פרויקט הרכב החשמלי כחול לבן בדרך לסגירה, לפי פרסומים שונים הגישה החברה בקשה לפירוק אחרי שבהנהלת החברה ניסו למצוא בשנים האחרונות את הנוסחה להצלחה אך נתקלו בהרבה בעיות בדרך. החברה נוסדה בשנת 2007 כשמנכ"ל החברה והיזם שי אגסי חשב שהחברה שלו תהיה זו שתפתח את הדלת למעבר לתלות אנרגטית אחרת ושימוש במנועים חשמליים בלבד.

רכב של בטר פלייס
הפסדי ענק לחברה
לפי פרסומים שונים החברה הפסידה החברה 3 מיליארד דולר בשנים האחרונות ומהבור הזה התקשתה מאוד להתרומם. הכסף הרב שהושקע היה במכלולי המכוניות הרבים המבטיחים נסיעה אורכת טווח על מנוע חשמלי וכמו כן על עמדות השירות שפוזרו ברחבי הארץ על מנת לתת מענה ללקוחות החברה בעת החלפת הסוללה של המנוע. מצד שני ההכנסות ממכירות הרכבים היו נמוכות עקב זה שנמכרו מספר מועט של רכבים – בשנה האחרונה נמכרו רק 950 יחידות של רכבים חשמליים.
קשיים רבים לאורך הדרך
הרעיון של מכונית חשמלית על הנייר הוא מצוין והוא חוסך כסף ותלות רבה במחירי הבנזין או הדיזל, אך לחברה היה קושי מיוחד בפריצת השוק, אלה שכן לקחו חלק בפרויקט ורכשו את הרכב היו שבעי רצון במיוחד ונהנו מהנסיעה השקטה והטובה ברכב. בעיה נוספת שבטר פלייס נתקלה בה היא הקושי בתחרות מול יצרני הרכב השונים שהציעו רכבים אטרקטיביים יותר מכיוון שהפרויקט של בטר פלייס כלל רק דגם אחד והוא של
רנו פלואנס.

ממשיכים להשתמש בדלק
רכבים חשמליים בישראל
פירוק החברה בא לאחר שנעשו כל המאמצים כדי למצוא השקעות נוספות כדי להביא את הרחבת הפרויקט וכניסה למדינות נוספות. כרגע לא ברור מה יעלה בגורלם שכן משתמשים ברכב בשירות של בטר פלייס וככל הנראה תודיעה החברה בקרוב על המשל הפעילות המצומצם כדי להבטיח את הפעילות התקינה לאורך השנים. בישראל כיום אין הרבה רכבים חשמליים והם כוללים את
טויוטה פריוס פלאג אין, יחידות בודדות של
ניסאן ליף ודגמים רבים של רכבים היברידיים.