בתערוכת פרנקפורט שעשויה להערך בספטמבר עתידה חברת
קיה להציג את הדור החדש של רכב הפנאי- שטח המוצלח- ולהציג את
כל הפרטים על קיה ספורטאג' החדשה. בחודשים האחרונים חשפו בקיה טיזרים רבים באשר לעיצוב והמפרט של הספורטאג' החדשה, אך כעט זה רישמי והתמונות הרישמיות כבר פורסמו. בגרסתו החדשה ניתן לראות כי נעשה עדכון בעיצוב החיצוני של הספורטאג', חזית הרכב שודרגה ועוצבה בהתאם לעיצוב אף הנמר המוכר של קיה וכמו כן הותקנה מערכת תאורה קידמית מעוגלת ומרשימה במיוחד. בנוסף התווספה לספורטאג' החדשה חבילת איבזור עשירה הכוללת, בין היתר, תאורת יום LED , 6 רמקולים איכותיים, חיבורי USB, חישוקי סגסוגת מוגדלים, מדרכי אלומיניום ותוספו כרום למראה ספורטיבי וצעיר.
בילת איבזור עשירה הכוללת, בין היתר, תאורת יום LED , 6 רמקולים איכותיים, חיבורי USB ועוד
עיצוב מיוחד גם בתא הנוסעים
גם בכל הנוגע לעיצובו של תא הנוסעים, הודות לשימוש בחומרים איכותיים ביותר, צפוי תא נוסעים לקפוץ מדרגה. מושבי הנוסעים עוצבו בקפידה תוך שימוש בבדים מהודרים, פלסטיקה איכותית בעלת מראה רך ונעים למראה ודיפוני עור מהודרים ההולמים את תא הנוסעים של רכבים המשתייכים לדור השלישי. הדשבורד הקידמי פוצל לשני חלקים, כאשר חלקו העליון מכיל צג המגע בגול של כ-8 אינץ' ואילו בחלק התחתון מצוים מערכות השליטה של מערכת המיזוג, בין שני החלקים מפריד קו אנכי המוסיף למראה המהודר.
הדשבורד הקידמי פוצל לשני חלקים, כאשר חלקו העליון מכיל צג המגע בגול של כ-8 אינץ'
מפרט טכני עשיר
הדור החדש של
קיה ספורטאז' גדול במעט מהדור היוצא, בסיס הגלגלים הורחב ועומד על כ-2,670 מ"מ, רצפת הרכב הונמכה במעט (בכ-40 מ"מ) ועובי הקורות צומצם במטרה להגדיל את שדה הראיה של הנהג. נתונים יפים ניגשמו גם על פי מדד הNVH המודד את מידת הרעשים והרעידות המורגשות תוך כדי נסיעה. תא המטען הוגדל גם הוא לנפח של כ-503 ליטרים (לעומת 465 בדור הקודם) דבר המשפר משמעותית את שימושיות הרכב וחווית הנסיעה. גם בכל נושא הביטחות חל שיפור משמעותי כתוצאה מעליה באחוז הפלדות המורכבות שהופכות אותו לקשיח ובטיחותי במיוחד.
תא המטען הוגדל גם הוא לנפח של כ-503 ליטרים (לעומת 465 בדור הקודם)
מנוע חזק ואמין
גרסתו החדשה של הקיה ספורטאז' מציגה היצע מנועים מחודש הכוללים את גרסת המנוע בנזין בנפח של 1.6 ליטרים המספק 132 כ"ס המוכר מהגרסאות הקודמות שכעט עומד גם בתקן יורו 6. מנוע נוסף לבחירה הוא מנוע טורבו בנזין בנפח של כ-1.6 ליטרים המספק 177 כ"ס. אפשרות למנוע חזק יותר היא למנוע טורבו דיזל בנפח של כ-1.7 ליטרים המספק 115 כ"ס או למנוע 2.0 ליטרים המספק 184 כ"ס. מנועי הטורבו בנזין משודכים כסטנדרט לתיבת הילוכים רובוטית המאפשרת 7 מהירויות. גרסאות ה1.6 ומעלה ישווקו עם חבילת איבזור רחבה ואיכותית ביותר.