ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

מיצובישי אאוטלנדר

image Mitsubishi
מחיר משוער: החל מ 129,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 14.7
יתרונות חסרונות
איבזור צריכת דלק
עיצוב חיצוני נוחות נסיעה
התנהגות כביש
מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר
מיצובישי אאוטלנדר - רכב הפנאי הקומפקטי המשודרג
יצרנית הרכב היפנית מיצובישי מיוצגת בקטגורית הקרוסאוברים הפורחת על ידי דגם האאוטלנדר האהוב אשר זוכה להצלחה רבה ולאחוזי מכירות גבוהים מזה שנים רבות, משווק בישראל החל משנת 2007. בשנת 2012 הציגה מיצובישי את הדור השלישי של דגם האאוטלנדר בתערוכת הרכבים השנתית בז'נבה כרכב פנאי קומפקטי, שימושי וחדשני. הדור השלישי של דגם האאוטלנדר אשר נבנה על בסיס טכנולוגיה ה"קליר- טק" שמטרתה להביא לחסכון ממשי בצריכת הדלק ובזיהום האויר, מציג שלל חידושים טכנולוגים מהפכניים הכוללים היצע מנועים חדיש ומתקדם הכולל אופציה היברידית ירוקה לסביבה, מספר מרכבים שונים בני 5 או 7 מקומות ישיבה, הפחתה ניכרת במשקל הרכב של למעלה מ-100 ק"ג, עיצוב חיצוני ופנימי חדיש שהקנה לו מראה "שטחי" קשוח, בולט ומשודרג, רשימת אבזור נאה ואטרקטיבית המשפרת במידה ניכרת את חווית הנסיעה, מפרט בטיחותי רב ותג מחיר אטרקטיבי שהופכים אותו לאופציה טובה במיוחד מבין רכבי הקטגוריה.
 
היצע מנועים ותיבות הילוכים
דגם האאוטלנדר משווק עם שתי גרסאות מנוע חזקות ועוצמתיות במיוחד, הגרסה הבסיסית מציג מנוע בנזין בנפח של 2.0 ליטר המספק 150 כוח סוס, מומנט מרבי של 19.99 קמ"ג וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-12 שניות בלבד, יחידה מנועית זו משודכת לתיבת הילוכים ידנית או לתיבת הילוכים רציפה מתקדמת אשר יוצרת תזמון הילוכים מרשים ופועלת בצורה שקטה וחלקה במיוחד. גרסת המנוע הנוספת מציגה מנוע דיזל בנפח של 2.2 ליטר טורבו המספק, גם הוא, 150 כוח סוס עם מומנט גבוה מהמומנט המתקבל בגרסת הבנזין אשר עומד על 36.7 קמ"ג. גרסת הדיזל משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית בלבד ויחדיו הם מספקים כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-11.7 שניות בלבד.
 
צריכת דלק חסכונית ומשופרת
במסדרת עדכון הדור השלישי של דגם ה- מיצובישי אאוטלנדר נעשתה מלאכת שיפור מקיפה של כל נושא צריכת הדלק שהפכה לחסכונית ואטרקטיבית למדי עם נתונים רשמיים, בהתאם ליצרן, של כ-18 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה. בעת נסיעה אמיתית נרשמו נתוני צריכת דלק גבוהים יותר שעומדים על כ-12 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת רגועה, אך בהשוואה לרכבים המשתייכים לקטגוריית הקרוסאוברים מדובר בנתוני צריכה יפים למדי המתקבלים הודות להפחתה הניכרת שנעשתה במשקל הרכב ולאיכות עבודתה של תיבת ההילוכים המתוזמנת אשר יוצרת חסכון משמעותי בצריכת האנרגיה של המנוע ובכך חוסכת באופן משמעותי בצריכת הדלק.
 
נוחות, התנהגות וביצועי הכביש בעת נסיעה
מבחני דרך רבים שנערכו לדגם האאוטלנדר קבעו כי בכל הנוגע לנוחות הנסיעה ולביצועי הכביש, חווה הוא נסיגה מסויימת ביחס לדור הקודם שנחשב לנוח יותר לנהיגה. לחיצה על דוושת הגז מספקת כוח רב אל ארבעת הגלגלים באופן אשר יוצר איזון איכותי בין נהיגת כביש רגועה ושגרתית עם מצבי נהיגה יותר מאתגרים. המתלים בדגם האאוטלנדר מכויילים על הצד הרך שלהם ולרוב אינם מצליחים לרכך את פגעי הכביש המינורים וודאי שלא את זעזועי השטח. החלפות ההילוכים זריזות ונקיות, פעולת המנוע שקטה וחלקה וההגה דינמי וגמיש מספק יכולות תמרון גבוהות לנסיעת כביש או שטח איכותית.
 
עיצוב חיצוני משודרג 
הדור השלישי של דגם האאוטלנדר זכה לעיצוב חדיש ומעודן ביחס לדור הקודם שנחשב לעיצוב אגרסיבי בעיקר בגלל הגריל דמוי שפם שכיכב בחזיתו. במסגרת העיצוב המחודש, קדמת הרכב עוטרה בפסי כרום מאסיבים במיוחד הממוקמים סביב יחדות התאורה המתקדמות ובכונס אויר גדול ועוצמתי המעניק לרכב את האוריינטציה ה"שטחית" שלו. יחידות התאורה, מלפנים ומאחור, הוחלפו ביחידות תאורת לד חדישות בעלות מבנה תפוח ובוהק. על גבי דלתות הרכב הוצבו פסי מגן בצבע שחור- כסוף ובחלקו האחורי מוצבו תוספות עיטוריות נוספות. המראה הכללי המתקבל מרשים מאוד, מציג נוכחות עוצמתית, כוחנית ומרשימה במיוחד.
 
תא נוסעים מרווח ומשודרג
תא הנוסעים בדגם האאוטלנדר נחשב לגדול ומרווח למדי, הוא מציע עמדת נהג נוחה ואגרונומית ביותר, המאפשרת ישיבה נוחה עם זוית ראיה טובה ובטיחותית. לוח המחוונים מרופד בחומרים איכותיים גמישים ונעימים מאוד למגע ומורכב בצורה איכותית עם שילובי צבעים יפים אשר הופכים את האוירה לטובה ונעימה לעין. הדיפונים על גבי הדלתות מכוסים בפלסטיקה איכותית והמראה הכללי המתקבל מזכיר במידת מה את מיטב מכוניות היוקרה המוכרות כיום. דגם האאוטלנדר משווק עם גרסת 5 מושבים ועם גרסת 7 מושבים מרווחים המספקים מרווח ברכיים וראש נאים למדי. תא המטען כולל 477 ליטר גדולים ופרקטים לאחסון ובמרכב 7 הדלתות מצטמצם תא המטען לכ-128 ליטר בלבד.

אבזור ותוספות משתלמות
דגם האאוטלנדר משווק בשתי רמות אבזור איכותיות ומהנות אשר הופכות את הנהיגה לחוויה של ממש. גרסת האבזור הבסיסית, עונה לשם  Instyle וכוללת, בין היתר, מערכת בקרת אקליםפ מפוצלת בעלת פתחי איוורור הפונים אל ספסל הנוסעים האחורי, מערכת שמע Connected מקורית מתקדמת הכוללת רמקולים במגוון גדלים ואפשרות לשליטה מלאה מגלגל ההגה, האפשרות העברת הילוכים מגלגל ההגה, חיבורי USB, מערכת מראות מתקפלות חשמלית ועוד. גרסת האבזור המתקדמת יותר עונה לשם Elite, וכוללת בנוסף לרשימת האבזור בחבילה הבסיסית גם חישוקים מוגדלים בקוטר של 18 אינץ', ריפודי עור אגרונומים חשמליים ועוד שלל תוספת יוקרתיות.

שמירה על רמת בטיחות גבוה
דגם האאוטלנדר נחשב לרכב בטיחותי מאוד לנסיעה, הוא זכה לציון גבוה של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של EuroNcap ולציונים של 94% בסעיף הגנה על מבוגרים ו- 100% בסעיף עזרי הבטיחות האקטיבים. רמת הבטיחות הגבוה של דגם האאוטלנדר מתקבלת הודות לאבזור הייעודי הרב הקיים בה לרבות מערך בן 7 כריות אויר, מערכת בקרת שיוט, חיישני גשם ותאורה, מערכת מובילאיי מתקדמת לצמצם הסיכוי להתרחשות תאונות דרכים על ידי מערך התראות ותיקוני דרך מתקדם ביותר, התקנים ייעודים למושבי ילדים ועוד.

תג מחיר אטרקטיבי לדגם האאוטלנדר
דגם האאוטלנדר משווק עם תג מחיר אשר מתחיל מ- 129,500 ש"ח לדגם 2.0 ליטר ידני ברמת האבזור הבסיסית Invite, ועד למחיר של  242,900 ש"ח לדגם 2.2 ליטר טורבו דיזל אוטומט ברמת אבזור הבכירה במרכב של 7 מושבים, תג מחיר זה נחשב לאטרקטיבי והולם, בעיקר בהתייחס לרשימת האבזור הנדיבה, לרמת הקדמה הטכנולוגית המוצעת, היצע המנועים המתקדם וכמובן בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה לרבות דגמי השברולט קפטיבה ספורט, קיה ספורטז', ניסאן קשקאי, סובארו פורסטר, טיוטה ראב 4 ועוד אשר לרוב משווקות עם תג מחיר גובה יותר ומציעות רשימת אבזור דלה ומצומצמת יותר.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש מיצובישי אאוטלנדר, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
אופיר רן
מיצובישי אאוטלנדר 2014 7 מקומות בנזין 2X4 . לא חיפשנו ג'יפ אלא מכונית 7 מושבים. האאוטלנדר 7 מקומות מצוינת ומביאה נהי ...   [המשך..]
ירון
האאוטלנדר שלי הוא רכב מדהים! נותן בראש בכביש ונוח מאוד לכל המשפחה. Aיש לי 3 ילדים קטנים וכל אחד יש לא המקום שלו ויש ...   [המשך..]
הגדרות נגישות