ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

קיה ריו

image KIA
מחיר משוער: החל מ 82,600
שנות אחריות: 7 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 19.6
יתרונות חסרונות
איבזור מנוע
עיצוב חיצוני היגוי
איכות חומרים חווית נהיגה
קיה ריו
קיה ריו
קיה ריו
קיה ריו
קיה ריו
קיה ריו
קיה רי ו- משפחתית מעולה, מאובזרת וחסכונית
הסופר מיני המובילה המתחרה בגאון בקטגוריית המשפחתיות מבית היוצר של יצרנית הרכב קיה היא הריו המרשימה אשר הוצגה בגרסתה המשופרת בשנת 2011 והציגה קפיצת מדרגה משמעותית מהדור השני של הדגם מבחינה עיצובית, מכאנית ואבזורית. דגם הריו חולק את אותה הפלטפורמה עם דגם ה-i25 של יונדאי, הוא משווק בארץ בשלוש תצורות מרכב לרבות האצ'בק, גרסת 5 דלתות וגרסת סדאן ומשווק עפ היצע מנועי הבנזין האטמוספריים האיכותיים המוכרים של קונצרן יונדאי- קיה. לאחרונה הציגה קיה את דגמי 2017 של דגם הריו אשר כוללים שורה של שיפורים נוספים לרבות תוספת להיצע המנועים, רשימת אבזור עשירה, עיצוב צעיר וחדשני במיוחד, הגדלה ניכרת בנפחו של תא המטען ועוד שלל שיפורים ותוספות שהופכות את דגם קיה ריו לאחד הדגמים המובילים והמבוקשים ביותר בקטגוריה.  דגם הקיה פונה לקהלי יעד מגוונים במיוחד ובראשם משפחות הנדרשות לרכב גדול, יציב ובטיחותי אשר מספק נסיעה רגועה ומקום רב לאחסון אך לא רק, מנהלים רבים בוחרים בדגם הקיה כחלופה זולה יותר ללא פשרות ביוקרה והעושר העיצובי, ציבור הנהגים המבוגר המחפש אחר רכב אמין לנסיעה חלקה לאורך שנים ועוד. 

היצע מנועים מחודש ומעודכן
עד לשנת 2017 שווק דגם הריו עם שלושה גרסאות מנועים, הגרסה הראשונה אשר שווקה רק בשידוך למרכב האצ'בק 5 דלתות הינה בעלת מנוע 4 צילנדרים בנפח של 1.2 ליטר המספק 85 כוח סוס ומשודך לתיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה מהירויות. הדגם השני משווק גם הוא רק במרכב האצ'בק בעל 5 דלתות וכולל מנוע טורבו דיזל 4 צילנדרים בנפח של 1.4 ליטר המספק 90 כוח סוס, מנוע זה משודך לתיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים. גרסת המנוע השלישית כוללת מנוע בנזין בעל 4 צילנדרים בנפח של 1.4 ליטר ובהספק של 109 כוח סוס  המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת ארבעה הילוכים. במסגרת השדרוג שהציגה קיה לגדמי 2017 נחשף היצע מנועים חדיש אשר כולל מנוע בן 1.0 ליטר בעל שלושה צילינדרים טורבו בטכנולוגית הזרקת דלק ישירה המוכר מדגמים חדשים רבים של קונצרן קיה יונדאי, מנוע זה מוצע בשני הספקים של 100 כוח סוס או 120 כוח סוס. מנוע חדש זה מצטרף אל צמד ממנועים נוסף בנפח של 1.25 ליטר בהספק של  82 כוח סוס ומנוע בנפח 1.4 ליטר בהספק של 95 כוח סוס. 

נתוני צריכת דלק משופרים
קיה ריו החדש מצטרף למגמה הכללית של יצרני רכב רכבים ובינהם קונצרן קיה- יונדאי בכללותו אשר צועדת אל עבר ייצורן של מכוניות חסכוניות ואטרקטיביות ביותר בכל הנוגע לצריכת הדלק הממוצעת. נתוניו של דגם הריו עומדים על 20.0 ק"מ לליטר בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים בדגם ה1.4 ליטר ואילו בדגם ה1.0 ליטר החסכוני יותר עומדים נתוני הצריכה הרשמיים על 22.2 ק"מ לליטר. בפועל נתוני צריכת הדלק גבוהים יותר במידה מה בהתאם לנפח המנוע ואופי הנסיעה, אך בהשוואה לסגמנט המשפחתיות המבוקש, בהחלט מדובר בנתוני צריכת דלק אטרקטיביים ביותר אשר הופכים את דגם הריו לרכב חסכוני ביותר.
 
יכולות נסיעה גבוהות ונוחות מירבית
נסיעה בדגם הריו מאפשרת נוחות נסיעה עירונית טובה ביותר, מהמורות הדרך וזעזועי הכביש נבלמים באופן מלא כתוצאה מעבודתה היעילה של מערכת המתלים אשר מכויילת על הצד הנוקשה שלה וחוסכת מיושבי הרכב זעזועים מיותרים. היכולת הדינמית של דגם הריו איכותית ביותר, מאפשרת נסיעה איכותית בין רחובות העיר הצרים אשר דורשים תגובת הגה מהירה וטובה, מערכת הבלימה מצויינת, מגיבה בצורה טובה בכל לחיצה על הדוושה אך עם זאת לא מרגישה קלה ורגישה מדי ומערך ההגה החשמלי הופך את יכולות הנסיעה לגבוהות למדי. בעת נסיעה בינעירונית ניכרת הרגשת רציפות יפה, פונקציית השיוט מדוייקת להפליא אם כי דורשת היא מהנהג מעט תיקונים במידת הצורך.
 
עיצוב משפר ומעניין לעין
במסגרת כלל העדכונים שהוכנסו בדגם הריו זכה הוא לעיצוב מחודש ומרשים ביוצר אשר  כולל חזית גדולה בעלת גריל קדמי המעוצב בסגנון שונה במידת מה המשתלב בצורה מיטבית עם הפגוש הקדמי ופנסי הערפל המרשימים. צידי הרכב גדולים וחלקים מעניקים מראה קלאסי וחלק ללא שיקועים מיותרים, בתי הגלגלים תפוחים בעט ומשתלבים היטב עם חישוקי הסגסוגת בקטרים שונים של 15, 16 או 17 אינץ' המוצעים. חלקו האחורי של הרכב מעוגל ומוגבה מעט בהשוואה לחלקו האחורי. מידותיו של הרכב גדלו מעט בהשוואה לדור היוצא ועומדות על 4.06 מ' אורך, 1.72 מ' רוחב ו258 ס"מ בסיס גלגלים. 
 
תא נוסעים מרווח ומעוצב
תא הנוסעים של דגם הריו כולל עיצוב חדיש אך המראה הכללי קלאסי ורגוע למדי אשר נעדר אלמנטים עתידניים ומתוחכמים מדי, קדמת הרכב כוללת קונסולה גדולה ביותר במרכזה מצוי מסך מגע בגודל של 5 אינץ' (ניתן להגדילו ל-7 אינץ') המאפשר שליטה נוחה בפונקציות הרכב השונות, לוח השעונים ממוקם על גבי "מסך צף" ואיכות החומרים גבוה ביותר. מושבי הרכב נוחים ביותר מאכלסים בקלות ארבעה נוסעים מבוגרים והודות למבנה הרצפה השטוחה מתאפשרת גם ישיבה של שלושה מבוגרים במושב האחורי.  תא המטען גדול ומכובד במיוחד מתאים לשימוש של משפחה ממוצעת וכולל נפח של 389 ליטר מכובדים במיוחד המאפשרים אחסון נוח של עגלות ילדים או קניות מרובות וכן ניתנים להגדלה משמעותית על ידי קיפולה של שורת המושבים האחורית. 
 
רמת אבזור מכובדת ומהנה 
כיאה לכלל רכבי קיה, גם דגם הריו נחשב מאובזר במיוחד, הוא מוצע לשיווק בשתי רמות גימור- רמת ה-LX הבסיסית ורמת ה-EX הגבוה יותר. רמת הגימור הגבוה כוללת רשימת אבזור ארוכה ובכללה מערך תאורת לד ליום, אופציה לכניסה והתנעת הרכב ללא מפתח פיזי,  מערכת בקרת אקלים, חישוקי 15 אינץ' קלים, חיבורי AUX  ו-USB, מערכת שמע אינטגרלית מקורית בעלת אופציה לתפעול מלא מלא מגלגל ההגה, גג פנורמי נפתח ומיוחד, מערכת עצור וסע ליצירת חיסכון ממשי בצריכת הדלק, מערך פנסי ערפל מתקדמים, מחשב דרך איכותי ועוד. רשימת אבזור ארוכה זו נחשבת לאיכותית ביותר והופכת את השימוש ברכב למהנה וחוויתי הרבה יותר ביחס לרכבים רבים המשתייכים לקטגוריה. בנוסף מאובזר דגם הריו ברשימה ארוכה של אבזור בטיחותי ובכלל זה מערך בן 6 כריות אויר מתקדם עם אופציה לביטול פעילותם בעת הצורך, מערכת בקרת יציבות, מערכות בלימה שונות ומתקדמות ועוד שלל תוספות בטיחותיות אשר הופכות את הנסיעה ברכב לבטיחותית הרבה יותר ובכך נוצרת אצל הנהג תחושת בטיחות גבוה ביותר.
 
יתרונותיו הברורים של דגם הריו
דגם הריו מציג שורה ארוכה של יתרנות משמעותיים אשר הופכים אותו לאחת האופציות המובילות והעיקיות בקטגוריה, הוא בטיחותי ביותר, מאובזר ברמה גבוה, כולל תא נוסעים גדול ומרווח ביותר, הוא נחשב לחסכוני מאוד בכל הנוגע לצריכת הדלק ועלויות האחזקה השוטפות ואולי היתרון החשוב מכל, תג המחיר שלו נחשב לאטרקטיבי ביותר בהשוואה לרכבים הרבים המשתייכים לקטגוריה. דגם הריו נחשב לתשובה הטובה והנכונה ביותר של קיה לקטגוריית המשפחתיות אשר הולכת ומתחזקת ובכללה דגמים כמו המאזדה 3, יונדאי i25 , טיוטה קורולה ועוד.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש קיה ריו, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
ארז
מה שמשך אותי ברכב במבט ראשון היה כמובן העיצוב שאהבתי. Aאחר כך גיליתי שתא המטען ענק וזה מאוד שימושי לנו בתור משפחה. & ...   [המשך..]
יוסף
שלום, אני יוסף ואני מורה לנהיגהAאני חיפשתי מכונית שתהיה טובה גם בשבילי וגם עבור התלמידים שלי. קיה ריו זו מכונית נה ...   [המשך..]
הגדרות נגישות