יצרנית רכבי הספורט, פורשה, מתכוונת להשיק בשנה הבאה את הדגמים החדשים של הפורשה קיימן והפורשה בוקסטר, תחת שם אחיד שיישא את הקידומת 718. ההחלטה על המספר שפורשה תדביק לאותם דגמים, לא באה באופן שרירותי. ב- 1957 פורשה השיקה את מכונית המרוץ 718 שהייתה בעלת מנוע ארבעה צילינדרים מרכזי. כמו הדגם המיתולוגי, כך גם הצמד החדש יקבל מנוע שטוח בעל ארבעה צילינדרים מוגדש בטורבו.
כך נראית ה- 918 ספיידר
כך נראית ה- 918 ספיידר
שני הדגמים החדשים מבית פורשה יישאו את שמם המקורי, כל דגם ושמו, כאשר מתווסף המספר 718: 718 בוקסטר ו- 718 קיימן. רוב הסיכויים ועל פי ההנחות, בהמשך פורשה תוותר על השמות הגנריים של שני הדגמים ותשאיר את זיהויים רק על פי המספר ותצורת המרכב. על מנת להשלים את הדמיון בין שני הדגמים, פורשה מציינת כי שני הדגמים החדשים יהיו דומים במראה וזהים מכנית יותר מתמיד ומוסיפה שבניגוד לאופי התמחור של החברה, שכיום שני הדגמים מקבלים את אותו המחיר, דגם ה718 בוקסטר יהיה יקר יותר מדגם ה 718 קיימן.  
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
היצרנית טרם חשפה אי- אילו פרטים אודות יחידת ההנעה החדשה שתושתל בדגמי 718 החדשים, מלבד כך שמדובר בצמד מנועים זהים בעלי ארבעה צילינדרים ומגדש טורבו. למרות כך, לפני זמן מה, פורשה דיווחה על צמד מנועים חדש בנפח 2.0 ליטרים מוגדש שמגיע עם שני הספקים, 240 ו- 300 כוחות סוס. ייתכן וזה המנוע שיושתל בדגמי 718 של הבוקסטר והקיימן החדשים, כאשר המנוע המספק 240 כוחות סוס יניע את דגמי הבסיס והמנוע 2.0 ליטרים המספק 300 כוחות סוס יניע את דגמי ה- S של ה 718.
 
בכל אופן, לא נשאר לנו הרבה מה לעשות מלבד לחכות להתפתחויות חדשות בנושא. אבל לפי מה שההיסטוריה מלמדת, אין לנו מה לדאוג- פורשה היא אחת היצרניות הפחות צפויות שיש לעולם הרכב להציע.