ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

רנו גראנד קופה

image Renault
מחיר משוער: 131,990 - 133,990
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 20
יתרונות חסרונות
צריכת דלק אין מערכות בטיחות מקוריות
אבזור
נוחות
רנו גראנד קופה
רנו גראנד קופה
רנו גראנד קופה
רנו גראנד קופה
רנו גראנד קופה
רנו גראנד קופה
רנו גראנד קופה- משפחתית גדולה ונוחה 
בשנים האחרונות מציגה יצרנית הרכב הצרפתית רנו מגמת השיפור, קידמה ומודרניזציה הולכת וגוברת אשר באה לידי ביטוי בהשקתם של דגמים משופרים הכוללים את פסגת טכנולוגית הרכב הקיימת כיום, תוך מתן דגש ממשי על חדשנות, נוחות, חסכוניות וביצועים בשלל הדגמים המוצעים על ידה. כך לדוגמא הוצגה לאחרונה הגרסה החדשה של דגם הרנו מגאן סדאן אשר תפס את מקומו של דגם הפלואנס האהוב והחסכוני וכמו כן דגם ה - רנו גראנד קופה החדש אשר נחשב לאחד הדגמים המבטיחים ביותר שהושקו לאחרונה. דגם הגראנד קופה משתייך לקטגוריית המשפחתיות, וכיאה לשמו, מציג הוא מימדים גדולים אשר נחשבים לחריגים ונדירים בקטגוריה זו והכל לצד עיצוב במרכב קופה ספורטיבי, צעיר וססגוני, אשר אינו משאיר אף עין אדישה. מידותיו של הגראנד קופה עומדות על 4.63 מ' באורך, 1.81 מ' רוחב, 1.44 מ' בגובה ו271 ס"מ גודלו של בסיס הגלגלים ועל כן נחשב הוא לרכב שימושי ונוח במיוחד. דגם הגראנד קופה מבוסס על הפלטפורמת ה-CMF  המוצלחת עליה מבוססים דגמי הסניק, קשקאי ואספאס בין היתר, הוא מוצע לשיווק עם רשימת אבזור עשירה במיוחד ביחס מקובל בקטגוריה המעניקה לנוסעי הרכב תחושת פרימיום יוקרתית, מציג ביצועי כביש מצויינים, צריכת דלק סבירה למדי ונוחות נסיעה שאינה נופלת ממכוניות המנהלים המובילות.
 
היצע מנועים חזק ביותר
דגם הגראנד קופה מצויד בפסגת חטיבות ההנעה הקיימות כיום ברנו, הוא מוצע עם מנוע בנזין או דיזל לבחירת הנהג אשר נחשבות שתיהן לאיכותיות וחסכוניות למדי. יחידת המנוע הקטנה יותר כוללת מנוע בנזין טורבו בנפח של 1.2 ליטר המספק 130 כוח סוס, 20.9 קמ"ג וכושר האצה מרשים מ-0 ל-100 קמ"ש כבר ב10.9 שניות בלבד, יחידה מנועית זו משודכת לתיבת הילוכים EDC  אוטומטית בעלת מצמד כפול עם 7 הילוכים אשר יחד מספקים מהירות מקסימלית של 200 קמ"ש. יחידת המנוע הגדולה יותר כוללת את המנוע דיזל טורבו בנפח של 1.5 ליטר המוכר מדגם הפלואנס הותק והמספק 110 כוח סוס, 25.5 קמ"ג וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-12.5 שניות בלבד, מנוע זה משודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים בעלת שישה הילוכים EDC ויחד מספקים הם מהירות מקסימלית של 190 קמ"ש.
 
נתוני צריכת דלק מובילים בקטגוריה
בהשוואה למתחרותיה הרבות לקטגורית הרכבים המשפחתיים מציג דגם הגראנד קופה נתוני צריכת דלק מובילים וחסכוניים במיוחד. על פי נתוני היצרן הרשמיים צורך דגם ה1.2 ליטר בנזין 18.5 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה, בנסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר במידת מה ועומדת על כ-16 ק"מ לליטר לערך. נתוני היצרן הרשמיים של דגם ה1.5 ליטר דיזל עומדים על  27 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה, בנסיעה בפועל עומדת צריכת הדלק על כ-23 ק"מ לליטר לערך, אך עדין אין ספק כי מדובר ברכב חסכוני ביותר בהשוואה לרכבים המתחרים ולרכבים בסדר גודל דומה. נתוני צריכת דלק אטרקטיבים אלה  מתקבלים אודות לפעילותה המתקדמת של תיבת ההילוכים אשר יוצרת העברת הילוכים מתוזמנת ללא צורך במשיכת ההילוך, פעולה השאר יוצרת צריכה גבוה של אנרגיה.
 
איכות, התנהגות ונוחות הנסיעה
אחד האלמנטים הבולטים ביותר בעת נסיעה בדגם הגראנד קופה היא נוחות הנסיעה הגבוה, המתלים שלו מכויילים על הצד הרך שלהם, דבר אשר אינו פוגם כלל ביכולת ההתמודדות עם מהמרות הכביש ושיבושי הדרך הקיימים. בידוד הרעשים מעולה, גם בגרסת הדיזל, נחסכים מיושבי הרכב רעשים מיותרים ומתקבלת נסיעה שקטה ונעימה למדי. השילוב המצויין בין המנוע המתקדם לתיבת ההילוכים מאפשר לרכב להאיץ בקלות, הן בזינוק מהמקום והן בהאצות בייניים, יכולות הרכב גבוהות גם בעליות ואחיזת הכביש גובה ביותר באופן אשר תורם משמעותית לתחושת הביטחון של הנהג בעת נסיעה.
עיצוב חיצוני מרשים למדי
 
עיצובו החיצוני של דגם הגראנד קופה 
פרוש התואר "קופה" בשפה הצרפתית הוא "חתוך", תואר אשר שמור בעיקר לרכבים בעלי שתי דלתות וחלון משופע אשר יוצרים פרופיל נמוך ביותר, דגם הגראנד קופה אומנם אינו עונה על דרישות אלה אך בשנים האחרונות התואר קופה התרחב גם למכוניות בעלות ארבע דלתות ולקרוסוברים רבים. עיצובו החיצוני מרשים למדי, מזכיר במידת מה רבות ממכוניות המנהלים המוכרות, חלקו הקדמי משתפל כלפי מטה ומשלב בתוכו יחידות תאורה מרשימות וגריל גדול מימדים בחזית הרכב שבמרכזו סמל גדול במיוחד של היצרנית הצרפתית. חלקו האחורי של הרכב מעט מוגבה וכולל פנסים אחוריים גדולים במיוחד המעוצבים בסגנון האופייני של רנו.
 
עיצוב פנימי נוח ושימושי
הפלטפורמה עליה מבוסס דגם הגראנד קופה מאפשרת לו גמישות רבה, מרווח רב ונוחות מירבית, חלקו הקדמי של תא הנוסעים כולל לוח מחוונים חדיש ומתקדם ביותר המסודר בצורה נוחה וקלה לתפעול במרכזו מצוי מסך מגע מאונך בגודל של 8.7 אינץ' המאפשר שליטה נוחה בכל מערכת המולטימדיה על כל גווניה. איכות החומרים גובה במיוחד ויוצרת תחושת עושר ואיכות מרבית. המרחב הפנימי אדיר, בעיקר ככל שמדובר במושבים הקדמיים, הספסל האחורי גדול במיוחד מאפשר ישיבה של שלושה נוסעים מבוגרים עם מרווח רב לברכיים. תא המטען גדול ביותר כולל נפח של 503 ליטרים וכולל אופציה להגדלה משמעותית עם קיפולה של שורת הנוסעים האחורית.
 
רמת אבזור גבוה ומפנקת
דגם הגראנד קופה משווק עם רשימת אבזור ארוכה ונדיבה למדי המגיעה ברובה כסטנדרט והופכת את הנסיעה ברכב לחוויה ממשית של נהיגה נוחה ובטוחה, אבזור זה כולל בין היתר את מערכת המולטימדיה בעלת מערכת הניווט המתקדמת iGo, מערכת בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת לשני אזורי משנה, מערכת MULTISENSE לבחירה בין מספר מצבי נהיגה לרבות מצב תגבור מנוע, קשיחות היגוי, צליל מנוע ועוד, חיישני חניה אחוריים, כניסה והתנעת הרכב ללא שימוש במפתח פיזי, בלם יד חשמלי, ריפודי עור, חיפויי עור על גבי ידית ההילוכים וגלגל ההגה, חישוקים מעוצבים בקוטר של 17 אינץ', תאורת LED מלאה, חלונות כהים בספסל האחורי ועוד שלל אביזרים ותוספות. בנוסף מוצע הגראנד קופה ברמת גימור intense אשר כוללת בנוסף קונסולה ורטיקאלית גדולה במיוחד ועוד.
 
רמת בטיחות גבוה 
בדומה ליתר הדגמים המובילים מבית היוצר של יצרנית הרכב רנו, גם דגם הגראנד קופה נחשב לרכב בטיחותי למדי המספק לנהג את רמת הבטיחות הגבוה ביותר. רמת בטיחות גבוה זו באה לידי ביטוי ברשימת אבזור בטיחותי ארוכה הכוללת, בין היתר, מערכת מתקדמת לסיוע בעת בלימת חירום, מערכת לחלוקת עומס הבלימה, חיישני חניה, מערכת מובילאיי (בהתקנה מקומית), מערכת אחיזה למניעת החלקה ועוד שלל תוספות ייעודיות שתפקידן לשפר את רמת הבטיחות. בנוסף העמידה החברה את דגם הגראנד קופה במבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של Euro NCAP אשר זיכה אותו בציון המקסימלי של 5 כוכבים.
 
האם משתלם לרכוש את דגם הגראנד קופה?
דגם הגראנד קופה נחשב לרכב משפחתי נוח, נעים לנהיגה, מרווח ומאובזר למדי, הוא מספק לנוסעים תחושת בטחון מקסימלי והוא נחשב לחסכוני מאוד בעלויות הדלק והתחזוקה השוטפות. דגם הגראנד קופה משווק עם תג מחיר אטרקטיבי אשר עומד על כ-134 אלף ₪ לערך לגרסת הדיזל ו132 אלף ₪ לגרסת הבנזין, כך שבהשוואה לרכבים מתחרים באותו סדר גודל, נחשב דגם הגראנד קופה למשתלם ביותר.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש רנו גראנד קופה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:

 חוות דעת גולשי פורטל אוטו1

 על Renault Grand Coupe
קטיה
גראנד קופה החדש פשוט מעולה! עשיתי אתמול נסיעת מבחן, הנוחות הנסיעה ואבזור שהכל מושלם!A ההתלבטות הכי גדולה האם לקחת בנזין ...   [המשך..]
דניאל
אין שום דבר חדש באופק, עוד דגם משפחתי של רנו, אותו פלואנס רק עם אבזור יותר משודרג, Aנראה שמפתחים של רנו נגמר דמיון ע ...   [המשך..]
הגדרות נגישות