ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סקודה אוקטביה

image Skoda
מחיר משוער: החל מ 132,990
שנות אחריות: 2 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 17.5
יתרונות חסרונות
תא מטען מחיר
איכות בניה נוחות
צריכת דלק מרחב פנימי
סקודה אוקטביה
סקודה אוקטביה
סקודה אוקטביה
סקודה אוקטביה
סקודה אוקטביה
סקודה אוקטביה
סקודה אוקטביה- משפחתית גדולה ומאובזרת
המכונית המשפחתית האהובה מבית היוצר של יצרנית הרכבים הצ'כית המשתייכת לקונצרן הרכבים פולקסוגן, היא הסקודה אוקטביה, נחשבת מזה שנים רבות לרכב מוביל ועיקרי בקטגוריית הרכבים המשפחתיים אשר מציע שילוב נדיר של עיצוב קלאסי, פרקטי וגדול מימדים, היצע מנועים עשיר ואיכותי המאפשר ביצועי כביש מרשימים ומהנים ביותר, חבילת אבזור עשירה ואטרקטיבית והכל בתג מחיר משתלם במיוחד אשר הופך אותה לאופציה טובה ביותר מבין רכבי הקטגוריה. בתחילת שנת 2013 הציגה סקודה את הדור השלישי של דגם האוקטביה אשר כלל שורה ארוכה של שינויים ועדכונים משמעותיים שבראשם הגדלה של המימדים הפיסיים עם צמיחה של 99 ס"מ באורך, הרחבה של 4.5 ס"מ ברוחב ו-10 ס"מ בבסיס הגלגלים. הגדלת מימדיה של האוקטביה הביאה להגדלה ניכרת של תא הנוסעים ותא המטען ובנוסף השתפר היצע המנועים ותיבות ההילוכים באופן אשר שיפר משמעותית את הביצועים ואת נתוני צריכת הדלק.
 
יחידות כוח מובילות
בדומה למרבית הרכבים המשתייכם לקונצרן פולקסווגן, גם דגם האוקטביה מוצע בשלל גרסאות מנועיות איכותיות ומתקדמות אשר מאפשרות לכל נהג להתאים לעצמו את סוג ונפח המנוע המתאים לו ביותר. גרסת הבסיס של דגם האוקטביה מציעה מנוע TSI איכותי בנפח של 1.2 ליטר טורבו בנזין המספק 105 כוח סוס במומנט מירבי של 17.8 קמ"ג, כושר האצה מתקדם מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.5 שניות בלבד ומהירות מרבית של 196 קמ"ש. היחידה המנועית הבאה הינה בעלת מנוע בנזין עם 4 צילנדרים בנפח של 1.4 ליטר TSI  המספק 140 כוח סוס במומנט מירבי של 25.4 קמ"ג, כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-8.55 שניות ומהירות מרבית של 215 קמ"ש. מנוע הבנזין הבכיר כול 4 צילנדרים בנפח של 1.8 ליטר המספק 180 כוח סוס במומנט מרבי של 25.4 קמ"ג, כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב7.44 שניות בלבד ומהירות מירבית של 231 קמ"ש. גרסת הדיזל של דגם האוקטביה כולל מנוע TDI בעל 4 צילנדרים בנפח של 1.6 ליטר המספק 105 כוח סוס במומנט מרבי של 25.4 קמ"ג וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.9 שניות. כלל המנועים משודכים לתיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול ושבעה יחסי העברה, גרסת הדיזל מוצעת גם בשידוך לתיבת הילוכים ידנית בעלת חמישה יחסי העברה.
 
נתוני תצרוכת דלק בדגם האוקטביה
על פי נתוני היצרן הרשמיים, נתוני צריכת הדלק של דגם האוקטביה עומדים על 20.0 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת בשתי גרסאות המנוע הבסיסיות, 17.5 ק"מ לליטר בממוצע בגרסת ה-1.8 ליטר הבכירה וכ-25.6 ק"מ לליטר בגרסת הדיזל החסכונית. בנסיעה אמיתית צריכת הדלק גבוה יותר במידת מה ועומדת על 16 ק"מ לליטר לערך בנסיעה רגועה משולבת. נתוני צריכת דלק אטרקטיבים אלה, אשר נחשבים לנדירים בקרב סגמנט המשפחתיות הגדולות, מתקבלים הודות לעבודתה היעילה של תיבת ההילוכים המתוזמנת להעברת הילוכים יעילה ללא משיכת ההילוך וצריכה מיותרת של דלק. נתוני צריכת דלק איכותיים אלה הופכים את האוקטביה לרכב חסכוני ואטרקטיבי ביותר.
 
איכות ונוחות הנסיעה בדגם האוקטביה
נסיעה בדגם האוקטביה מתאפיינת בנינוחות ורוגע המאפיינת בדרך כלל מכוניות מנהלים יוקרתיות, היא שקטה מאוד ומסננת היטב את רעשי הרקע המיותרים מחדירה אל תוך תא הנוסעים, המתלים שלה מכויילים על הצד הנוקשה ועל כן מצליחה לספוג היטב את זעזועי הכביש הגדולים, אם כי לעיתים פגעי הכביש העירוני יוצרים זעזוע בפנים הרכב. ההגה המציג זויות היגוי קצרות, הולך ומתקשח ככל שמהירות הנסיעה עולה, דבר המשפר משמעותית את תחושת הביטחון של הנהג בזמן נסיעה ומעניק לו תחושת דינמיות רבה אשר נזקפת לטובתו בעיקר בכבישי העיר הצרים בהם נדרש הוא ליכולות תמרון גבוהות. בלמי הרכב מגיבים היטב לכל לחיצה ונחשבים לאיכותיים במיוחד כיאה לכלל רכבי החברה.
 
עיצוב חיצוני צנוע וקלאסי
בעיצובו של דגם האוקטביה אין התחכמות כלל, הוא מעוצב בפשטות עם קווים מחודדים וסולידים המשדרים מראה אלגנטי ונעים לעין, כזה שלעולם אינו עובר מהאופנה. מימדיו של דגם האוקטביה גדולים ביחס לסגמנט המשפחתיות ועל הכביש מורגשת נוכחות נכבדת במיוחד. במסגרת הדור השלישי של האוקטביה התהדרה היא ביחידות תאורת לד חדישה שפוצלה לשתי יחידות נפרדות המתכתבות היטב עם הגריל הקדמי המודגש על ידי מסגרת כרום מרהיב ובמרכזו לוח שחור המחלק אותו לשני חלקים נפרדים ועם כונסי האויר התחתונים שעוצבו בהשראתו של דגם הסקודה סופרב. בחלקו האחורי של דגם האוקטביה הוצב פגוש חדיש וכמו הן הוחלפו חישוקי הגלגלים.
 
תא נוסעים מרווח ונעים לעין
הגדלתו של בסיס הגלגלים אשר נעשתה במסגרת עדכון הדור השלישי של דגם הסופרב תרמה משמעותית למרווח הפנים בתא הנוסעים, הספסל האחורי מציע שפע של מקום לרגליים ולראש והמושבים הקדמיים מאפשרים גם הם מרווח רב. איכות החומרים נותרה גבוה וטובה, מעוצבת בצבעים אפרוריים וכהים ובמרכזם שולבו פסי כסף המקנים מראה יוקרתי ומתכתבים היטב עם פסי הכסף בדלתות ועל גבי מוט ההילוכים. קונסולת הנהג כוללת מסך מגע בעל 9.2 אינץ' ומסביבה שלל מתגים נוחים ופשוטים לשימוש. תא המטען גדול מהממוצע בקטגוריה ומציג נפח של 485 ליטר עם שלל פתרונות אחסון יעילים ונוחים לשימוש.

חבילת אבזור עשירה
דגם האוקטביה משווק עם מספר רמות אבזור יעילות ומפנקות ובינן רמות ה- Ambition וה- Style, המציעות שלל תוספות לרבות מערכת שמע מקורית בעלת אפשרות לשליטה מלאה דרך גלגל ההגה, דיבורית בלוטוס ייחודית, מסך מגע מתקדם, מערכת בקרת אקלים מפוצלת בעלת פתחי איוורור המופנים אל המושב האחורי, מערכות עזר לסיוע בעת זינוק בעליה, מערכת "Smart Link" שתפקידה להציג את תכנים מהמכשיר הסלולרי על צג הרכב, מפתח חכם בעל פרופיל המותאם אישית לכל נהג, מחזיקי כוסות עם אופציה לפתיחת בקבוקים בעלי פקק, חימום לגלגל ההגה ועוד. חבילות אבזור מתקדמות אלה הופכות את הנסיעה ברכב לחוויתית ומהנה בצורה מתקדמת במיוחד.
 
רמת בטיחות גבוה ביותר
בדומה לשאר רכבי החברה, גם דגם ה- סקודה אוקטביה מצטיין ברמת הבטיחות וההגנה שלו על נוסעי הרכב, הוא מאובזר בשלל תוספות שנועדו לשפר את רמת הבטיחות לרבות מערך בן 7 כריות אויר הכולל מתג ייעודי לביטולן, עיגוני איזופיקס ליציבות מקסימלית של כסאות הבטיחות לילדים, חיישני לחץ אויר בגלגלים, מערכות סיוע לבלימה מתקדמת ועוד. בנוסף עמד דגם האוקטביה בשלל מבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר ביותר של EuroNcapp אשר זיכה אותו ב5 כוכבי בטיחות וציונים גבוהים במבחני השמירה על מבוגרים, ילדים והולכי רגל.
 
יתרונותיו הבולטים של דגם האוקטביה
דגם האוקטביה משווק בתג מחיר אשר מתחיל מ- 131,800 ₪ לדגם הבסיסי ועד ל207,200 ₪ לדגם המוגדל והמתקדם ביותר עם רמת האבזור העשירה ביותר, מדובר בתג מחיר סביר ביותר בהשוואה למתחרותיה הרבות לקטגוריה לרבות האופל אסטרה ברלינה, מיצובישי לאנסר, קיה פורטה, רנו פלואנס ועוד. תג מחיר אטרקטיבי זה בשילוב עם יחידות המנוע המתקדמות המספקות ביצועי כביש מרשימים, הופכים את האוקטביה לאופציה מועדפת בקטגוריה המתאימה במיוחד למשפחות הנדרשות לרכב מרווח, חסכוני ובטוח כמו גם למנהלים המחפשים אחר רכב איכותי ואמין לאורך שנים ארוכות.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סקודה אוקטביה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
איתי
על דורו הבא של האוטו שהיגיע לארץ אומרים "סקודה אוקטביה היא המכונית ששמה את סקודה על המפה... זה הדור השלישי של ...   [המשך..]
שי
הסקודה שברשותי כרגע היא שנת 2010 לפני כן הייתה לי סקודה שנת 2004 שהייתה ברשותי 9 שנים, זאת אחת המכוניות הכי טובות ...   [המשך..]
הגדרות נגישות