ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סובארו XV

image SUBARU
מחיר משוער: החל מ 129,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 14.5
יתרונות חסרונות
מחיר ביצועי כביש
יכולות שטח קטן יחסית
בטיחות
סובארו XV
סובארו XV
סובארו XV
סובארו XV
סובארו XV
סובארו XV
סובארו XV - קרוסאובר משפחתי נוח ואיכותי
מזה שנים רבות נושאת יצרנית הרכב סובארו בגאווה רבה את דגם האימפרזה המשפחתית הנמכרת והאהודה ביותר בקרב שווקים שונים ברחבי העולם, בשנת 2011 הציגה סובארו את דגם ה-XV החדיש בתערוכת הרכבים השנתית בפרנקפורט אשר הינו למעשה גרסת הפנאי לדור הרביעי של דגם האימפרזה. דגם ה-XV נחת בישראל כבר בשנת השקתו משתייך ללא ספק לפלח הקרוסאוברים המבוקש אם כי במימדיו תואם הוא את המידות האופייניות לקרוסאוברים עירוניים דוגמת הסוזוקי קרוסאובר והשברולט טראקס ובמחירו נחשב הוא לזול יותר מדגמים מובילים דוגמת היונדאי ix35 והמאזדה CX5 אך בכל הנוגע ליכולות השטח שלו אשר באות לידי ביטוי בהנעה כפולה ומרווח גחון איכותי בן 22 ס"מ, עולה הוא ללא ספק על כלל המתחרות כאמור. בשנת 2014 עבר דגם ה-XV עדכון מאכני משמעותי במסגרתו התווספה גרסה מנועית נוספת אשר נחשבת למוזלת יותר ואיכותית במיוחד. לקראת חודש מרץ 2017 הציגה סובארו את דגם ה-XV החדש בתערוכת הרכבים השנתית בג'נבה אשר מבוסס על הפלטפורמה המודולרית החדשה אשר נחשבת לקשיחה יותר בכ-70% לפיתולים ביחס לדגם היוצא ובכך מציגה שיפור משמעותי של המתלים ובנטיית הגלגול והכל ללא התפשרות על יכולות השטח או נוחות הנסיעה הגבוה. 
 
יחידת הנעה חזקה וחסכונית 
כבר עם תחילת שיווקו הראשוני של דגם ה-XV בישראל יצא הוא לשיווק עם שתי גרסאות מנועיות איכותיות, מדובר בשתי יחידות בוקסר חזקות במיוחד לנסיעת כביש ו/או שטח יעילה ומתקדמת. יחידת ההנעה הבסיסית כוללת מנוע בנפח של 1.6 ליטר המספקת 114 כוח סוס ב-5600 סל"ד ו-15.3 קמ"ג של מומנט ב-4000 סל"ד, מנוע זה משודך לתיבת הילוכים ידנית או לתיבת הילוכים רציפה אשר יחד מספקים הם עבודה טובה ביותר למרבית מצבי הנהיגה השכיחים. גרסת המנוע הבכירה כוללת מנוע בנפח של 2.0 ליטר בנזין המספקת 150 כוח סוס, מומנט בן 20 קמ"ג וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.7 שניות בלבד. במסגרת עדכון הגרסה לה זכה דגם ה-XV בשנת 2017 עודכנה יחידת ההנעה ביחידת FB20 חדישה בעלת 80% חידוש בדומה לחידוש שהוצג בדגם האימפרזה אשר הביאו את גרסת המנוע הבכירה להספק גבוה יותר של 156 כוח סוס ומומנט מרבי של 20.0 קמ"ג. יחידת ההנעה החדישה משודכת לתיבת הילוכים רציפה מדגם Lineartronic בעלת 7 יחסי העברה המאפשרת גם תפעול ידני ולמערכת הנעה כפולה סימטריצ בעלת מערכת ה- X-MODEשתפקידה הוא ליצור חלוקת כוח משופרת לטובת ביצועי כביש טובים יותר מבעבר.
 
נתוני צריכת דלק משופרים ואטרקטיביים
נתוני צריכת הדלק המוצהרים של דגם ה-XV עומדים על כ-15.8 ק"מ לליטר בגרסת המנוע הבסיסית ועל כ-15.1 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה לגרסת המנוע הבכירה, בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גובה יותר ונעה בין 12 ל-10 ק"מ לליטר בהתאם לנפח המנוע כאמור. גרסת המנוע המשודרגת שהוצגה בשנת 2017 כוללת מגוון גדול של מערכות משופרות המתייחסות לתחום צריכת הדלק במידה ניכרת ובכלל זה שיפור בתיבות ההילוכים המכויילות להעברה יעילה של הילוך ללא משיכה מיותרת אשר יוצרת צריכת דלק גבוה, מערכת עצור וסע איכותית שתפקידה לנטרל לחלוטין את פעולת המנוע בעת ביצוע עצירה מוחלטת של הרכב והתנעתו מחדש באופן אוטומטי עם חידוש הנסיעה וכן הפחתה ניכרת במשקל הרכב אשר מביאה גם היא לחיסכון ממשי בצריכת הדלק. 
 
יכולות נסיעה גבוהות בכביש ובשטח
בעת נסיעה בכביש העירוני בדגם ה-XV ניכרת נוקשות מסויימת אשר נוטה להשתפר ככל שמהירות הנסיעה עולה ואילו בעת נסיעה מהירה בכביש בינעירוני מתקבלת איכות נסיעה גבוה ומרשימה ביותר. על אף תחושת ההגה המנותק במידה מעטה נסיעה בדגם ה-XV נחשבת למהנה ביותר, הדגם מספק תחושת חוסן משמעותית אשר אופיינית רק למכוניות חזקות ומאסיבית, המתלים אשר מכויילים על הצד הרך שלהם צולחים בפעולת גיהוץ מהמורות הכביש וזעזועי הדרך בצורה טובה ורעשי הרגע הנובעים כתוצאה מעבודת המנוע מינורים לחלוטין, כמעט ואינם מורגשים. בעת נסיעה בתנאי שטח, גם בקיצוניים שביניהם, מתקבלת תחושת נסיעה טובה ובטוחה להפליא, הרכב משדרת תחושת 4X4 מצויינת אשר באה לידי ביטוי במערכת ה-AWD שתפקידה לשפר את יכולות מניעת ההתחפרות באדמה חולית ומערכות בקרת יציבות מתקדמות אשר מאפשרות נסיעה יציבה ככל הניתן.
 
עיצוב חיצוני מרשים וקשוח
עיצובו החיצוני של דגם ה-XV נחשב לעיצוב שרירי, נפוח ומרשים ביותר, הוא כולל שלל חיפויי פלסטיק שחורים אשר משווים לו מראה קשוח ושטחי בדיוק כפי שרכב שטח מהשורה צריך להיותר. קדמת הרכב מעוטרת בספויילר גדול במיוחד המעניק לו מראה מענין ביותר, על גג הרכב מסילות גג ייעודיות אשר תורמות גם הן למראה הכללי המעניין למדי, גלגלי הרכב עשויים סגסוגת מושחרת בקוטר מורחב של 17 אינץ' וחלקו האחורי של הרכב מעט רחב ומוגבה יותר ביחס לחלק הקדמי. יש הטוענים שעיצובו של דגם ה-XV מזכיר במידת מה מאין משפחתית מוגבהת כזכר לדגם על בסיסו הוא נשען, דגם האימפרזה, אך אין הדבר פוגם ולו במעט במראה השרירי וקשוח המתקבל.
 
עיצוב פנימי מרשים באיכות הרכבה גבוה
עיצובו של תא הנוסעים בדגם נחשב לאיכותי וטוב ביותר אשר כוללת אוירה מכובדת ויפה אם כי לא מפוארת ומנקרת עיניים, לוח המחוונים בקדמת הרכב עשוי מחומרים רכים ונעימים מאוד למגע, מתגי החלונות והשליטה נוחים אם כי מיושנים מעט בעיצובם ואיכות ההרכבה גובה ביותר מעניקה לרכב תחושת יוקרה של ממש. מושבי הרכב נעימים לישיבה ממושכת מספקים מקום רב לברכיים ולכתפיים הן ליושבים במושבי הרכב הקדמיים והן ליושבים בספסל האחורי. תא המטען של דגם ה-XV כולל 381 ליטר ונחשב לסביר למדי בגודלו בניגוד לדגמים מובילים בקטגוריה דוגמת היונדאי ix35 או הסוזוקי קרוסאובר אשר מציגים תאי מטען קטנים למדי.
 
רמת אבזור נאה ומפנקת
סובארו XV משווק בארץ עם שתי רמות אבזור איכותיות במיוחד, רמת האבזור הבסיסית קרויה אנרג'י והיא כוללת, בין היתר, מערכת שמע מקורית המאפשרת לנהג שליטה מלאה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטוס איכותית, חיבורי AUX ו-USB, מערכת עצור וסע לחיסכון יעיל בצריכת הדלק, מערכת מתקדמת לסיוע בעת ביצוע זינוק בעליה ועוד. רמת האבזור המתקדמת יותר קריה פרימיום והיא כוללת, בנוסף לאבזור הבסיסי מערכת בקרת אקלים מפוצלת, חימום למושבי הרכב הקדמיים, מערך מראות צד המתקפלות חשמלית, אפשרות להעברת הילוכים מגלגל ההגה ועוד.
 
רמת בטיחות גבוה ומתקדמת
נסיעה בדגם ה-XV נחשבת לבטוחה ביותר, הוא כולל רשימת אבזור בטיחותי ייעודי מתקדמת אשר הופכת את הנסיעה לבטוחה הרבה יותר, רשימת אבזור זו כוללת בין היצר מערך פנסי ערפל קדמיים ואחוריים, תאורת יום DRL מתקדמת, תאורת מפות איכותית עיגוני איזופיקס להתקנה מתקדמת של כסאות הילדים, מערך בן שבע כריות אויר, מערכת מתקדמת לקריסת מנוע בעת תאונה, מערכת לניטור לחץ אויר בגלגליםף מערכות בלימה מתקדמות, מערכת משיכה ויציבות ועוד שלל מערכות איכותיות המשפרות במידה ניכרת את רמת הבטיחות. כמו כן עמד דגם ה-XV במבחני הריסוק המחמירים בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של Euro NCAP אשר העניקו לו את הציון המקסימאלי של חמישה כוכבי בטיחות. 
הסובארו XV היא גרסת קרוסאובר לB3 הידועה בארצנו. ה-XV היא משפחתית שימושית ונוחה המיועדת לקהל שרוצה רכב כביש שטח אופנתי ללא צורך בשינוי הרגלי נהיגה. הרכב מאופיין בעיצוב מרשים גם מבחינה חיצונית וגם בתא הנוסעים, מושבי הרכב נוחים משופרים ומצוידים בריפוד מהודר. מרכב הרכב בתוך תא הנהג ותא הנוסעים עמיד ונראה כי יכול להחזיק שנים רבות ללא תקלות או בלאי. מרווח תא הנוסעים נוח מספק אך נפח תא המטען לוקה מעט בחסר. ל XV הגה חד ומדויק  שמאפשר לכוון את הרכב בביטחון. אחיזת הכביש מעולה ובנהיגה מהירה היא נוטעת ביטחון ביושבים ברכב. לרכב מנוע של 2.0 ליטר שמספק תגובה מידית לכל לחיצה קטנה על מצערת הגז. יכולות השטח של הרכב מרשימות יחסית, אך מרווח הגחון שלה לא מאפשר עבירות גבוהה מידי כמו רכבי שטח גדולים יותר. לסיכום, XV זהו רכב משפחתי שימושי ונוח המיעדת לקהל שרוצה את המראה האופנתי של כביש שטח. לרכב ביצועי כביש מרשימים ביותר לעומת רכבים אחרים בקטגוריה.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סובארו XV, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
דני
רכב מעולה.פחות פוזה יותר רכב אמיתי.יודע לעשות הכל מהכל.ביצועים גבוהים וזריז מאוד.נוח מאוד על הכביש ובשטח הוא בלע כל מה ש ...   [המשך..]
סטנגה מסאל
האוטו הזה תותח בשטח ...   [המשך..]
הגדרות נגישות