ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

מחפש סובארו?

השאר פרטים וקבל הצעת מחיר!

פורטל אוטו1 נותן לך את הצעות המחיר הטובות ביותר על רכבי subaru. התקשר אלינו למספר 03-3727760 ויועצי הרכב שלנו ייתנו לך הצעות לרכבים חדשים, משומשים מליסינג או גם הצעה לביטח הרכב שלך, אנחנו כאן כדי לעזור.

טופס מורחב
טופס מקוצר
מלא פרטים וקבל הצעות לקניית סובארו חדשה
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אוטו1 - פורטל השוואת רכבים

סובארו

SUBARU
סובארו
יפן 1958 אימפרזה, פורסטר 4,330
SUBARU

דגמי SUBARU

מכוניות מנהלים

מכוניות משפחתיות

ספורט

סובארו- מותג הרכב האהוב בישראל
סובארו, יצרנית הרכב היפנית, החלה את דרכה כחטיבת כלי הרכב בקונצרן פוג'י נחשבת עד היום לאחת מיצרניות הרכב הגדולות ביותר בעולם. פירוש שמה הינו בתרגום מיפנית "איחוד" כאשר הכוונה היא לאיחוד הכוכבים כימה. קונצרן פוג'י החל את דרכו כחלק מחברת נקג'ימה היפנית שעסקה בייצור מטוסים וחלקי חילוף למטוסים טרם מלחמת העולם השנייה. לאחר המלחמה, התפרקה חברת נקג'ימה למספר חברות שפעלו באופן עצמאי, בשנת 1953 חברו יחד חמש מבין החברות ויצרו את חברת פוג'י תעשיות כבדות שעסקה בין היתר בייצור חלקי חילוף למטוסים, ייצור רכבים ופיתוח טכנולוגיות נוספות. סמלה של חברת פוג'י הינו חמישה כוכבים המייצגים את חמש החברות המקוריות. תחום ייצור הרכב בכללותו מתרכז תחת חטיבת סובארו שאחראית על מלאכת המחקר, פיתוח, ייצור ושיווק כלי הרכב.
 
דגמיה הראשונים של החברה
בשנת 1958 הציגה החברה את הדגם הרכב הראשון פרי ייצורה אשר זכה לשם "360 מיניקאר" אשר היה לרכב הראשון ביפן שהוצג כרכב נוסעים בעל הנעה קדמית, מאז שומרת החברה באופן קבוע וקפדני על מקומה בקדמת החדשנות והפיתוח בתחום הרכב. בשנת 1965 הציגה החברה, את דגם ה"1000" שהיה לרכב הנוסעים בעל ההנעה הקידמית הראשון שיוצר בייצור המוני ביפן, כמו כן דגם זה היה הראשון בו נעשה שימוש במנוע בוקסר- המנוע המתקדם שיוצר על ידי החברה והתאפיין באמינות גבוה, נסיעה חלקה ותקינות לזמן רב, עד מהרה הפך מנוע הבוקסר לסימן ההכר של כלל רכבי החברה. בשנת 1972 הציגה החברה את מכונית הנוסעים הראשונה בעלת הנעה בכל אחד מגלגלי הרכב. מלאכת הפיתוח הטכנולוגית של החברה לא פסקה כל העת ובשנת 1984 הציגה החברה את תיבת ההילוכים האוטומטית הרציפה הראשונה פרי ייצורה שהצטיינה בנסיעה חלקה, שקטה ובצריכת דלק מצומצמת. בשנת 1994 החלה החברה בשיווקו של דגם מהפכני שזכה לשם- "אימפרזה" ובמקביל הושק דגם האימפרזה טורבו ,GT מדובר על דגם קומפקטי המשלב מנוע בוקסר טורבו עוצמתי עם הנעה נפרדת לכל אחד מארבעת הגלגלים ומספק אחיזת כביש גבוה- שילוב שהיה נפוץ עד אז בעיקר ברכבי ספורט יוקרתיים. נתוניה המרשימים של האיביזה בשילוב עם תג המחיר הנמוך בו היא שווקה, הביאה אותה להצלחה אדירה ולאחוזי מכירות גבוהים ביותר. בשנת 1997 הציגה החברה דגם מוצלח נוסף- הפורסטר, מדובר על אחד מרכבי הפנאי הראשונים ששוקו באותה העת, שהתבסס על הפלטפורמה של האימפרזה עם מרכב סטיישן מוגבה, הוא אפשר שילוב של נסיעת כביש נוחה ורגועה עם יכולות שטח עוצמתיות והפך עד מהרה להצלחה מסחררת בקרב חובבי הג'אנר.

שינויים אירגוניים במבנה החברה
בשנת 1968, לאור מגמתה של ממשלת יפן לאיחוד יצרני רכב, רכשה חברת ניסאן כ-20% ממניותה של החברה,  במטרה להביא לשפור דגמיה ופיתוחם העמידה ניסאן לרשות החברה רבים ממפעליה ומהנדסיה. החברה בתמורה עשתה שימוש בחלקים שיוצרו על ידי ניסאן ובכך סייעה בהפצתם והעלאת אחוזי השימוש בחלקי הרכב פרי ייצורה. שיתוף פעולה פורה זה בין שתי החברות נמשך שנים רבות באופן הבא לידי ביטוי ביצירת דגמים משותפים ובחילופי טכנולוגיות. בשנת 1999 נרכשה ניסאן על ידי חברת רנו והמניות החברה בהם החזיקה ניסאן נימכרו לחברת ג'נרל מוטורס. ג'נרל מוטורס, שבראשותה מותגי רכב רבים החלה בשיווק דגמי החברה תחת שמותיהם של מותגים שונים שבבעלותה, כך לדוגמא שווקה הפורסטר בשוק ההודי גם תחת שמה של חברת שברולט ואופל זפירה נמכרה בשוק היפני כסובארו טראוויק. בשנת 2005 רכשה חברת טויוטה כ-9% ממניותיה של החברה וחברת ג'נרל מוטורס מצידה מכרה גם היא את מניותיה.

שלל דגמי איכות מבית היוצר של המותג
לאורך כל שנותיה יצרה החברה סך הכל כ-12 דגמים שונים ומגוונים הפונים כל אחד מהם לקהלי יעד שונים ומגוונים לרבות דגם הליאונה בשנת 1971, הלגאסי בשנת 1989 ועוד. מרבית הדגמים זכו לאהבת הקהל בשווקים השונים ולהצלחה יפה גם בתחרויות הראלי והספורט המוטורי ברחבי העולם. רכבי המותג הציגו עמידות לאורך שנים עם יכולות יפות וצריכת דלק נמוכה ועל כן זכו הם להצלחה אדירה.

רכבי המותג מגיעים לישראל
חברת סובארו היתה הראשונה מבין יצרניות הרכב שהפרה את החרם הערבי על ישראל, רכבי המותג הגיעו למחוזותינו בשלהי שנות ה-80 וכבשו את השוק בסערה. הדגם הראשון שזכה להצלחה אדירה היה הליאונה שנחשב לדגם פשוט וזול אך אמין ויעיל לשימוש רב. בתחילת שנות ה-90 הגיעו לישראל גם דגם הלאנסר ולאחריו גם הסופר לאנסר שנחשבו במשך שנים רבות לרכב נפוץ בעל אחוזי מכירות גבוהים ביותר. 

רכבי המותג המשווקים כיום בישראל
כיום משווקת החברה בישראל מספר דגמים מובחרים שזוכים לאהדת ציבור הנהגים הישראלי, דגמים אלה כוללים את דגם ה-XV - הקרוסובר המשפחתי האהוב, המתהדר בעיצוב צעיר ורענן עם מנוע 2.0 ליטרים חזק ואיכותי. דגם ה- XV זכה באופן מיידי להצלחה רבה ולאחוזי מכירות גובהים מאוד. דגם נוסף המשווק על ידי החברה הוא הפורסטר קלאסי, המשתייך גם הוא למשפחת הקרוסוברים וזוכה גם הוא לאהבת הקהל במשך שנים רבות. דגם נוסף המשתייך לקטגוריית רכבי השטח הקלים הוא האאוטבק, שהינו שילוב מדהים של רכב שטח בעל ביצועים איכותיים בתנאי שטח קשים עם רכב מנהלים יוקרתי ומפנק. העיצוב החיצוני של האאוטבק יוקרתי ומרשים וכך גם עיצובו של תא הנוסעים המאובזר בשלל תוספות מקידמת הטכנולוגיה העולמית. בקטגוריית רכבי המנהלים משווקת החברה את דגם ה- B4 שגם הוא שילוב של משפחתית גדולה לרכב יוקרה, הוא משווק עם מנוע עצום מימדים של 2.5 ליטרים המספק 175 כוח סוס. עיצובו של ה- B4 צעיר ומושך את העין, הוא נחשב לחסכוני ומשווק בתג מחיר אטרקטיבי ועל כן זוכה הוא לשוק גדול במיוחד. שני הדגמים הקשוחים ביותר של החברה, המספקים ביצועי כביש חסרי תקדים, כאלה שמספקים מנת האנדרנלין גבוה אחרי כל נסיעה הם ה- BRZ וכמובן האימפרזה WRX STI. ה- BRZ הינה מכונית ספורט עם מנוע קידמי והנעה אחורית, היא מתהדרת במנוע בוקסר 2.0 ליטרים המספק 200 כוח סוס ומסוגל להאיץ מ-0 ל-100 בכ-6 שניות בלבד, נתון חסר תקדים אף בהשוואה לרכבי ספורט אחרים. האימפרזה WRX STI הינה ללא כל ספק ספינת הדגל של המותג, היא מציגה את השילוב המושלם שבין ביצועי כביש מצויינים לעיצוב צעיר, יפה ויוקרתי. האימפרזה משווקת עם מספר גרסאות מנועיות כשהבכירה מביינהן הינה בנפח של 2.5 ליטר טורבו המספק כ-300 כוח סוס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית והנעה כפולה. האימפרזה מספקת חווית נהיגה אדירה תוך היגוי קל ואחיזת כביש מיירבית שהופכת את הנהיגה לבלתי נשכחת. כלל הדגמים משווקים עם חבילות איבזור עשירות הכוללות תוספות שמטרתם שיפור חווית הנסיעה כגון מערכות מולטימדיה, מערכות שמע מתקדמות, מושבים חשמליים ועוד. גם בכל הנוגע לבטיחות הרכבים התיישרה החברה עם הסטנדרט העולמי המחמיר וכלל רכביה כוללים מערכות בקרת סטיה מנתיב, ערכות כריות אויר, מערכות ABS, טכונולוגיות מתקדמות לזיהוי קירבה לעצמים חיצוניים ועוד. כמו כן כלל רכבי המותג זכו לציונים גבוהים במבחני הריסוק בהתאם לתקנים האירופאים המחמירים.
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
הגדרות נגישות