ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

סאיק MG 350

image Saic MG
מחיר משוער: החל מ 106,990
שנות אחריות: שלוש שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 12.3
יתרונות חסרונות
זול אמינות
נוח היגוי
חזק רעש
סאיק MG 350
סאיק MG 350
סאיק MG 350
סאיק MG 350
סאיק MG 350
סאיק MG 350
סאיק MG 350  - מידע אודות הרכב
במבט ראשון יש אשר לא יחשבו שרכב זה הינו כלל רכב סיני והתגובה לרכב זה לא שונה מתגובות, שהיו בארץ לגבי רכבים חדשים וכאלו אשר הגיעו מהמזרח בפרט. אך הסינית הזו מפתיעה, ראשית בגודלה, ושנית ברמת האבזורים היוקרתית. המודל הגיע לארץ החל בשנת 2012 ונראה שהוא כלל כל מה שנהג יכול לחלום עליו, מושבים מעור, מראה מהודר, מנוע טורבו, מגוון אבזורים ואפילו מחיר סביר ללקוח הישראלי. העיצוב של הרכב כאמור מרשים ומכובד, מודרני כמו כל הרכבים והעיצוב נקי. יש אשר טוענים, שהמראה שלו דומה מעט לרכב הבריטי אשר מהווה את המקור לרכב זה. הרכב חדש וניכר כי ייקחו עוד כמה שנים עד אשר הדגם יבסס לעצמו דימוי של רכב יוקרתי ותואם את הלקוח הישראלי, אך מתוך הבנה של צורכי הלקוחות הישראליים, אין ספק, שהימצאותו של תא המטען, אשר תמיד  נוהגים לקטר על חוסר המקום לעגלה, מותיר אותנו נפעמים, לא רק שהוא גדול אלא שהוא פשוט מכיל הכל ורמת האבזורים תורמת ללקוח להתאהב ברכב זה במיידי.
 
אפשרויות של מנועי הרכב 
הגרסה הבסיסית של רכב זה מציעה עם מנוע בנזין, נפח מנוע 1.5 ליטר עם 105 כ"ס, חשוב לציין שצריכת הדלק הינה סבירה ונסיעת מבחן העלתה כי צריכת הדלק עומדת על 1.0 ק"מ לליטר. בשנים האחרונות בדגם זה חל שיפור והמנוע מייצר בשלב זה 106 כ"ס וכל זאת כאשר תצרוכת הדלק לא השתנתה וכן נוסף מנוע טורבו בנזין עם 1.5 ליטר ו 126 כ"ס כאשר דגם זה ניתן לראותו ברכבים אשר להם תיבת הילוכים אוטומטית הכוללת 6 הילוכים. היצרן מציין כי כל הזמן שוקדים על שיפורים ברכב מבחינת צריכת דלק והרי זה ברור, עם כזו רמת אבזור והופעה חיצונית כל משכנעת הרי שחשוב לשפר את החבילה ולכן כל הזמן שוקדים על שיפורים המתייחסים כמובן גם ליכולות המכאניות של הרכב. 
 
נסיעה שקטה ובאיכות גבוהה
נהיגה בכביש במהירות של 100 קמ"ש ניתן להבחין כי המנוע מסתובב במהירות של 2,500 סל"ד, מה שבהכרח אומר שהנסיעה הינה שקטה, וכמעט לא שומעים את הרעשים המגיעים מבחוץ והנהיגה הינה שקטה באופן יחסי, מה שמשדרג את איכות הנסיעה ברכב ולא שונה מרכבים משפחתיים אחרים אשר הכרנו עד היום, הן רכבים מהמזרח והן רכבים אירופאיים. 
 
תצרוכת דלק סבירה לרכב משפחתי
אם חשוב ללקוח צריכת הדלק, הרי שתצרוכת הדלק בנסיעת מבחן עמדה על 10 ק"מ לליטר כאשר זה הממוצע המתייחס גם לנסיעות עירוניות, כבישים בינעירוניים ועוד ובהתחשב שמדובר ברכב משפחתי הרי שהצריכה הינה סבירה בהחלט. 
 
עיצוב חיצוני מרשים ומודרני
אין ספק שהמראה החיצוני של רכב זה הינו מרשים, הרי מדובר ברכב אשר אורכו הינו כ 452 ס"מ ובסיס גלגלים העומד על 265 ס"מ. מודל זה אינו נראה שונה מרכבים משפחתיים אחרים, אך המראה שלו משדר נוחות ומרווח מה שחשוב מאוד ברכבים משפחתיים, בהם אנו רוצים שכולם, הילדים והן ההורים וכל מי שיישב ברכב יישב בצורה נוחה ולא יחוש צפיפות. אין ספק, שלאורך במקום זה יש משמעות חיובית היות וזה מקנה גם את האפשרות לתא מטען גדול, או שמא נאמר ענקי. 
 
העיצוב פנימי המרשים והייחודי של מודל זה הרבה מעבר לדמיון  
לא אחת קהל הלקוחות של הרכבים מחפשים משהו שונה, ייחודי ומעניין ברכב אותו הם רוכשים, שלא יהיה כמו של כולם, אז למי שמחפש רכב עם עיצוב פנימי מרשים במיוחד אשר כולל שילוב צבעים יוקרתי מסגרות כרום ומסך מגע ניתן לומר שהוא מצא את אשר ביקש. באופן כללי גם איכות החומרים הינה טובה ואיכותית, דבר אשר הפתיע בתחילה אך ניתן להתרגל לכך במהרה ואם האיכות הינה במוצרים הסיניים אז הרי שאין סיבה לא לבחון את הרכב, לנסוע בו ובסופו של דבר אף לקנות את הרכב. מודל זה מרווח  מאוד הן מקדימה והן מאחורה, כך גם מי שגבוה יוכל לשבת בנוחות רבה גם במושב  הקדמי וגם במושב האחורי, ובמושב האחורי יוכלו לשבת לידו בתחושת נוחות עוד נוסעים וכל זאת בנוחות מושלמת אשר אולי לא ציפינו כאמור מרכב סיני. ללקוח לא אחת חשוב גם הימצאותם של תאי אחסון  ובמודל זה יש תאי אחסון בשפע וחשוב להזכיר את תא המטען הענקי, הוא כל כך גדול אשר התפלאנו כאשר ראינו שניתן להכניס בו גם את הבובה הכי ענקית מאוסף הילדים. 
 
אבזור נרחב לנסיעה איכותית 
מבחינת אבזור אין מה לומר, לו היו אומרים לנו בתחילה, שמדובר ברכב סיני לא היינו מעלים בדעתנו שרמת אבזור כזו אפשרית, אך הדגם בהחלט מפתיע וניתן לראות כי הדגם כולל רמת אבזור מכובדת ואף יוקרתית אשר כוללת: מחשב דרך, מסך מגע, מצלמת רוורס, חישוקי מגנזיום, מושבים חשמליים , יש מערכת המאפשרת שליטה על השמע מגלגל ההגה, בלוטות', חישוקים קלים ובל נשכח את מושב הנהג שאף הוא חשמלי אם כי תוספת זו הינה רק בדגם היוקרתי של רכב זה. רמת האבזור הינה כזו גבוהה שאפילו ברכב כדוגמת השברולט קרוז אשר אותה מחשיבים כמאובזרת מאוד אינה עומדת בסטנדרט אשר מציב רכב זה. הסינים הבינו את מה שחשוב ללקוחות, לא רק בטיחות אלא גם הוספת אלמנטים אשר מוסיפים לתחושת היוקרה של הרכב וכל מה שמסייע לנהג ותורמים לתחושת נהיגה נעימה, כל אלו הם אותם אביזרים אשר הסינים הוסיפו לרכבים ללא התלבטות, שכן הלקוח דורש, אז הלקוח קיבל. 
 
ומה לגבי בטיחות הרכב?
אין ספק שבטיחות הינה מילת המפתח בכל רכב ודגם זה מציג לנו בלמים טובים וכוח האטה משכנעים מאוד וזה הבסיס לתחושת הבטיחות ברכב, הידיעה שהבלמים הינם איכותיים וכי אל לנו לדאוג בשעת הצורך, יחד עם זאת חשוב לציין, שהדגם טרם עבר מבחן בטיחות אירופי. 
 
רכב מתקדם ומודרני במחיר סביר לרכבי משפחה 
אז אם חיפשתם מכונית ובה רמת אבזור גבוהה מהרגיל, כי בא לכם ואם חשקה נפשכם במושב מעור הן מקדימה והן מאחורה, אז הנה לכם גם יפה, גם מהודר וגם נוח. אל לנו לשכוח את המחיר אשר בהחלט מחיר סביר יחסית למשפחתיות, כך שסך הכל ניתן לומר כי למי שחיפש משפחתית נוחה, מאובזרת ונוחה הרי שמצא את מבוקשו. רכב זה כמו רכבים אחרים מהמזרח עובר תקופה של בחינה על ידי קהל הלקוחות, תמיד יש מידה של ספק כשמדובר ברכב מהמזרח, אך גם רכב זה כמו אחרים הוכיח שהוא ראוי לקונה, ההשקעה בדגם קולעת לצורכי הנהג ותואמת את צרכי המשפחה כרכב מרווח. אין ספק שבאופן כללי רכב זה נותן את המענה, כלומר אם רוצים מקום מרווח, הרי שמצאנו את הרכב התואם, אם חיפשנו רמת אבזור שתסייע לנו בדרכים, הרי שמצאנו, ואם רצינו להרגיש בקלאסה, אז ברור שמצאנו, כי לא בכל רכב משפחתי נוכל לשבת על מושבים מעור ובעיקר להתרווח הן מקדימה והן מהמושב האחורי ואל לנו לשכוח שבטיול הבא נוכל להביא המון דברים, פשוט כי יש מקום.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש סאיק MG 350, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
צוף
ככה זה MG350 - כמו עגלה עם סוסה עם כיסאות עור - האוטו לא זז, אתה מצמיד את הגז ולא קורה כלום. ...   [המשך..]
מיכאל בן צ
אוטו מעולה ומפנק ב0 מחיר שווה כל שקל שירות מעולה ואוזן קשבת אצל היבואן ...   [המשך..]
הגדרות נגישות