ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

יונדאי i35

image HYUNDAI
מחיר משוער: החל מ 131,900
שנות אחריות: 2 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 14.3
יתרונות חסרונות
מאובזרת נוחות
מרווחת רועשת
מעוצבת
יונדאי i35
יונדאי i35
יונדאי i35
יונדאי i35
יונדאי i35
יונדאי i35
היונדאי i35, או כפי שהיא מוכרת בשם יונדאי אלנטרה, היא המשפחתית הקטנה של יונדאי. ה i35 מביאה תמורה מלאה למחיר שאותו תשלמו והיא אחת הבחירות הטובות יותר בקטגורייה שלה, למרות נוכחותם של השברולט קרוז והקיה פורטה, וזאת בעיקר בגלל עיצובה החיצוני, אשר באמת מותיר את הקיה והשברולט מאחור. היונדאי נחשבת לאחת הפופולאריות בסיגמה שלה, וזה מכיוון שהיא בסה"כ נותנת מענה סביר למכלול דרישות שונות – לדוגמה: צריכת הדלק, אשר מציגה נתונים מרשימים גם בגימורים הכי בסיסיים, נתונים אשר בפורד או שברולט, ניתן להשיג רק על ידי שידרוג לגימור גבוה יותר. ובכל זאת, אחד הדברים שמונעים מה  i35 להפוך למכונית הכי טובה בנישה שלה היא חווית הנהיגה, אשר אינה מהנה כמו במאזדה 3. רבים משווים את היונדאי i35 להונדה סיוויק – שהיא תחלופה טובה ליונדאי, כמו כן גם השברולט קרוז והקיה פורטה,  כולם מאוד דומים ליונדאי i35. בסה"כ היונדאי i35 היא אחת המכוניות הטובות בנישה, והיא בהחלט נותנת תמורה מלאה לכסף.

יונדאי אלנטרה- משפחתית מחודשת ומשודרגת
סדרת ה-i של יצרנית הרכב יונדאי הלכה וצברה תאוצה של ממש בשנים האחרונות ובראשה נציגתה בקטגוריית המשפחתיות הקומפקטיות- דגם ה-i35 אשר זכה במשך שנים רבות לאחוזי מכירות גבוהים והתעניינות נרחבת ברחבי העולם. הדור השישי של הדגם האהוב זכה לעדכון משמעותי ובכללו עדכון שמו של הדגם לשם של דגם ישן של החברה- דגם האלנטרה. דגם האלנטרה החדש מציג שיפור משמעותי בכל התחומים ובעיקר בכל הנוגע לנוחות ואיכותה של הנסיעה, העיצוב הפנימי והחיצוני אשר שופר ועודכן במידה משמעותית, הדגלה ניכרת בתא המטען ושיפור משמעותי בכל תחום צריכת הדלק. דגם האלנטרה הוא התשובה הנכונה מצידה של יונדאי לקטגוריית המשפחתיות התחרותית ובכלל זה לדגמים מובילים כגון השברולט אופטרה, אופל אסטרה, ניסאן אלמרה, פורד פוקוס ועוד, שכן הוא מציג שורה ארוכה יתרונות משמעותיים אשר הופכים אותו לדגם המתאים ביותר למשפחה ממוצעת בעלות צרכים משתנים דוגמת מקום רב לנשיאת ציוד גדול מימדים. 

יחידות הנעה ותיבת הילוכים מתקדמת
דגם האלנטרה משווק בארץ עם יחידת הנעה אחת בלבד אשר כוללת מנוע בנפח של 1.6 ליטר בנזין בטכנולוגיית הזרקה ישירה אשר מספק 127 כוח סוס שהם כ-5 כוחות סוס פחות מהדור הקודם, המתקבלים ב-6,300 סל"ד. המומנט של המנוע עומד על 15.8 קמ"ג שהם 0.3 קמ"ג פחות מבדור הקודם, אך כנגד הפחתה מינורית זו מתקבלת יחידת הנעה איכותית יותר אשר פולטת פחות גזים וצורכת כמות נמוכה יותר של דלק באופן משמעותי. יחידת ההנעה משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית פלאנטארית בת 6 יחסי העברה אשר קיימת עוד מהדור הקודם ויחד מציגות הן כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-11.5 שניות בלבד. יחידת ההנעה מביאה לתוצאות ולאיכות נסיעה גבוה ביותר באופן אשר מיישר קו עם יחידות ההנעה האיכותיות ביותר המשתייכות לקטגוריה. 
 
איכות נסיעה חזקה ומתקדמת
יחידת ההנעה בדגם האלנטרה כוללת רצועת כוח צרה המתקבלת בסל"ד גבוה באופן יחסי ועל כן היא נחשבת למכונית האופטימאלית לנסיעה מנקודה A ל-B, שכן היא מספקת נסיעה שקטה ורגועה ללא דרמות או אלמנטים ביצועיים מיוחדים. המתלים בדגם האלנטרה מכוילים על צידם הרך ומשככים לחלוטין את פגעי הכביש בצורה מתקדמת, התנהגות הכביש ממוצעת ונינוחה, ההגה מדוייק ונותן מענה עם רמת דינמיות גבוה המאפשרת איכות נסיעה מרשימה ונוחה בין רחובות העיר הצרים וצולח בפעולת האצה נאה בנסיעה בינעירונית אשר דורשת כושר האצה גבוה. עבודת המנוע מעט רועשת, בעיקר כאשר הוא מצוי במאמץ אך מדובר בחיסרון מינורי לאור יכולות הנסיעה הגבוהות אותן הוא מציג. איכות הנסיעה האיכותית היא מאפיין משמעותי ביותר ביחס לכלל דגמי יונדאי ובכלל זה לדגם האלנטרה אשר נחשב לאחד הרכבים הנוחים ביותר והנעימים ביותר בקטגוריה.
 
נתוני צריכת דלק משופרים ומעודכנים
עדכון יחידת ההנעה כולל שיפור משמעותי בכל הנוגע לנתוני צריכת הדלק אשר עומדת, בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים, על כ-15.6 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת רגועה, בעת נסיעה בפועל נתוני צריכת הדלק מעט גבוהים יותר ועומדים על כ-11.5-12 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה, נתון שאינו רחוק מנתוני הצריכה הרשמיים אך כיום ישנן מכוניות בקטגוריה אשר מציגות נתוני צריכה אטרקטיביים יותר מנתונים אלה. נתוני הצריכה המתקבלים נזקפים לזכותה של תיבת ההילוכים הטובה אשר מכויילת להעברת הילוך בצורה מתוזמנת ללא משיכה מיותרת אשר יוצרת עליה משמעותית בצריכת הדלק וכמו כן למשקלו הסביר באופן יחסי של הרכב.
 
עיצוב קלאסי וסולידי ביותר
במבט חיצוני על דגם האלנטרה ניכר כי מדובר במכונית נאה בהחלט המיישר קו באופן מלא עם השפה עיצובית החדשה של יונדאי. העידכון שנעשה במסגרת הדור החדש מאופיין בזויות חדות יוצר ופחות סולידיות מבעבר כך שבחלקו הקדמי של הרכב כולל יחידות תאורה חדישות ומרשימות, גריל קדמי גדול בעל נוכחות עוצמתית וחזות שמזכירה במידה ניכרת את האחד הגדול של הדגם, דגם הסונטה. בסכך הכל ניתן לומר שהאלנטרה שעוד בטרם ביצוע השדרוג נחשבה לאחד הרכבים המשפחתיים היפים והקלאסיים ביותר בקטגוריה, הלכה ואף השתפרה ביחס לדור היוצר והפכה לאחד המכוניות הנחשקות ביותר מבחינה עיצובית. 

תא נוסעים מרווח ומעוצב למופת
העידכון המשמעותי ביותר שעבר דגם האלנטרה מסגרת השדרוג האחרון מתייחס לתא הנוסעים, שכן מדובר בתא נוסעים מרווח ומעוצב ביותר. קונסולת הנהג הקדמית המצויה בחזית תא הנוסעים עוצבה מחדש באופן נעים ומזמין יותר מבעבר במרכזה מצוי מסך מגע גדול ביותר המאפשר שליטה בפונקציות הרכב השונות, איכות החומרים התעדכנה ומורגש כי מדובר באיכות גבוה יותר ונעימה יותר למגע. הספסל האחורי מרווח ביותר הודות לבסיס הגלגלים הנרחב אשר עומד כל 270 ס"מ ומאפשר ישיבה נינוחה ביותר של שלושה נוסעים מבוגרים בקלות. תא המטען התכווץ במקצת מ485 ליטר לכ-458 ליטר אך עדיין מדובר בתא מטען גדול ורחב המספק משפחה ממוצעת על כל צרכיה הרבים וכולל שלל פתרונות אחסון משמעותיים.
 
רמת אבזור עשירה ומפנקת
דגם האלנטרה משווק בישראל בשתי רמות אבזור רמת ה"אינספייר" הבסיסית אשר כוללת מערכת שמע מקורית בעלת אפשרות מלאה לשליטה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטוס איכותית, מסך מולטימדיה ומערכת ניווט מובנית, חישוקים קלים בגלגלים, בורר מצבי נהיגה משתנים, מראות צד מתקפלות ועוד שלל תוספות נחשקות. רמת האבזור הבכירה יותר אשר קרויה רמת "סופרים" אשר כוללת בנוסף לרשימת האבזור הבסיסית תוספות נוספות כמו מערכת בקרת אקלים, חלון שמש בגג הרכב, מערך חיישני גשם מתקדם, אפשרות להנעת הרכב ללא שימוש במפתח פיזי. רמת האבזור הבכירה יותר כורכה בעלות נוספת של 1800 ₪ בלבד ונחשבת לאטרקטיבית ביותר ביחס למוצע בה. רמות האבזור השונות הופכות את הנסיעה לחויה ארוכה ומתמשכת בכל נסיעה ונסיעה.
 
בטיחות כערך מוביל ומהותי
רכבי יונדאי השונים נחשבים לרכבים בטיחותיים ביותר שכן הם משווקים עם רשימה ארוכה של אבזור בטיחותי ייעודי לרבות מערך בן 7 כריות אויר מתקדם עם אופציה לביטול פעילותם, מערך חיישני לחץ אויר בגלגלים, מערכת מתקדמת למניעת התהפכות הרכב, מערכת מובילאיי שתפקידה להתרעה במקרים של תאונה עתידית, מערך מצלמות רוורס, מערכת עזק לזינוק בעליה ועוד. בנוסף העמידה יונדאי את דגם האלנטרה במבחני הריסוק המחמירים בהתאם לתקן האירופאי המחמיר ביותר אשר זיכה אותה בציונים גבוהים מבחני הבטיחות השונים. רמת הבטיחות הגבוה הופכת את הרכב לאחת האופציות הנכונות והמתאימות ביותר לקהלי היעד המשפחתיים אשר אינם מעוניינים להתפשר בכל הנוגע לרמת הבטיחות והאבזור הבטיחותי.
 
קשת רחבה של יתרונות משמעותיים
דגם האלנטרה מציג שורה ארוכה של יתרונות משמעותיים מבחינת הנהג הממוצע הישראלי, הוא נחשב לרכב בטיחותי ביותר באופן המתאים למשפחות אשר אינן מעוניינות להתפשר על רמת הבטיחות בעת הנסיעה, הא חסכוני ביותר בעלויות צריכת הדלק והתחזוקה השוטפת כך שהוא פונה לקהל היעד המחפש אחר רכב משתלם כלכלית, הוא מציג תג מחיר אטרקטיבי למדי אשר עומד מתחיל מ-131,700 ₪ לדגם ה1.6 ליטר אוטומט ברמת הגימור הבסיסית ועד לסכום של 133,500 ש"ל לדגם ה1.6 ליטר ברמת הגימור המתקדמת ביותר ובכך נחשב הוא לאחת האופציות האטרקטיביות ביותר בקטגוריה מבחינה כלכלית ועוד.  
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש יונדאי i35, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
גדעון 'שרא
יש לי רכב כזה מודל 2014 אני מאוכזב שכשר גרירה נמוך רק 300 ק.ג לעומת שאר הרכבים שמרשים 500 ק.ג מנמוםAA ...   [המשך..]
אריק
קיבלתי את יונדאי i35 לא מזמן מהעבודה.. לפני הרכב הזה היה לי הונדה סיוויק, האמת ההונדה לא רואה את יונדאי i35. המנוע ...   [המשך..]
הגדרות נגישות