יצרנית הרכב הגרמנית פורשה מתכוונת לנחות בתערוכת הרכב בז'נבה, שצפויה להיפתח בחודש מרץ השנה, עם הפורשה בוקסטר החדשה שעליה עמלה בתקופה האחרונה. הדגם החדש של הפורשה, מקבל שם חדש ותקרא מעתה 718, על שם מכונית המרוץ מ- 1957 שהשתתפה במרוצי הסיבולת האיטלקיים, 'טרגה פיוריו', ולאחר מכן גם בלה-מאן שם זכתה להצלחה גדולה.

פורשה בוקסטר 718 החדשה
פורשה החליטה לעשות שינויים משמעותיים בכל הנוגע לדגם החדש של הבוקסטר. אחד השינויים המורגשים ביותר הוא בגזרה העיצובית של הדגם, כאשר פורשה החליטה להתאים את קדמת הרכב לדגמי ה
פורשה 911 החדשות. בנוסף לכך, היצרנית חדלה מלהשתמש במנועים גדולים אטמוספיריים זוללי דלק ולטפח את מקדשי הטורבו לטובת מנועים קטנים וחסכוניים יותר. הבוקסטר 718 החדשה זוכה לקבל מנוע טורבו עוצמתי בנפח 2.0 ליטרים המחלץ מקרביו 300 כוחות סוס, כאשר בגרסת ה- S נמצא מנוע 2.5 ליטר המחלץ 350 כוחות סוס. שני המנועים מציעים 35 כוחות סוס מהגרסאות היוצאות ותוספת של 35% למומנט הרכב.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
המנועים משודכים לתיבת שישה הילוכים ידנית או ל-7 הילוכים דו מצמדית PDK המתופעלת מאזור גלגל ההגה. הגרסה "הרגילה" של ה- 718 החדשה מסוגלת להאיץ מ- 0 ל- 100 קמ"ש תוך 4.5 שניות, בעוד שגרסת ה- S תעשה ת אותו מרחק ב- 4 שניות בלבד, עם מהירות מרבית של 300 קמ"ש לשני הגרסאות. מעבר לכך, פורשה מדווחת כי צריכת הדלק של הדגמים חסכונית בשיעור של 14% לעומת הדגמים היוצאים.
כמו חזיתה, גם חלל הפנים של ה- 718 החדשה כולל בתוכו אלמנטים מה- 911 רק בהתאמה לדגם זה. הצג הראשי עודכן וכעת הוא מכיל את רוב האפשרויות שמציגה ה- 911, כמו מערכת השמע, חיבורי מולטימדיה וחיבורים למכשירים ניידים. גלגל ההגה קיבל עיצוב חדש וכך גם המושבים ומערכות בקרת הנהיגה האדפטיבית של הרכב. על פי הציפיות, פורשה תתחיל לשווק את הדגם מיד לאחר תערוכת ז'נבה, במחיר התחלתי של 55 אלף דולר ועד למחיר מקסימלי של 70 אלף דולרים.
גלריה1
אולי יעניין אותך גם: