השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר

מכוניות משפחתיות

מכונית משפחתית סדאן (4 דלתות)
מכונית משפחתית סדאן היא סוג מכונית קלאסית שמציע 5 מקומות ישיבה ותא מטען נוח. זוהי קטגוריית המכוניות הנמכרת בעולם וכמעט כל אחד יכול להתחבר למכונית המשפחתית. בשנים האחרונות החלו יצרניות הרכב ליצור מכוניות משפחתיות גדולות יותר ומפנקות יותר. אבל מכיוון שבדף זה אנחנו עוסקים במוכנית משפחתית סדאן בהבנתה ובהתאמתה לצרכי הגולשים חשוב שנבין מה זה בכלל מכונית סדאן, ובכן מדובר במכונית בה תא המטען ממוקם בחלק האחורי של הרכב והוא מופרד הפרדה מוחלטת מתא הנוסעים אין גישה ישירה בין החלקים אם כי גישה עקיפה במצב של עצירה דרך קיפול המושבים לרוב קיימת המכונית והיא בעלת ארבע דלתות מהן נוסעים יכולים להיכנס. סגמנט זה פופלארי מאוד בעולם כולו ווגם בישראל מסיבה ברורה ומצדקת וזה מפני שמדובר ברכב נח ויעיל. בדיוק בגלל הסיבות שהזכרנו מדובר במכונית אידיאלית למשפחה. נכון שישנם גם סגמנטים אחרים שיכולים להיות נוחים למשפחות במיוחד צעירות עליהן נפרט בהמשך אבל ישנה הסכמה כי זו הקטרוגיה המובילה והיא והמטרה שעומדת בפני מעצבי ומהנדסי הרכבים כאשר הם באים לתכנן משפחתית 4 דלתות היא לייצר את הרכב המשפחתי המושלם מבחינתם. אנחנו יודעים שאין מושלם ולכן מכונית משפחתית סדאן צריכה להיות מושלמת ומותאמת עבורכם ואת התאמה זו אנחנו צריכים לבדוק, נעשה זאת דרך מדור הטיפים המגזינים המדריכים וכמובן יועצי הרכב המנוסים שלנו.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
טיפים לבחירת מכונית משפחתית סדאן
 
מכונית משפחתית סדאן, היא צורת הרכב הנפוצה והמוכרת ביותר לקהל הישראלי, רכב מרווח, חמישה מקומות ישיבה, תא מטען מאחורה ומנוע שלא יעשה לך חיים קשים.
פעם זה היה הרבה יותר פשוט; יש רכב קטן, יש ג'יפ ויש משפחתית – תבחר, בעולם הרכב של היום יש כל כך הרבה אפשרויות שהבחירה נעשתה לעסק מבלבל.

אז מי צריך מכונית משפחתית? ואיך בוחרים אותה?
צורך: מכונית משפחתית מתאימים למשפחה עם שלושה ילדים, או שעתידה להיות כזו בעתיד הנראה לעין ורוצה להחזיק כבר עכשיו ברכב שיתאים לכך.
 
מרווח, כמה ילדים צריכים מושב מיוחד? אם יותר מאחד מהם זקוק לכך אתה צריך מושב אחורי מרווח ככל האפשר על מנת להקל עליהם את הנסיעה
 
מטען, האם יש לכם צורך בעגלת תינוק? בהנחה שיש לכם צורך בעגלת תינוק חשוב שתא המטען יהיה רחב מספיק כדי להכיל עגלת תינוק ודברים נוספים, אם תא המטען הסדאן צר מידי אפשר לבדוק אפשרות למשפחתית האצ'בק (5 דלתות) ובמקרים מסויימים אפילו לשקול רכב מקטגוריית הסטיישנים.

נוחות, מאוד חשוב שנהג הרכב ירגיש בנוח בזמן הנסיעה, ברכבים מסויימים המושבים גבוהים יותר (אפילו לכיוון ה-(SUV, באחרים נמוכים, המרווח הפנימי יכול להוות גורם מכריע למי שאינו מקל מהלך ובעולם שבו יש מענה לכל צורך אין סיבה לבחור בדגם שלא מתאים לך.
 
בטיחות, אתה אב למשפחה, את אמא, לפעמים אתם לבד ולפעמים גם הילדים אתכם ברכב –אל תתפשרו על נושא הבטיחות, מינימום ארבעה כוכבים, אם אפשר אפילו חמישה.

שימושיות, בחרתם ברכב משפחתי כי יש במשפחה חמש נפשות ולפעמים כולם יכנסו אליו אבל זה  השלב להיות פרקטיים– זה רכב שנסועים בו לעבודה דרך כביש 6 והוא צריך מנוע קצת יותר חזק? כזה שלוקחים בו את הילדים לבית הספר ואוספים אותם מהחוגים? אתם גרים באיזור החוף או במקום קצת יותר הררי?
 
המשמעויות, אם הרכב משמש בעיקר לנסיעה בין עירונית כדאי לשקול להגדיל את המנוע על מנת להקל על הנסיעה, לנסיעה עירונית מנוע קטן יותר או אפילו היברידי (אם מדובר ברכב יד שנייה – חשוב לבדוק את מצב הבטריה כי למרות החסכון בדלק החלפת בטריה היא עסק יקר), וכן – במישור מנוע קטן יותר יספיק ובאיזור הררי צריך קצת יותר, אם אתה מגיע לשטח לא סלול צריך כמובן רכב קצת יותר גבוה

 

השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר