ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש

פורשה חדשה

מגשים את החלום וקונה Porsche ?

מותג העל הגרמני זמין בישראל במספר שיטות בעבורן ניתן לקבל דרך הפורטל אינפורמציה, מקנייה דרך היבואן דרך חברות ליסינג או רכבי יד שנייה מלא פרטים או צור קשר עם יועץ 03-3727760

טופס מורחב
טופס מקוצר
מלא פרטים וקבל הצעות לקניית פורשה חדשה
קראתי ואני מאשר/ת תקנון האתר
אוטו1 - פורטל השוואת רכבים

פורשה

Porsche
פורשה
גרמניה 1931 911, קאיין 50
Porsche

דגמי Porsche

מכוניות יוקרה

רכבי שטח

פורשה- יצרנית רכבי העל המובילה בעולם
יצרנית הרכב פורשה, נחשבת כיום למובילה שביצרניות רכבי היוקרה בשוק הרכבים העולמי, מטה החברה שוכן בעיר צופנהאוזן, שבפרבירי שטוטגרט בבאדן וירטמברג, גרמניה. מפעלי ייצור רכבי החברה מצויים בעיר לייפציג ובצופנהאוזן. החברה נוסדה בשנת 1931 בעיר שטוטגרט על ידי פרופ' פרדיננד פורשה כחברה ייעודית לתכנון, פיתוח וייצור מנועים וכמו כן לייעוץ הנדסי לחברות העוסקות בייצור כלי רכב מסוגים שונים. בשנותיה הראשונות נקשרה החברה בשיתופי פעולה עם יצרניות רכב כגון יצרנית האופנועים זונדאופ ויצרנית הרכבים ונדרר, העניקה להם ייעוץ ופיתחה את הטכנולוגיות בהן בחרו לעשות שימוש, אך על אף שהיה בידה הידע והטכנולוגיה, לא פנתה היא לייצור עצמאי של כלי רכב. בשנת 1933 הציגה החברה את הרכב הראשון פרי ייצורה, ייצור הרכב נעשה בעבור חברת יוניון מוטורס שביקשה להשתתף במרוצי הגראנד פרי, מדובר היה ברכב בעל מנוע חזק ביותר בעל 16 צילנדרים מרכזי. בשנת 1934 נקשרה החברה בהסכם עבודה עם הממשל הגרמני שבמטרה לשקם את כלכלת גרמניה ולהביא לפתרון יעיל להתניידות בעבור הציבור הגרמני בימי המשבר הכלכלי, דרשה את פיתוחו של רכב עממי בעבור חברת פולקסווגן שיעמוד במספר תנאים שכללו צריכת דלק נמוכה, גודל מינימלי שיאפשר נסיעה של חמישה נוסעים לכל הפחות ומחיר מקסימאלי נמוך ביותר, כך יוצר דגם החיפושית. פרוייקט גדול נוסף בו לקחה החברה חלק היה פיתוח הרכב המהיר ביותר בעולם במטרה לשבור את שיא העולמי, פרוייקט זה נעשה בשיתוף פעולה עם חברת מרצדס בנץ במסגרתו הוצגה בשנת 1939 המרצדס T80 שנחשב לפורץ דרך באותם ימים.
 
התפתחות דגמי המותג במרוצת השנים
בשנת 1939 הוצג הדגם הראשון פרי ייצורה של החברה אשר נשא גם את שם המותג- פורשה, מדובר היה במכונית שנבנתה בעבודת יד בלעדית במטרה להשתתף במירוצי רכבים ארוכי טווח, שמה היה הפורשה 64 והיא נבנתה על בסיס הפלטפורמה של החיפושית, עם מרכב אלומניום מלא, מנוע בוקסר בנפח של 1.1 ליטרים ו-4 צילנדרים שסיפקו 50 כוח סוס ומהירות מיירבית של כ-160 קמ"ש. בימי מלחמת העולם השנייה, בדומה ליצרניות רכב אירופאיות רבות, פסקה החברה לחלוטין את מלאכת הייצור והפיתוח של כלי הרכב והתמקדה בעיקר בייצור לצרכים צבאיים לרבות ייצור תחמושת וארטילריה. לקראת סוף המלחמה עלה החשש מהפצצות של בעלות הברית במפעלים רבים ועל כן עברה החברה לייצר בעיר גמונד שבקתרינה, אוסטרליה. עם תום המלחמה וכיבוש שטחים רבים באירופה על ידי בעלות הברית, נכבשו מפעלי פולקסווגן בוולפסבורג, מר Porsche נעצר על ידי הצבא הצרפתי והוחזק במאסר ללא משפט למשך תקופה של למעלה מ-20 חודשים. בתקופה בה הוחזק מר Porsche במעצר ניהול החברה עבר לידי בנו, מר פרי Porsche, שהחזיק בתפקיד עד להגיעו לגיל הפרישה בתחילת שנות ה-90. בספטמבר 1947 זיכה בית הדין הצרפתי את מר פורשה ושיחרר אותו ממעצרו, הוא נפטר מספר שנים לאחר מכן כתוצאה ממחלה ממנה סבל.
 
שינויים ארגוניים המובילים לפריחת החברה
מלחמת העולם השנייה פגעה במידה רבה בחברה והיא נאלצה להקים את מפעליה מחדש תחת ניהולו של פורשה הבן, כמו כן חזרה החברה להציע שירותי הנדסה ותיקונים שונים כגון תיקון מכונות תעשייה, מיכון חקלאי ועבודות הנדסה. בנוסף חתמה החברה חוזי עבודה חדשים עם חברות שונות לרבות הסכם שיתוף פעולה עם קבוצת צ'יסיטליה (Cisitalia) האיטלקית שבבעלות מר פיירו דוסיו, במסגרתו התחייבה החברה לתכנן ולפתח מכונית פורמולה 1 בעלת טכנולוגית הנעה כפולה בעבור מרוצי הגראנד פרי. בשנת 1947 החלה החברה במלאכת פיתוח רכב עצמאי שישא את שם המותג וייצג אותה בתחרויות הספורט המוטורי. שנה לאחר מכן הציגה היא אב טיפוס ראשוני שזכה לשם "פורשה 356", מדובר היה במכונית חלומותיו של מר פורשה הבן והיתה למעשה הסנונית הראשונה של החברה כיצרנית רכבי ספורט עצמאית. בדומה לדגם החיפושית של פולקסווגן, דגם הפורשה 356 צוייד במנוע בוקסר אחורי בעל טכנולוגיית קירור על ידי אויר שסיפק ביצועי כביש איכותיים ביותר ואובזרה במיטב הטכנולוגיה באותם ימים.
 
יצרנית רכבי הספורט המובילה בעולם
החל משנת 1950 החלה החברה בייצור רכבים עצמאי באופן רשמי, מיטב המוחות והמשאבים הכלכליים של החברה הושקעו במלאכת הפיתוח ובשנת 1953 הושק דגם הפורשה 550 שזכה להצלחות אדירות בזירה המוטורית. בשנת  1963 הציגה החברה את דגם ה-911, מדובר בדגם ייחודי בעל שני מושבים קדמיים, שני מושבים אחוריים ומנוע בוקסר 6 צילנדרים אחורי עילי, שהינו גרסה משופרת ואיכותית יותר לדגם ה550. דגם ה-911 קטף תארים רבים בתחרויות הספורט המוטורי השונות ונחשב עד היום לדגם ספורט מופתי ונעים לנהיגה.
 
פעילות ענפה לפיתוח עסקי
במקביל למלאכת פיתוח וייצור הרכבים פועלת החברה כחברה לתכנון הנדסי, תרומתה הרבה ניכרת בהקמתם ופיתוחם המתמיד של מותגי רכב רבים ושונים ברחבי הגלובוס לרבות חברת לאדה הרוסית, דגמים שונים של סיאט, אופל, דייהו, סובארו ועוד. מרכז הפיתוח של החברה כולל למעלה מ- 2,500 מהנדסים העוסקים כל העת בפיתוח של מיטב הטכנולוגיה העתידית. בנוסף, בשנת 2001 רכשה החברה כ-25% מחברת Bertrandt AG העוסקת בפיתוח כלי רכב.
 
 
רכבי המותג מגיעים לישראל
יבוא סדיר של רכבי המותג לישראל החל בשנת 1996 ונחשב הוא למותג העל הראשון שיובא למחוזותינו, בעקבותיו יובאו מותגי על נוספים הגיעו לארץ דוגמת אסטון מרטין, מזראטי, פרארי ועוד. נכון להיום מיובאים רכבי החברה על ידי יבואני הרכב חברת אוכיד ספורטס קארס ישראל. מחיריהם הגבוהים של רכבי המותג הקשו על מכירות הרכבים אך ככל שחלפו השנים, אחוזי המכירות עלו והמותג הלך ותפס תאוצה של ממש.
 
רכבי המותג המשווקים כיום בישראל
נכון להיום משווקים בישראל מספר דגמים איכותיים למדי המשתייכים כולם, כיאה לתדמית החברה, לצמרת הרכבים העולמית בכל הנוגע לקידמת הטכנולוגיה, איכות הנסיעה, איכות החומרים, יכולות הרכב ועוד. הרכב הראשון המשווק בישראל המשתייך לסגמנט רכבי היוקרה הוא הפנמרה, מדובר ביצירת אומנות של ממש, בעלת ארבעה מושבים, המאפשר בחירה ממספר אפשרויות מנועיות שכולן איכותיות ביותר ומספקות חווית נהיגה חסרת תחרות. דגם נוסף הינו ה-911 המיתולוגי, הממוקם כבר שנים רבות בראש רשימת רכבי הספורט המועדפים, זכה בעשרות תארים ותחרויות ספורט מוטורי, משווק במרכב קבריולט או קופה ונחשב לרכב אדיר בכל הנוגע לביצועי כביש וחווית נהיגה. דגם ספורטיבי יוקרתי נוסף הוא הבוקסטר, מדובר על השמנה והסלתה של עולם הרכבים, הוא משווק עם מנוע איכותי וחזק המספק ביצועי כביש כמותם לא ניתן לראות באף רכב אחר. דגם הקאיימן, המשווק גם הוא בארץ הוא למעשה הגרסה המשודרגת של הבוקסטר, הוא גדול, יציב ונוח לנהיגה ומאובזר בשלל תוספות לשיפור חווית הנהיגה. הדגם האחרון הינו הקאיין, מדובר בדגם הנמכר ביותר בישראל מבין רכבי המותג, הוא משתייך לסגמנט רכבי הפנאי- שטח ומתהדר, גם הוא, בשלל תוספות המקנות לו תחושת יוקרה ופאר, הוא הגדול ביותר מבין רכבי המותג ומהווה חלומם של נהגים רבים. תג המחיר בו משווקים רכבי המותג גבוה למדי, אך חובבי הרכב האדוקים קובעים ללא חת כי לחווית נהיגה באחד מרכבי המותג אין מחיר ואין מתחרים.
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
הגדרות נגישות