השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
רנו פלואנס
Renault

מידע

רנו פלואנס

רנו פלואנס היא אמנם בקטגורית המשפחתיות, אולם נדיבה בגודל הסלון שלה, ואין זה פלא, עם בסיס גלגלים ארוך. יחד עם ארבעה מושבים וארבע דלתות אפילו תא המטען נהנה מעומק רב. רנו פלואנס החדשה נחשבת לאחת ממכוניות הליסינג המשפחתיות המבוקשות יותר, עם תיבות הילוכים שונות: אוטומטיק טיפרטוניק, דאבל קלאץ' וגיר ידני עם שישה הילוכים. ישנן שתי גרסאות השונות ברמת האבזור: האקספרשן היוקרתית תכיל בקרת שיוט, בקרת אקלים – מפצל, חיישן רוורס, תא כפפות שהוא מואר, מערכת שמע עם חיבור AUX ו- USB, הגה שהוא מצופה עור, פנסי ערפל, משענת יד שהיא מרכזית למושב הקדמי ואפילו גלגלי מגנזיום. הגרסה השניה – גרסת אותנטיק תכיל פחות פינוקים ואף עולה פחות, אולם כיאה למכונית "אירופאית", היא מצוידת במרווח ובנוחות רבה – וצריך לעשות מאמץ על מנת לשמוע את פעילות המנוע, הבלמים בעלי תפקוד מעולה ופעולה חדש של תנועת הרכב. לסיכום, רנו פלואנס מבטיחה הרבה יותר מהמראה החיצוני שלה לקהל שאוהב נוחות.

רנו פלואנס - משפחתית גדולה ואטרקטיבית
המשפחתית המובילה מבית היוצר של יצרנית הרכב הצרפתית רנו היא הפלואנס המרשימה אשר שווקה במקור בשנת 2009 בקרב מדינות מזרח אירופה ואסיה בלבד והתבססה על פלטפורמת ה-C של קונצרן הרכבים רנו- ניסאן. במרוצת השנים התפתח שיווקו של דגם הפלואנס גם למדינות מערב אירופה ולכביש הישראלי. דגם הפלואנס ממוקם בהיצע הדגמים של רנו מעל לדגם הקליאו המשתייך לקטגוריית הסופר מיני ומתחת לדגם האטיטיוד המשתייך לקטגוריית המנהלים, הוא מציע מרכב סאדן מרווח ונוח עד מאוד אשר מתאים במיוחד לאור מימדיו לקהל היעד המשפחתי. לאורך השנים זכה דגם הפלואנס לשורה ארוכה של דגמים, דורות משודרגים והגרסאות משופרות אשר מיצבו אותו כאחד הרכבים האיכותיים והמובילים ביותר בסגמנט, ובשנת 2017 הוצג הוא בדגם חדיש ומשודרג אשר כלל שורה ארוכה של שינויים ותוספות ובכללם היצע מנועים חדיש ומתקדם, איכות חומרים משופרת, עיצוב חדיש ומעניין במיוחד ונתוני צריכת דלק אטרקטיביים אשר עומדים בקנה אחד עם מיטב המשפחתיות המשווקת כיום בסגמנט. דגם הפלואנס נחשב למענה האולטימטיבי מצידה של יצרנית הרכב הצרפתית לדגמים מובילים ובכללם דגם האסטרה ברלינה של אופל, דגם ההונדה סיוויק סדאן, פורד פוקוס, קיה פורטה, שברולט קרוז ועוד.

היצע מנועים אטרקטיבי ומשתלם במיוחד
דגם הפלואנס משווק בגרסתו הנוכחית עם 3 סוגי יחידות כוח מעניינות ביותר, שתי גרסאות בנזין וגרסת דיזל אחת. גרסת הבנזין הראשונה כוללת מנוע בנפח של 1.6 ליטר בעל ארבעה צילנדרים המספק 115 כוח סוס ומומנט מרבי של 15.9 קמ"ג, מנוע זה משודך לתיבת הילוכים רציפה אשר יחד מציגים הם כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-11.9 שניות בלבד. יחידת ההנעה הבאה כוללת מנוע בנפח של 2.0 ליטר עם ארבעה צילנדרים המספק 143 כוח סוס ומומנט מקסימלי של 19.9 קמ"ג, יחידת הנעה זו משודכת גם היא לתיבת הילוכים רציפה אשר יחד מציגים הם כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.1 שניות בלבד. יחידת ההנעה השלישית כוללת מנוע דיזל dci בנפח של 1.5 ליטר בעל ארבע צילינדרים המספק 110 כוח סוס ומומנט מקסימאלי של 24.5 קמ"ג, מנוע זה משודך לתיבת הילוכים ידנית או רובוטית בעלות שישה הילוכים אשר מאפשרים כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-11 שניות בלבד.

נתוני צריכת דלק איכותיים ביותר
נתוני צריכת הדלק של דגם הפלואנס בגרסתו בחדשה מציג נתוני צריכת דלק אטרקטיביים למדי, אשר עומדים בגרסת מנוע הבנזין בנפח של 1.6 ליטר על 15.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה, בגרסת מנוע ה2.0 ליטר בנזין עומדים הם על 13 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה ואילו בגרסת מנוע הדיזל, אשר כצפוי היא החסכונית ביותר, עומדת צריכת הדלק על כ-21.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה בשילוב עם תיבת הילוכים רובוטית. נתוני צריכת דלק חסכוניים ואטרקטיבים אלה מתקבלים הודות למשקלו הנמוך באופן יחסי של הרכב ולפעילותה היעילה של תיבת ההילוכים אשר מתוזמנת לביצוע נכון ויעיל של העברת הילוכים ובכך יוצרת היא חיסכון ממשי בצריכת הדלק.   

איכות נסיעה והתנהגות כביש מובילה
בנסיעה בדגם הפלואנס מתקבלת אחיזת כביש טובה למדי אשר מספקת לנהג תחושת ביטחון ויציבות רבה על גבי הכביש, גם הבלמים עושים את עבודתם נאמנה ומגיבים לכל לחיצה באופן מיידי למדי. ההגה של דגם הפלואנס דינאמי ומדוייק במיוחד, מאפשר נסיעה נוחה ויציבה בין רחובות העיר הצרים ועומסי התנועה המרובים. יחד עם זאת, מתמודד דגם הפלואנס עם חסרונות ניכרים אשר אופיינים לרבות מהמכוניות מתוצרת צרפתית ובכלל זה מתלים רכים מהרגיל אשר אינם צולחים את פגעי הכביש השונים וכן חוסר חדות מספקת ותהליכי העברת משקל נוקשים וכבדים במיוחד. ככל שמדובר על נסיעה בכביש בינעירוני מתגבר דגם הפלואנס על אי הנוחות ומספק הוא יכולות נסיעה גבוהות, חלקות ונוחות באופן שאינו נופל מאיכות הנסיעה הממוצעת בסגמנט.

עיצוב קלאסי של רכב משפחתי
רנו פלואנס המחודש מתוח הפנים ובעל העיצוב המשודרג, זכה לעיצוב מיוחד ומרשים ביותר המותאם לשפה העיצובית החדשה של רנו, שפה אשר עתידה לחלוש על כלל הדגמים החדשים מבית היוצר של רנו ובכללם דגמי הסופר מיני ורכבי המנהלים החדשים. במסגרת שפת העיצוב החדשה זכה דגם הפלואנס לגריל קדמי בסגנון חייכני וגדול במרכזו מצוי סמלה של רנו בגאון רב, החלק האחורי של הרכב כולל שלל שיפולים וקימורים מעניינים אשר יוצרים תוצאה סופית ייחודית ונעימה מאוד למראה באופן אשר יוצר מראה כללי מרשים למדי. בצידי הרכב מצויים חישוקי סגסוגת גדולי מימדים בעיצוב מעניין ובחלקו האחורי של הרכב מצוי חלון גדול ונוח לשימוש ולנסיעה לאחור. בסך הכל ניכר כי מדובר ברכב יפה בעל עיצוב קלאסי, מרשים ושמרני אשר נעדר אמירה עיצובית צעירה ו/או ספורטיבית ומתאים בעיקר לחובבי המראה המאופק והרגוע יותר. 

תא נוסעים משופר, מרווח ונוח לשימוש
כבר מרגע הכניסה הראשוני אל תוך חלל תא הנוסעים של דגם הפלואנס בגרסתו החדשה ניכר כי מדובר ברכב המרווח ביותר בקטגוריית המשפחתיות, הוא מאפשר לחמישה נוסעים מבוגרים לשבת בנוחות רבה עם מרווח ברכיים טוב ביותר ומרחק רב מתקרת הרכב, גם כאשר מדובר בנוסע גבוה מהרגיל. במסגרת העדכון העיצובי עודכנו איכות החומרים ועוצב תא הנוסעים מחדש באופן המשלב שלושה גוונים מרשימים וטקסטורות ריפוד שונות, קדמת הרכב כוללת לוח שעונים מעניין עם מד מהירות יפיפה אשר החליף את השעון הדיגיטאלי הגדול שהיה בעבר. החלק הפנימי של הדלתות עשוי מחומרים איכותיים למדי ופתרונות אחסון רבים ונוחים. תא המטען גדול ביותר כולל נפח מצטבר של 530 ליטר נרחבים אשר הופכים אותו לאחד הרכבים בעלי תא המטען הגדול ביותר בקטגוריה וכולל הוא מספר רב של פתרונות אחסון איכותיים ואטרקטיביים למדי.

רמות אבזור גבוהות ומעניינות ביותר
רנו פלואנס משווק בישראל עם 3 רמות אבזור שונות ומגוונות רמת ה- Ambience, רמת ה- Comfort ורמת ה- Privilege, שלושת הרמות נחשבות לאיכותיות ומפנקות במיוחד וכוללות מערכת שמע מקורית בעלת אפשרות לשליטה מלאה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטוס מתקדמת, מערכת בקרת אקלים איכותית עם פתחי איוורור הפונים אל המושבים האחוריים, שלל חיבורי אודיו ועוד. ברמת האבזור הגבוה ביותר, רמת ה- Privilege ניתן יהיה לקבל בנוסף גם חישוקים קלים, אפשרות לכניסה והתנעת הרכב ללא שימוש במפתח פיזי ובנוסף שלל אביזרי בטיחות מתקדמים אשר הופכים את השימוש ברכב לאיכותי, נעים ומהנה ביותר.

רמת בטיחות בלתי מתפשרת
רנו נחשבת לאחת מיצרניות הרכב המובילות את מגמת העליה ברמת הבטיחות בעת נסיעה ושימוש ברכב ובהתאם לזאת עודכן גם דגם הפלואנס ששודרג בשלל מערכות בטיחות המגיעות ברובן כסטנדרט ובחלקן במסגרת חבילות האבזור השונות, אבזור בטיחותי זה כולל מערך מתקדם בן 6 כריות אויר עם אופציה לביטול פעילותן בעת הצורך, מערך חיישני לחץ אויר בגלגלים, מערכת בקרת שיוט, חיישני חנייה אחוריים ועוד שלל מערכות אשר הופכות את הנסיעה לבטוחה הרבה יותר. באופן מפתיע מעולם לא פורסמו מבחני הריסוק של דגם הפלואנס אך ביחס לכלל הדגמים של רנו אין כל ספק כי מדובר ברכב בטיחותי למדי.
מחיר משוער
החל מ 123,900
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
21.7
יתרונות
חסרונות
מרווחת
ביצועים
איכות בניה
היגוי

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על רנו פלואנס
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר