החודש התחיל שיווקה של הקיה סיד החדשה. הקיה החדשה מביאה איתה סדרת מנועים חדשה בתקן יורו 6 חסכוניים ביותר. למעט המנועים החדשים אין שינויים משמעותיים בדגם החדש של הסיד, כך שגם המחירים נשארו זהים למחירי הדגם הנוכחי. מעבר לכך, הסיד החדשה תשווק בשלוש צורות מרכב: סטיישן, האצ'בק 5 דלתות ודגם ספורטיבי שנקרא פרו-סיד בעל 3 דלתות.
קיה פרו-סיד החדשה
קיה סיד החדשה
כאמור, הסיד החדשה לא זוכה לשינויים פורצי גבולות בגזרת העיצוב החיצוני, מעבר לעיצוב עדכני לפנסים האחוריים, תיחום כרום עבה לפנסי הערפל ועיצוב שונה במעט לגריל הקדמי. בנוסף, סט חישוקי הסגסוגט זכו גם הם לעיצוב משודרג. בחלל הפנים, מסגרת כרום לפתחי האוורו של המזגן וגימור שחור מבריק למערכת השמע. תוספת משמעותית, שאמנם לא נראית אך בהחלט מורגשת, היא שיפור בידוד הרעשים וכיול שונה למתלי הרכב והתנהגות ההגה, כך שהתקבלה התנהגות כביש טובה יותר.
מנועים בתקן יורו 6
מנוע ה GDI בנפח 1.6 ליטר המוכר של קיה זוכה לריענון שמביא אותו לתקן יורו 6, כעת הוא מציעה פליטת מזהמים נמוכה יותר ונתון צריכת דלק כמוך יותר. מדובר במנוע המספק 135 כ"ס ו 16.7 קג"מ המנוע הזה משודך לתיבת הילוכים זהה כמו לזה שבדגם של הסיד הקודם- שישה הילוכים DCT כפולת מצמדים. גם מנוע הדיזל של הסיד עודקן לתקן יורו 6 ומספק כעת 136 כוחות סוס ומומנט של 30 קג"מ, לעומת 128 כוחות סוס ו 26.5 קג"מ בדגם היוצא. במנוע זה, השינוי בא לידיי ביטוי גם בתיבת ההילוכים המשודכת- תיבת שבעה הילוכים כפולת מצמדים DCT חדשה, לעומת שישה הילוכים אוטומטית בדגם הקודם. צריכת הדלק של הסיד החדשה עומד על 16.9 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת למנוע הבנזין ו 22.7 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת בדגם הדיזל בעל התיבת ה- DCT ו 25 ק"מ לליטר עם התיבה הידנית.
פרו-סיד החל מ- 137,900
גרסאות ומחירים:
קיה סיד האצ'בק 1.6 ליטר אוטו' EX- החל מ- 129,990 ₪.
קיה סיד סטיישן (SW) 1.6 ליטר אוטו' LX- החל מ- 132,900 ₪.
קיה פרו-סיד 1.6 אוטו'- החל מ- 137,900 ₪.