ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

רנו מגאן

image Renault
מחיר משוער: החל מ 127,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 13.3
יתרונות חסרונות
נוחה ראות אחורית
איכות בניה שימושיות
זריזה
רנו מגאן
רנו מגאן
רנו מגאן
רנו מגאן
רנו מגאן
רנו מגאן Authentique 1.6L

רנו מגאן היה ונשאר "סוס עבודה". הגרסאות הרבות  שיש לרכב הזה מעידות כי הוא רכב מצליח ונמכר ברחבי העולם. בגרסה האחרונה שיוצרה היא המרשימה ביותר בסדרת העיצובים של רנו מגאן, כשעדיין, כצפוי, מדובר במכונית מאובזרת לא מעט. גרסאות ההאצ'בק מצוידות בחמש דלתות ויש גם את גרסת הקופה בעלת שלוש הדלתות. רנו הידועה בבניית מכוניות בטיחותיות, זוכה לדירוג כוכבים גבוה במבחני הריסוק. ממדיה של המכונית החדשה גדלו מעט אולם משקלה הופחת בכ- 8 קילוגרמים. הצורה החיצונית הספורטיבית שלה הפכה למתונה יותר ודומה ל"מיין סטרים" שבעיצוב המכוניות, אולם דגם הספורט שלה נותר מיוחד ו"חצוף" יותר. נפחי מנוע הבנזין העכשויים נעים מ- 1.6 ל- 2 ליטרים, ובעתיד צפוי להתווסף דגם נוסף של 1.4 ליטר לגרסה הבסיסית, כמו גם גרסאות סולר בנפחים 1.5 ו- 1.9 ליטרים. כמובן, הגישה של רנו ירוקה יחסית למכוניות אחרות, ובעתיד תשלב גם מנועים בטכנולוגיות ירוקות. לסיכום, רנו מגאן היא רכב שמחבר את בעליו למה שעכשווי.

רנו מגאן - המשפחתית החסכונית והמרווחת
אי שם בשנת 1995 הציגה יצרנית הרכב הצרפתית רנו את דגם המגאן שהפך לשנים לאחד מהרכבים המשפחתיים האהובים והמבוקשים ביותר בקטגוריה, הוא הציע לציבור הנהגים שילוב נפלא בין מרחב פנימי גדול במיוחד, יחידות הנעה חזקות ביותר ומגוון גדול של מרכבים אשר פנו, כל אחד מהם, לקהל לקוחות אחר. הדור הראשון של דגם המגאן שווק ברצף במשך שנים ארוכות עד לשנת 2002 ובמרוצת השנים הוצגו דורות נוספים מתקדמים וטכנולוגים שזכו להוביל את שוק המשפחתיות העולמי בגאון. בשנת 2015 הציגה רנו את הדור הרביעי והמעודכן של דגם הרנו בתערוכת הרכבים השנתית בפרנקפורט, דגם זה המבוסס על רצפת ה-CMF המודולרית כולל מבחר גדול של מנועים חזקים במנעד הספקים רחב ומגוון, עיצוב חיצוני מחודש ומרשים ונתוני צריכת דלק חסכוניים ואטרקטיביים ביותר. בשלהי שנת 2017 הגיעה לישראל גם גרסת הסדאן החדישה שצפויה להציף את הכביש הישראלי בעתיד הקרוב. דגם המגאן ממוקם ביצע הרכבים של רנו בין דגם הקליאו המשתייך לקטגוריית הסופר מיני לבין דגם הטאליסמאן (שטרם הגיע למחוזותינו) אשר נחשב לרכב מנהלים מהשורה הראשונה.

היצע מנועים מגוון וחזק ביותר
הדור הרביעי של דגם המגאן המשווק כיום מוצע עם מספר יחידות הנעה חזקות ואיכותיות ביותר, היצע המנועים כולל מספר יחידות בנזין ובכללם יחידה בסיסית הנפח של 1.6 ליטר המספקת 115 כוח סוס ומשודכת לתיבת הילוכים ידנית בעלת 5 מהירויות או לחילופין לתיבת הילוכים רציפה. יחידת הבנזין הנוספת כוללת מנוע טורבו בנפח של 1.2 ליטר בהספק גדול יותר מהיחידה הבסיסית שעומד על 130 כוח סוס ומשודך לתיבת 7 הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול. בנוסף מוצע דגם המאגן לשיווק עם 3 גרסאות של מנועי טורבו דיזל בנפח של 1.5 ליטר בהספקים משתנים בני 90 כוח סוס, 110 כוח סוס ו-130 כוח סוס. דרסת הדיזל הבסיסית בהספק של 90 כוח סוס משודכת לתיבת 6 הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול ואילו שתי גרסאות המנוע האחרות משודכות לתיבת 6 הילוכים ידנית איכותית ומדוייקת. הגרסה הספורטיבית GT של דגם המגאן כוללת מנוע בנפח של 1.6 ליטר טורבו המספק 205 כוח סוס ו-28.5 קמ"ג, גרסה זו משודרגת לתיבת 7 הילוכים EDC. 

איכות נסיעה גבוה ונעימה
נסיעה בדגם המגאן נחשבת נוחה ביותר על מרבית סוגי הכבישים וזאת תודות למתלים האיכותיים המכויילים על צידם הרך, הדבר נכון גם בעת נסיעה בכביש בינעירוני בה מספק הרכב תחושה יציבה ואיתנה ביותר. דגם המגאן מאפשר בחירה בין חמישה מצבי נהיגה אשר משפיעים באופן ישיר על נתונים רבים ובכללם דינאמיות ההגה, פעילותה של תיבת ההילוכים, רמת התאורה בתא הנוסעים ועוד, חמשת המצבים כוללים את מצבי האקו, קומפורט, נטורל, מצב נסיעה ספורטיבי ומצב היגוי המותאם אישית פרטנית. חיסרון מינורי עימו מתמודד גם המגאן בא לידי ביטוי בעת נסיעה בכבישים מפותלים בו מתגלה עירפול מסויים של ההגה אשר הופך את נסיעה לפחות מדוייקת.

נתוני צריכת דלק אקטרטיביים ומשופרים ביותר
דגם המגאן בדורו הרביעי מציג נתוני צריכת דלק אטרקטיבים ביותר אשר עומדים בקנה אחד עם הדגמים המשפחתיים החסכוניים ביותר. גרסאות הבנזין מציגות, בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים על 18 ק"מ לליטר לגרסת המנוע הבסיסית וכן על 16.7 ק"מ לליטר לגרסת הבנזין הבכירה. בעת נסיעה בפועל נתוני הצריכה גבוהים יותר במידה ניכרת אך עדיין מדובר ברכבים חסכוניים ואטרקטיביים בכל הנוגע לצריכת הדלק בנסיעה שגרתית. גרסאות הדיזל מציגות כצפוי נתוני צריכת דלק חסכוניים יותר אשר נעים, בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים, על 25-27 ק"מ לליטר. נתוני צריכת הדלק בכלל הגרסאות נחשבים לאטרקטיביים ביותר בעיקר לאור גודלו הרב ומשקלו המשמעותי של הדגם אך מתאזנים ביתר שאת לאור יעילותן ורמת תפקודן הגבוה של תיבות ההילוכים המכויילות להעברת הילוך מתוזמנת שאינה דורשת משיכה מיותרת של הילוכים ובכך יוצרות צריכה נמוכה יותר של דלק.

עיצוב חיצוני קלאסי ומרשים ביותר
רנו מגאן משווקת כיום במספר מרכבים וגרסאות, לכל אחת מהן עיצוב מעט שונה אך ניתן לומר כי כולן ללא ספק קלאסיות ומרשימות מאוד למראה. הדור הרביעי של דגם המגאן בגרסת הסטיישן כולל אורך בן 4.626 מ' גובה של 1.449 מ' ובסיס גלגלים בן 2.712 מ"מ, מידות אשר נחשבות לגדולות ומרווחות ביותר. בעיצובו של הדור הרביעי הוכנסו אלמנטים רבים של ניקל מרשים אשר תורמים למראה היוקרתי והנעים לעין, חזית הרכב התהדרה ביחידות תאורה מרשימות וקווים עיצוביים קלאסיים אשר מזכירים במידה רבה את עיצובם של מרבית מכוניות הפרימיום המשווקת כיום.

תא נוסעים נוח, מעוצב ומעניין למראה
תא הנוסעים של דגם המגאן החדש כולל מספר קטן של פקדים פיזיים ותוספת של מערכת בידור בעלת מסך מרכזי בטכנולוגיית מגע אנכית אשר מפשרת שליטה על כלל מערכות הרכב. עיצובו של תא הנוסעים כולל שילוב צבעים נאה  ביותר בצבעים בהירים ושחורים בחלקים העליונים וכך גם איכות חומרי התא טובה ביותר, נעימה וטובה ביותר למגע. המרחב הפנימי בקדמת הרכב טובה ביותר בכל הממדים, הספסל האחורי רחב במיוחד, מרווח הברכיים עשיר, אם כי הנוסעים הגבוהים יפגשו את תקרת הרכב. נפח תא המטען הצטמצם במידה מסויימת ועומד על 503 ליטר בלבד, זאת לעומת 530 ליטר בדור היוצא.

רשימת אבזור ארוכה ומפנקת
דגם המגאן משווק עם רשימת אבזור ארוכה ומפנקת ביותר אשר כוללת, בהתאם לרמת הגימור המבוקשת מסך מולטימדיה אנכי גדול מימדים, מערך תצוגה עילי צבעוני בעל אפשרות למערך זיהוי תמרורים, אופציה לשינוי תאורת האוירה בחלל תא הנוסעים, יציאות איוורור לכיוון המושב האחורי, חימום במושבי הרכב הקדמיים, בורר מצבי נהיגה, תאורת לד מלאה, בלם יד חשמלי, מושבים קדמיים חשמליים עם אופציה לעיסוי לגב ועוד שלל תוספות ואביזרים מעניינים אשר תורמים משמעותית לחווית הנסיעה ברכב. 

רמת בטיחות גבוה ואטרקטיבית
בכל הנוגע לרמת הבטיחות דגם המגאן, כמו כל דגמי רנו, נחשב לרכב בטיחותי ביותר אשר כולל רשימה ארוכה של מערכות ותוספות מתקדמות המשפרות במידה משמעותית את בטיחות הנסיעה. רשימת אבזור ייעודי זה כוללת, בין היתר, מערכת בלימה אוטונומית, מערכת בקרת שיוט אדפטיבית, אפשרות לסיוע בשמירה על נתיב הנסיעה, מערכת מובילאיי להתראה על תאונות דרכים אפשריות בהתקנה מקומית ועוד. בנוסף עמד דגם המאגן במבחני הריסוק המחמירים בהתאם לתקן ה euroNCAP המחמיר אשר זיכה אותו בציון המקסימאלי של 5 כוכבי בטיחות.

רכב משפחתי איכותי ומשתלם במיוחד
דגם המגאן נחשב מזה שנים רבות לאחד הרכבים המבוקשים והאהובים ביותר בקרב סגמנט המשפחתיות ולא בכדי, הוא הוא מציג שורה ארוכה של יתרונות משמעותיים אשר הופכים אותו לאופציה טובה ביותר, יתרונות אלה מתייחסים להיותו רכב חסכוני ביותר בצריכת הדלק, נוח מאוד בכל הקשור לגודל ומרחב פנימי, רמת בטיחות מרבית כיאה לרכב משפחתי איכותי, הוא מספק ביצועי כביש מהשורה הראשונה שאינם נופלים מיטב המכוניות והחשוב מכל, הוא משווק בתג מחיר אטרקטיבי ביותר אשר מתחיל מ-132 אלף ₪ לגרסאות הטורבו בנזין ועד לסכום של 134 אלף ₪ לגרסאות הטורבו דיזל. 

* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש רנו מגאן, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
יוסי טוויג
אני נוסע על רנו מגאן אסטייט או במילים אחרות סטיישן. מכונית סופר נוחה, יושבת טוב מאוד על הכביש. לא המכונית החזקה ביותר שי ...   [המשך..]
בתיה
מכונית נוחה, אני לא כל כך מבינה במנוע או בנתונים טכניים כאלה או אחרים. אני יודעת שזה מכונית נוחה, שימושית עבורי מאוד. ...   [המשך..]
הגדרות נגישות