ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סובארו אאוטבאק

image SUBARU
מחיר משוער: החל מ 199,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 11.9
יתרונות חסרונות
בטיחות היגוי
מרווח היגוי
ביצועי כבישטח תוספות יקרות
סובארו אאוטבאק
סובארו אאוטבאק
סובארו אאוטבאק
סובארו אאוטבאק
סובארו אאוטבאק
סובארו אאוטבאק
סובארו אאוטבאק היא מכונית מנהלים אשר משמשת גם לשטח תודות למערכת הנעה כפולה 4X4 AWD וגם לכביש. כאשר היא עוברת באזור או חונה ליד בתי הקפה, קשה שלא להתרשם מהחזות החיצונית של רכב שטח בינוני אשר טובל בהגדרה כרכב פנאי. מדובר על פלטפורמה מבוססת B4, שיש לה עיצוב מרשים ואבזור עשיר עם יכולת כביש מרשימה. הנתונים הפנימיים של הרכב מצביעים על שימושיות רבה – זהו רכב שיכול להיות מצוין למשפחה, וגם לנהיגה ספורטיבית בשטח או לנסיעות עסקים. בתחילת 2015 הגיע לישראל הדור החדש של סובארו אאוטבק והוא מאפשר יכולות נהיגה משובחות בכביש ובשטח ומאפשר להוציא את המירב בכל נסיעה משפחתית.

סובארו אאוטבק - רכב הפנאי שטח המרשים בגרסת הסטיישן
אחת ממובילות קטגוריית רכבי הפנאי הבינוניים היא לא ספק האאוטבק האהובה מבית היוצר של יצרנית הרכב סובארו היפאנית אשר נחשבת לגרסת הסטיישן- שטח של דגם ה-B4 האהוב וממוקמת בקשת של היצרן מעל לדגם הXV ומתחת לדגם הפורסטר היוקרתי. בשנת 2009 הוצג דגם האאוטבק בדורו הרביעי וזכה להתעניינות רבה בקרב חובבי הסגמנט, בשנת 2013 זכה הדגם למתיחת פנים נוספת במסגרתה עודכן העיצוב הפנימי והחיצוני והפך לקשוח ו"שיטחי" יותר מבעבר, הוחלפו יחידות ההנעה והתפספו תוספות ואביזרים מרשימים שהפכו אותו לאופציה טובה בקרב רכבי הקטגוריה. בתחילת שנת 2015 הושק בארץ הדור החמישי של דגם האאוטבק שבדומה לדורות הקודמים גם הוא מבוסס על הפלטפורמה של דגם ה-B4 עם גידול ניכר במידות החיצוניות, הוגדלו יחידות ההנעה והתווספו רמות גימור מרשימות שהפכו את הנסיעה ברכב לחוויה מתמשכת. דגם האאוטבק נחשב ליחד מסוגו לאור העובדה כי מדובר בגרסת סטיישן מוגבהת ולא SUV, כמו כן הוא מציג יכולות שטח נאות למדי אשר הופכות אותה לאופציה אטרקטיבית אל מול דגמים איכותייים כמו היונדאי ix35, מיצובישי אאוטלנדר ומאזדה CX5.

יחידת הנעה חזקה ועוצמתית 
דגם האאוטבק משווק בארץ עם גרסת מנוע יחידה, חזקה ועוצמתית, אשר נחשבת למובילה בסגמנט. יחידת המנוע המשווקת עם הדגם הינה בנפח של 2.5 ליטר המספקת 175 כוח סוס ו24 קמ"ג המורגשים היטב בכל לחיצה על דוושת הגז. יחידת ההנעה משודכת לתיבת הילוכים רציפה  בעלת 6 יחסי העברה המתוכנתים מראש המאפשרת לבצע בחירה בין נהיגה במצב ספורטיבי לבין נהיגה חסכונית יותר במקביל למערכת הנעה כפולה. תיבת ההילוכים ויחידת ההנעה מספקות יחדיו כושר האצה נאה בין 0 ל-100 קמ"ש בכ-10.2 שניות בלבד ומהירות מרבית של 210 קמ"ש.

נתוני צריכת דלק איכותיים למדי
על אף גודלה הרב של יחידת ההנעה בשילוב עם מערכת ההנעה הכפולה ניכר כי נתוני צריכת הדלק של דגם האאוטבק סבירים ביותר ועומדים על כ-14.3 ק"מ לליטר בממוצע בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים, בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר ומתקרבת ל-10 ק"מ לליטר לערך אך בהתחשב במשקלו הגבוה של הרכב אשר עולה על טון וחצי וביחס לרכבים נוספים המשתייכים לקטגוריה, מדובר ברכב בעל נתוני צריכה סבירים למדי המתקבלים הודות לקיומה של מערכת העצור וסע שתפקידה לדומם את פעולת המנוע בזמן עצירה מוחלטת של הרכב וכן לאיכות פעילותה של תיבת ההילוכים המתקדמת המכויילת להעברה נכונה ומתוזמנת של ההילוכים ובכך יוצרת חיסכון ממשי בצריכת הדלק. 

איכות נסיעה גובה ונעימה
האמירה הידועה לגבי כלל רכבי סובארו לפיה מדובר ב"רכבים של נהגים" נכונה ותקפה גם בהתייחס לדגם האאוטבק, שכן כבר מרגע ההתנעה הראשוני ניכר כי מדובר ברכב נוח ומהנה לנסיעה, המנוע ותיבת ההילוכים מספקים כוח שווה לארבעת הגלגלים בצורה ניחרצת והחלטית למדי. המתלים בדגם האאוטבק מכויילים על צידם הרך ומתקשרים היטב עם הנהג, מערכת ההנעה הכפולה מסוג Symmetrical AWD יוצרת תזרים כוח מושלם ומתאימה למרכז הכובד הנמוך של המנוע המאפשרת נסיעה מהירה ומהירות תגובה ממשית. גם בכל הנוגע לנסיעת שטח יכולות הנסיעה נאות למדי, עם מרווח גחון של 20 ס"מ ויכולות בלימה גבוהות, צולח דגם האאוטבק כל נסיעה בדרכי עפר בצורה יפה ללא תחושת נוקשות מיותרת. 

עיצוב חיצוני נאה עם נוכחות 
המרכב החיצוני של דגם האאוטבק הינו בגרסת סטיישן מוגבהת, אורכו הכללי עומד על 4,790 מ"מ, רוחבו עומד על 1,820 מ"מ ובסיס הגלגלים עומד על 2,745 מ"מ. המראה החיצוני בדור הנוכחי משדר איזון ומודרניות רבה אשר נעדר עיצוב עגלגל בו התאפיין הדור הקודם, חזית הרכב מעוטרת בפנסי לד מרשימים בעלי זויות מלוכסנת אשר חוברת שכבה קדמית משושה וגריל גדול במשלב בצורה נאה במרכב המוגבה ובתצורת הסטיישן המאפיינת אותו, בצידי הרכב צמיגים גדולים בעלי עוצמה ונוכחות. חלקו האחורי של הרכב מעט מוגבה ביחס לחלק הקדמי ובחלקו העליון ממוקמים פסי גגון אשר תורמים במידה רבה למראה הפנאי- שטח.

תא נוסעים מעוצב ונוח לישיבה ממושכת
בסיס הגלגלים המורחב של דגם האאוטבק מאפשר ישיבה נוחה ביותר של חמישה נוסעים ללא כל תחושת צפיפות עם מרווח ברכיים טוב ביותר, המושבים הקדמיים גדולים ונוחים ביותר מאפשרים ישיבה נוחה לנסיעות ארוכות. העיצוב הכללי של תא הנוסעים מזכיר במידה רבה מכונית מנהלים פרימיום עם איכות חומרים טובה, דיפונים רכים ונעימים למגע וריפודי עור יוקרתיים ומרשימים למראה. כיאה לכלל רכבי סובארו, לוח השעונים גדול וברור מאוד, יוצר תחושת יוקרה מרשימה ומשדר הרגשת פרימיום מהשורה הראשונה. בדור החמישי של הדגם מתאפשרת בחירה בין מספר שילובי צבעים אשר תורמים גם הם למראה היוקרתי. תא המטען של דגם האאוטבק כולל נפח נאה בן 512 ליטר ונחשב לממוצע בקרב רכבי הפנאי שטח אך ניתן להגדלה של עד 1,720 ליטר על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית.

רמות אבזור מכובדות ומפנקות ביותר
סובארו אאוטבק משווק בישראל בשתי רמות אבזור מעניינות ומהנות במיוחד לשימוש, רמת האבזור הראשונה והבסיסיית מסומנת באות X וכוללת רשימת אבזור נאה ובכללה מערכת שמע מקורית בעלת אפשרות לשליטה מלאה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטוס מתקדמת, מערכת מולטימדיה מקורית, מערך בקרת אקלים מפוצלת, אפשרות לכיוונון חשמלי של מושב הנהג, אופציה להחלפת הילוכים מגלגל ההגה, מערכת "עצור וסע" מתקדמת לחיסכון בצריכת הדלק, מערכת לשטיפת פנסי הרכב ועוד. רשימת האבזור הבכירה קרויה XS כוללת, בנוסף לרשימת האבזור הבסיסית, פתחי איוורור אחוריים המחלקים את חלל הרכב לשני איזורי אקלים, גג שמש איכותי, מושבי עור יוקרתיים, אפשרות לכניסה והתנעה לרכב ללא שימוש במפתח פיזי ועוד.

בטיחות כעקרון בסיסי
כיאה לכלל רכבי סובארו נחשב דגם האאוטבק לרכב בטיחותי ביותר אשר כולל רשימה ארוכה של אבזור בטיחותי המשווק ברובו כסטנדרט וכולל מערך בן 7 כריות אויר איכותיות, שלל עזרי בלימה מתקדמים, מערכת חיישני לחץ אויר מתקדמים, מערכת התראה על אי חגירת חגורות בטיחות ועוד שלל אביזרים שהופכים את הנסיעה לבטוחה הרבה יותר. דגם האאוטבק לא עמד במבחני הריסוק המחמירים בהתאם לתקן האירופאי של EuroNCAP, אך נבחן במבחני הריסוק האמריקאים של NHTSA אשר זיכו אותו בציון המקסימאלי של 5 כוכבי בטיחות.

רכב איכותי לנסיעה נעימה 
דגם האאוטבק הינו רכב רווגוני ביותר, מחד נחשב הוא לרכב פרימיום מפנק עם גישה יוקרתית ומרשימה ביותר, מצד שני אין חולק על כך שמדובר ברכב סטיישן שימושי, בעל יכולות נסיעה מעודנות על גבי הכביש ומצד שלישי צולחת היא כל תנאי נסיעת שטח ושבילי עפר להם הוא נדרש. זוהי הסיבה כי דגם האאוטבק מתאים לקשת רחבה ביותר של קהלי יעד ובכללם משפחות המחפשות אחר רכב יוקרתי, נאה ובטיחותי כמו גם חובבי השטח שאינם מעוניינים להתפשר על ביצועי כביש נאים. דגם האאוטבק משווק בתג מחיר משתנה אשר מתחיל מ-199,990 ₪ לדגם ה2.5 ליטר ברמת הגימור הבסיסית ועד לסכום של 222,990 ₪ לדגם הבכיר עם רמת הגימור הגבוה ביותר רמת ה-XS. 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סובארו אאוטבאק, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
שלומי
רכב ברמה גבוה יפנית אמיתית הרבה כח הרבה נוחות מהמם ...   [המשך..]
אלי לוגסי
אני כבר מזמן הגעתי למסקנה שהרכבים הטובים ביותר הם הרכבים הנמצאים על הגבול מבחינת ההשתייכות שלכם למשפחות רכבים, הדוגמא הכ ...   [המשך..]
הגדרות נגישות