי הרכב השונים שבבעלותה של פורד התבססו על הפלטפורמה האיכותית של רכבי המותג היפני לרבות דגמי הלייזר, טלסטאר, פרוב ועוד וכמו כן יוצרו רכבים זהים כמעט לחלוטין ששווקו תחת שני מותגי רכב שונים דוגמת הפורד אסקייפ ודגם הטריביוט של הרכב היפני ופורד פוקס ומאזדה 3 שזהים כמעט לחלוטין. רכבי החברה נחשבים לייחודים לאור השימוש שעושה חברה במנועי ונקל לאורך כל שנותיה, נתון שהעניק לה ייחודיות ויתרון רב על פני יצרניות רכב רבות. בשנת 2002 הציגה החברה את דגם ה"Mazda 6" שנחשב לראשון מבין סדרת רכבים מוצלחת שנקראה סדרת "zoom zoom". סדרה זו כוללת מספר דגמי רכבים בעלי עיצוב צעיר ודינמי המספקים ביצועי כביש אדירים תוך הקפדה על פרטים והתאמה מלאה לבעל הרכב.
 
רכבי המותג מגיעים לישראל
חברת דלק מערכות לרכב מקבוצת דלק היא שייבאה לראשונה בשנת 1992 את רכבי המותג לישראל אחרי שנים ארוכות בהן נמנע מן המותג מלהגיע למחוזותינו עקב החרם המערבי. דגמי המותג החלו לגיע לארץ בהדרגה, תחילה היו אלה דגמי ה- 323, 626, 121 וה-MX-3 שכבשו בסערה את הכביש הישראלי ותוך שנים ספורות הצטרפו אליהם גם דגמי הקסדוס, MX-5, טנדר B2000 ועוד. עד מהרה מוצבו רכבי החברה כאבן יסוד בענף הרכב הישראלי ותפסו ממנו פלח שוק משמעותי שנשאר נאמן ועיקבי באהבתו לדגמי המותג המוצלחים. ההצלחה העיקרית של דגמי המותג היתה לראשונה בשנת 1997 עת תפס דגם לאנטיס את מקומו של המיצובישי סופר לאנסר כמכונית הלאומית של ישראל ומאז ממשיכה החברה לפרוח ולהוביל את השוק. השוק הישראלי נחשב לאחד השווקים הגדולים והמובילים בעבור החברה. בשנת 2009 הוכרזו רכבי החברה כנמכרים ביותר בישראל, תואר שדבק בה במשך שנים ארוכות (עד שאיבדה אותו בשנת 2011 לטובת חברת יונדאי). שיא משמעותי בשיווקם של רכבי החברה נרשם בשנת 2008 עת זכה דגם המאזדה 2   בתואר "מכונית השנה העולמית" לשנה זו.

דגמי המותג המשווקים כיום
כיום משווקת החברה מספר גדול של דגמים המשתייכים לסגמנטים שונים ולקהלי יעד מגוונים. בקטגוריית רכבי המיני מובילה החברה עם דגם המאזדה 2 שזכה לתארים רבים ולהצלחה כבירה בעולם ובישראל בפרט. את קטגוריית המשפחתיות מובילה ביד רמה Mazda 3 האהובה, המשפחתית האולטימטיבית, היא נוחה, מרווחה ובטיחותית ועל כן זוכה היא להצלחה כמוה טרם נראתה בישראל. לדגם זה ה - 3 מספר גרסאות מנוע כשהנפוצה שבינהם היא גרסת ה-1.5 ליטרים המספקת 120 כוח סוס המספקת ביצועי כביש נאים למדיי. לדגם זה קיימת גם גרסה ספורטיבית הקרויה Mazda ספיד 3 בעלת מנוע חזק המספק ביצועי כביש מרהיבים. בקטגוריית המיניוואנים מציגה החברה שני דגמים מובילים, הראשון הוא Mazda 5 מיניוואן גדול מימדים, נוח ובטיחותי, הוא נחשב למושלם בעבור משפחות הנדרשות למקום רב לאיחסון שכן הוא מתהדר בתא מטען עצום מימדים. הגרסה הבכירה שלו בעלת מנוע 2.0 ליטרים המספק 144 כוח סוס נחשבת למוצלחת ביותר מבין גרסאות הדגם המדובר. דגם המיניוואן השני הוא ה-MPV, הוא משווק בעיקר בקרב השוק האמריקאי, הוא מתהדר במנוע עוצמתי בנפח של כ2.5 או 3 ליטרים המספקים חווית נהיגה ואדרנלין גבוה. בסגמנט השטח מציגה החברה מספר רב של דגמים איכותיים ומובילים, בגדלים ובנפחי מנוע רבים הכוללים בין היתר את ה- CX-3, קרוסאובר קטן וקומפקטי, CX-5 ג'יפון בינוני המספק ביצועי שטח נהדרים, ה- CX-9 וה- CX-7 ג'יפוני מיניוואן גדולים בעלי יכולות מעולות וצריכת דלק נמוכה. גם בקטגוריית רכבי הספורט מיוצגת החברה בכבוד עם דגם ה- MX-5 רכב ספורט איכותי בעל חזות מרהיבה, מגיעה במרכבי קופה וקבריולט ומספק ביצועי כביש מהשורה הראשונה. סגמנטים נוספים בהם מצטיינת החברה הם גם סגמנט הטנדרים עם דגם ה- BT-50 דגם ה4X 4 המוביל וכן גם עם סגמנט המנהלים אותו מובילה ה- Mazda 6 ביד רמה.

רכבי המותג מיועדים לקהל יעד רחב
מגזין פורצ'ן לשנת 2011 דירג את החברה במקום גבוה ומכובד בדירוג ה- Global 500ולא בכדי, מדובר ברכבים בעלי מוניטין גבוה השומרים על ערכם ומספקים לנהג חווית נהיגה טובה למדיי. היצע הדגמים הרחב בשילוב עם תג המחיר הסביר למדי בו במשווקים דגמי החברה, הם שיוצרים את אחוזי המכירות הגבוהים ואת אהבתו ונאמנותו של קהל לקוחותיה.
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
הגדרות נגישות