ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

רכבי הונדה

חולם על אחת חדשה?

פורטל אוטו1 יעזור לך לקבל מגוון הצעות מחיר על רכבי החברה המשווקים בישראל. השאר את הפרטים שלך משמאל ונחזור אליך עם מספר הצעות על רכבים חדשים, משומשים, מחברת ליסינג, בדף זה סיפרנו את הסיפור השלם של רכבי החברה בישראל, מומלץ!!

טופס מורחב
טופס מקוצר
מלא פרטים וקבל הצעות לקניית הונדה חדשה
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אוטו1 - פורטל השוואת רכבים

הונדה

Honda
הונדה
יפן 1948 Jazz, סיוויק 8,427
Honda

דגמי Honda

היברידי/חשמלי

מכוניות מנהלים

מכוניות משפחתיות

ספורט

רכב מיני

רכבי שטח

יפנית חדשנית ופורצת דרך
חברת הונדה מוטור, תאגיד הרכבים היפני בתחום כלי הרכב, מתמחה בייצורם של רכבים, אופנועים, טרקטורונים, משאיות, גנרטורים, רובוטים ועוד. עוד עוסקת החברה בייצור רכיבים הנוגעים לתחום התעופה, ציוד לתחזוקת הגינה, מנועי בעירה פנימית ועוד. החברה מדורגת במקומות גובהים מאוד, במשך שנים רבות ברצף, בדירוג החברות הגדולות ביותר בעולם (בהתאם לדירוג של המגזין פורצ'ן). כמו כן היא נחשבת ליצרנית הרכבים השנייה בגודלה ביפן והתשיעית בגודלה בעולם כולו. מרכז החברה מצוי כיום טוקיו שביפן ומשרדים ראשיים גדולים נוספים ממוקמים בערים גדולות רבות ברחבי העולם. תאגיד Honda הוקם על ידי מר סוצ'יירו הונדה אשר החל את דרכו המקצועית כמכונאי רכב חריף ומיומן, היא הוקמה כחברה מקצועית לייצור טבעות בוכנה ייעודיות. לאחר מספר לא מבוטל של כישלונות עימן התמודדה החברה בראשית דרכה, עלתה היא על דרך המלך עת זכתה במרכז לאספקת טבעות בוכנה בעבור חברת טויוטה. הצלחה זו לא האריכה ימים וזמן קצר לאחר שהחלה החברה בייצור הייעודי, ביקשה טויוטה להפסיק את הייצור לחלוטין. את השנים הבאות שלאחר מכן השקיע מר סוצ'יירו בלימוד ומחקר של הרכיבים האיכויות להן נדרשת חברת טויוטה ובשנת 1941 שב הוא לייצר בעבורה את טבעות הבוכנה המשופרות. 

תחילת דרכו של מותג הרכב היפני כיצרן אופנועים
בשנת 1948, מר הונדה, שהבין את הצורך לתחבורה זמינה, זולה ומהירה, בעיקר לאור מצבה הכלכלי הקשה של יפן בימים שלאחר מחלחמת העולם השנייה, פנה לייצור עצמאי של כלי רכב תוך התמקדות בייצור אופנועים בעלי מנועי עזר. זמן קצר לאחר מכן הציגה החברה את הדגם האופנוע הראשון שנקרא "מודל די", דגם שנחל הצלחה מרובה והוביל אותה להיות יצרנית האופנועים הגדולה בעולם, תואר בו היא מחזיקה עד היום. במרוצת השנים התקדמה החברה בתהליכי ייצור האופנועים, יש שאף השוו אותם לאופנועים מהתוצרת האירופאית שהובילו באותה תקופת זמן. האופנועים מבית היוצר של המותג כיכבו לא אחת והשיגו תוצאות מרשימות במרוצי הגרנד פרי מה שעזר לה להפוך למותג מוביל כאמור.

המותג מתרחב לייצור מכוניות
עד לשנת 1960 עסקה החברה בייצור אופנועים בלבד, החל משנה זו החלה היא לייצר מספר דגמים של מכוניות קטנות מימדים ששווקו בעיקר לשוק הצרכנים המקומי היפאני. בשנת 1963 הציגה החברה שני דגמי רכב מתקדמים יותר, הראשון הוא דגם ה- T360, מדובר במשאית קטנת מימדים  בעלת מנוע בנפח של כ- 356 סמ"ק והשנייה היא דגם ה- S500, מכונית ספורט מרהיבה אשר זכו שתיהן להצלחה רבה. דגמים אלה נחשבו לראשוניים ופורצי דרך בשוק הרכבים העולמי, לאחריהם המשיכה החברה בייצור רב של דגמים רבים ואיכותיים שחלקם אף זכו להצלחה ניכרת, בד בבד נעשו כל העת ניסיונות רבים מצידה של החברה לפרוץ את גבולותיה הגאוגרפים של יפן ולהתרחב אל עבר מדינות נוספות, מהלך שראשיתו לא היה פשוט אך בסופו של יום צלח, החברה הלכה והתעצמה למדי.

מיצרן כלי רכב מקומי לייצרנית ענק המשווקת בעולם כולו
לאחר מספר ניסיונות כושלים של החברה למכור את רכביה בארצות הברית, ולאור משבר האנרגיה ששרר במדינות רבות ביבשת המערבית, בשנת 1972 החלה החברה לייצא את דגם ה"סיוויק". הצלחתו של הסיוויק בארצות הברית נסובה סביב העובדה כי בניגוד לדגמים עצומי המימדים להם היה רגיל הקהל האמריקאי, הסיוויק היתה חסכונית מאוד בדלק ובעלויות התחזוקה. דגם נוסף מבית היוצר של המותג היפני שזכה להצלחה כבירה היה ה"אקורד" מכונית מנהלים מצויינת הממוקמת גם היא במקומות גבוהים ביותר בטבלאות המכירות מאז ועד היום. בשנת 1982 היתה החברה לראשונה מבין יצרניות הרכב הזרות שקימה מפעל לייצור רכבם בשטחה בארצות הברית. בהמשך הוקמו מפעלים נוספים שייצרו את הדגמים האהובים של המותג בגרסאות ייחודיות לקהל האמריקאי ולהעדפותיו. בשנת 1986, בצעד אמיץ ופורץ דרך, הקימה החברה מותג רכבי יוקרה העונה לשם "אקורה" שזכה גם הוא להצלחה יתרה וטיפס עד מהרה לראשי טבלאות המכירות העולמי.

התפתחות ושגשוג טכנולוגי ומכני
תהליכי הפיתוח והקדמה בהונדה המשיכו כל העת, בשנת 1989 הציגה החברה את מנועי ה- VTEC, שהינם מנועים בעלי מערך תזמון משתנה שמטרתו היא השגת כוח רב בסל"ד נמוך מבלי לפגוע בכוח בעל הפעלת סל"ד גבוה. גם בתחום האופנועים המשיכה החברה במגמת הפיתוח והציגה את דגם ה"גולדווינד", אופנוע גדול מימדים המותאם במיוחד לקהל האמריקאי עם נפח מנוע חסר תקדים לאותם ימים של כ-1800 סמ"ק. מגמת פיתוח זו נמשכת ומתעצמת ככל שחולפות השנים, רכבי המותג הובילו ועדיין מובילים את שוק הרכב העולמי ומהווים השראה למותגי רכב רבים ושונים אשר שואפים לשחזר את הצלחתו חסרת התקדים של המותג. 

מותג הרכב היפני מגיע גם לישראל
לקראת סוף שנות ה-80 החלו רכבי המותג להגיע גם למחוזותינו על ידי יבואן הרכב "מאיר חברה למכוניות ומשאיות בע"מ" המייבאת גם את דגמי וולוו ויגואר ועד מהרה זכו לאהבת הקהל ולשוק ענף למדי. כיום משווקים בישראל מספר רב של דגמים המשתייכים לקטגוריות שונות ופונים לקהלי יעד רבים לרבות ההונדה ג'אז המשתייכת לקטגוריית רכבי הסופר מיני, הונדה סיוויק המשתייכת לקטגוריית הרכבים המשפחתיים, האקורד המובילה בקטגוריית המנהלים וה-CRV בקטגוריית הג'יפונים. גם לרכבים ההיברידים נציגות בקרב רכבי המותג עם דגם האינסייט ההיברידית המשפחתית קטנת המימדים. 
 
רכבי המותג מובילים במבחני הבטיחות
בשנים האחרונות קיימת מגמה גלובאלית בקרב רבות מיצרניות הרכב לשיפור והעלאת רמת בטיחותם של כלי הרכב השונים. מגמה זו לא פסחה גם על רכבי המותג היפאני שרכביה מצויידים במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות לרבות מערכות כריות אויר מתקדמות, מערכות בקרה לסטייה מנתיב, שילדה מחוזקת ועוד. רכבי המותג מובילים במבחני הריסוק השונים שנערכים מעת לעת, כך לדוגמא קיבל דגם הסיוויק ציון "מצויין" במבחן הריסוק האמריקאי של IIHS הבוחן את עמידותו של הרכב בעת תאונה קטלנית. גם דגם הג'אז זוכה למחמאות רבות בכל הנוגע לרמת הבטיחות הגבוה שלו, הוא במבחני הריסוק קיבל הוא את מספר הכוכבים הגבוה ביותר.

מחירים אטרקטיבים וחבילות איבזור ייחודיות
חיבתו הרבה של הציבור הישראלי לרכבי המותג השונים באה לידי ביטוי באחוזי מכירות גבוהים ושוק ענף במיוחד, הדבר נובע מהעובדה כי מדובר ברכבים חסכוניים למדיי הן בצריכת דלק נמוכה והן בתחזוקת הרכב השוטפת. כך לדוגמא צריכת הדלק הממוצעת של דגם הג'אז עומדת על כ- 21.5 ק"מ לליטר ושל דגם ההינסייט ההיברידית עומדת על כ- 24.3 ק"מ לליטר- נתונים יפים בהחלט בהשוואה למכוניות בסדר גודל דומה. בנוסף מאובזרים מרבית הדגמים בערכות איבזור עשירות הכוללות בין היתר מערכות שונות לבקרת אקלים, חישוקים קלים, פנסי ערפל, חיישני גשם, מראות צד חשמליות מתקפלות, מערכות שמע ומולטימדיה בעלות צג מגע גדול ואיכותי ועוד שלל תוספות ועידכונים שהופכים את חווית הנהיגה למהנה ובלתי נשכחת. בבחינת מחיריהם של רבים מרכבי המותג ניתן לראות כי רמת המחירים ממוצעת למדי, דבר המאפשר לקהל יעד רב יותר להנות מההיצע הרב של רכבי החברה, דבר המתחזק לאור עסקאות הליסינג והמימון הנוחות שמציע היבואן.
 
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
הגדרות נגישות