השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
מיצובישי טרייטון
Mitsubishi

מידע

מיצובישי טרייטון
מיצובישי טרייטון - טנדר מתקדם בעל יכולות שטח גבוהות
לאחר שנים ארוכות של הצלחה רבה, הציגה לאחרונה יצרנית הרכב מיצובישי את הדגם הטנדר החדיש אשר נועד להחליף את טנדר ההאנטר (L200) אשר שירת נאמנה את המותג במשך למעלה מעשור, מדובר בדגם הטריטון (Triton) החדש והמשופר. דגם הטריטון הושק בישראל ביולי 2015 ונחשב לטנדר יפני קלאסי בעל עיצוב חיצוני נאה ובולט אשר המוצע עם הנעה קידמית 4X4 או 4X2 עם מספר אפשרויות מרכב לרבות קבינה חלקית או כפולה, שלדת סולם, הילוך כוח ונעילת דיפרנציאל מתקדמת בגרסאות הבכירות. דגם מיצובישי טרייטון  מציג שלל שיפורים ותוספות בהשוואה לדגם ההאנטר היוצא, הן בכל הנוגע לנוחות הנהיגה, הן ביכולות השטח, הן בצריכת הדלק ועוד כך לדוגמא מציע דגם הטריטון פתרון יעיל לבעיתיות עימה התמודד האנטר בנוגע לתקינותה של  מערכת בקרת האקלים שנחשבה לחסרון משמעותי בדגם היוצא, מערך בידוד הרעשים הוחלף לחלוטין ומציג יכולות גבוהות הרבה יותר, מושבי הרכב הוחלפו במושבים אורטופדים ונוחים הרבה יותר כושר העמסה גדל ושופר משמעותית.

מנוע חזק ומכאניקה מובילה
דגם הטרייטון מצויד במנוע דיזל חדיש ומתוחכם מסדרת מנועי N1 של מיצובישי שגרסאות בנות נפח קטן שלו מוצעות בדגמי הלנסר והאאוטלנדר. המנוע מציג נפח כולל  של 2.4 ליטר עם  שני הספקים אשר נעמדים על 154 או 181 כוח סוס ב-3500 סל''ד ו-43.7 קג''מ ב-2500 סל''ד בדגמי ה Dakar הבכירים, המנוע העוצמתי עשוי אלומיניום וכולל מערך שסתומים וטורבו בגאומטריה משתנה, אשר יוצר תפוקה מאוזנת ונוחה לשימוש. המנוע החדיש משודך לתיבת הילוכים חמישה אוטומטית או לתיבת הילוכים ידנית חדשה בעלת שישה הילוכים. תיבת ההעברה מאפשרת החלפה להילוך כוח LOW עם יכולת קצרה יותר, והגרסה הבכירה מציעה דיפרנציאל מרכזי בעל יכולת נסיעה בהנעה כפולה גם בדרך עירונית ובכל גרסאות 4X4 קיימת אפשרות לנעילת הדיפרנציאל האחורי אשר דרוש לרוב בנסיעות שטח קשות.
 
איכות נסיעה ברמה גבוה 
באופן שאינו אופייני כלל לרכבים המשתייכים לקטגוריית הטנדרים, תחילת הנסיעה בדגם הטריטון הינה שקטה ונינוחה למדי, רעשי המנוע מבודדים בצורה אופטימלית ואינם חודרים אל תוך תא הנוסעים, גם לא במצבי עומס קיצוניים. בנסיעת שיוט רגועה, אליה מגיעה המנוע הכ-1800 סל"ד לערך, מציג הטיטון יכולות שיוט מהנות ושקטות במיוחד. נוחות הנהיגה הכללית גבוה מאוד גם היא ביחס לסגמנט, הטריטון מרגיש צפוי וברור יותר מהגדם היוצא, דבר המתקבל הודות למתלים הרכים החדשים ששיפרו במידה ניכרת את התנהגות הכביש ויכולת האחיזה האבסולוטית. זוויות הגלגול הגדולות במיוחד וההגה הקל והארוך מעניקים לנהג תחושת ביטחון רבה, יכולות דיוק מקסימלית וכושר תמרון גבוה במיוחד. הבלמים החדשים שהותקנו בטיטון טובים למדי, בלחיצה על דוושת הבלם מתקבלת תגובה חזקה והדרגתית כנדרש מרכב בסדר גודל ומשקל שכזה.

יכולות שטח גבוהות
מלבד יכולות הכביש הגבוהות של דגם הטריטון, מציג הוא גם יכולות שטח לא מבוטלות ואבזור ייעודי שהופך את הנסיעה בשטח לנוחה וטובה יותר. בזכות מהלך המתלים האיכותי, מערכת ההנעה המתקדמת, מבחנה הגחון המתקדם והילוך הכוח הקצר במיוחד מציג הטריטון יכולת טיפוס משובחות, אתלטיות ברמה גבוה ויכולות תמרון שאינן נופלות מג'יפים מקצועיים. בנוסף לשם שיפור יכולות השטח אבזר דגם הטריטון בתוספות ייחודיות כגון מיגון אספייר למנוע וטנק הדלק, כנפוני פלסטיק בקדמת הרכב, וו גרירה ייעודי מתקדם ועוד.
 
צריכת דלק משופרת
צריכת הדלק בדגם הטריטון בהתאם לנתונים הרשמיים המפורסמים על ידי היצרן עומדת על 15.9 ק"מ לליטר, בפועל הצריכה מעט יותר גבוה ועומדת על כ-13.9 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת. נתוני צריכת דלק אלה איכותיים ומשופרים במיוחד בהתייחס לדגם היוצא ובכ-20% ביחס לרכבים המתחרים בקטגוריה לרבות האיסוזו די מקס והטויוטה היילקס אשר מציגים צריכת דלק באחוזים גבוהים הרבה יותר. שיפור משמעותי זה התקבל הודות להפחתה המשמעותית שנעשתה ביחס הדחיסה במנוע והשימוש בבלוק מנוע מאלומניום שהוכנס למנוע והפחית כ30 ק"ג ממשקלו הכולל של הרכב ביחס לדגם האנטר היוצא ולתיבת ההילוכים המתקדמת שתוכנתה להעברת הילוכים מתוזמנת ללא משיכה מיותרת של ההילוך.

עיצוב קשוח ונוכחות נסיעה גבוה
דגם הטרייטון הינו רכב עבודה  וככזה הוא נחשב לנאה במיוחד, בכל הקשור לעיצובו החיצוני קיים דמיון רב לדגם האנטר היוצא, הן מבינה עיצובית והן בכל הנוגע למידותיו, תוך הכנסת נגיעות מודרניות שונות. חזית הרכב מציגה מראה אגרסיבי במידת מה, עם קוים עיצוביים ישירים וגובה משמעותי ובחלקו האחורי מקום רב לאחסון של ציוד מסחרי. בכל הקשור לתא הנוסעים מציג הטריטון קידמה רבה אשר נקייה באופן מלא ממתגים מיותרים, צבעים ומשטחים ייעודיים שכה איפיינו את הדגם היוצא.  איכות החומרים סבירה למדי, תנוחת הישיבה הגבוהה מספקת לנהג זוית ראיה אבסולוטית ובסיס המושב קצר באופן שאינו פוגם כלל בנוחות, זווית ההגה הינה גבוה ונוחה ובסך הכל תנוחת הנהיגה נוחה בהחלט. המושב האחורי מספק מרחב מצוין, המאפשר ישיבה של שלושה מבוגרים בנוחות רבה, גם כאשר מדובר בנסיעות ארוכות מאוד.
 
אבזור רב התורם לחווית השימוש ברכב
 באופן שאינו אופייני לקטגוריית הטנדרים, דגם הטריטון נחשב למאובזר במיוחד, הוא מציע, בין היתר, מערכת אזעקה מתקדמת בעלת אפשרות לפתיחת הרכב ללא מפתח, מערכת מולטימדיה חדישה הכוללת מצלמת נסיעה לאחור ובקרת אקלים מפוצלת, מדרגות צג לשיפור הנוחות, מגני רוח לחלונות הרכב, מגן מפני יתושים, כיסויי כרום על המראות ומכסה הדלק, סט כנפונים לגלגלים, מושבי נוחות מתקדמים, מחשב דרך איכותי ועוד. מרבית האביזרים כאמור משווקים עם הרכב כסטנדרט, אך בנוסף מאפשרת החברה להוסיף חבילת אבזור אופציונלית נוספת בעלות כספית משתלמת ביותר ביחס לרכבים שהיא כוללת אשר משפרת אף יותר את חווית הנסיעה והשימושיות הכללית.

בטיחות מרבית בנסיעת כביש ושטח
בשנים האחרונות משקיעות יצרניות רכב רבות משאבים רבים להעלאה ושיפור של רמת הבטיחות בנסיעה ברכב, הדבר נכון גם בנוגע לדגם הטריטון של מיצובישי שאובזר בשלל תוספות ואביזרים שנועדו להעלות את רמת הבטיחות בנסיעת כביש ושטח, תוספות אלה כוללות, בין היתר, מערכות בקרה שונות כמו מערת בקרת שיוט, מערכת התראה על סטייה מנתיב, מערך כריות אויר מתקדם בעל אופציה לביטולם, דיפרנציאל מוגבל החלקה, מצלמות נסיעה לאחור ועוד. בנוסף העמידה החברה את הדגם בשלל מבחני הבטיחות בהתאם לתקן האירופאי המחמיר שזיכה אותו לציונים טובים למדי כיאה לכלל רכבי היצרן אשר ידועים כרכבים בטוחים לנסיעה.
 
למי מתאים דגם הטריטון?
דגם הטריטון אמנם משתייך באופן רישמי לקטגוריית הטנדרים אך אין כל ספק כי ניתן לשייכו בקלות לקטגוריות נוספות שכן הוא מציג נתונים יפים בכל הנוגע לאיכות הנסיעה, הוא עושה עבודה טובה גם בנסיעת כביש רגועה וגם בנסיעת שטח מורכבת, על כן ניתן לומר שדגם הטריטון מתאים למשפחות הנדרשות למקום רב לאחסון, לבעלי מקצוע הזקוקים לרכב חזק בעל כושר העמסה רב, לחובבי השטח הנדרשים לרכב אתלטי עם יכולות עצימות רבה. דגם הטריטון משווק עם תג מחיר אשר נע סביב ה139,500 ₪ ונחשב למשתלם במיוחד גם מבחינה כספית שכן הוא מציע אבזור רב, רמת בטיחות גבוה ויכולות כביש ושטח חסרות מתחרים.
 
מחיר משוער
193,500-242,900
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
15.6
יתרונות
חסרונות
כלי עבודה טוב
צריכת דלק
רכב משפחתי
נוחות נסיעה בכביש
נוח ומעוצב

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על מיצובישי טרייטון
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר