מדובר בדגם מהפכני של יונדאי שמציג איכויות ותוצאות שלא מוכרות לנו כחלק מהמותג המוביל בישראל מזה 3 שנים. יונדאי עושה מהלך מבריק ומנסה לחדור לשוק רכבי המנהלים \ סלון האירופאי. שוק לא קל , הסטנדרט בשוק רכבי הסלון האירופאי נמצא בשיא . איכות ההרכבה והחומרים בהם עושות שימוש היצרניות האירופאיות נבדקים ועומדים במבחני איכות ללא פשרות, תקנים אירופאיים והנדסת אנוש מבריקה מובילים את ב.מ.וו, מרצדס ,אודי וכ"ו לסטנדרט גבוה מאוד.
יונדאי האלגנטית
חדשנות מירבית
יונדאי עשתה מאמץ בלתי רגיל וציידה את ה
ג'נסיס בכל חידוש טכנולוגי אפשרי. ניכר שב.מ.וו היוותה עבורם מטרה וגם את מערכת הi-drive הם ניסו לחכות או לפחות לתת לה מענה תחרותי. הג'נסיס מצויידת בתאורת לדים מרשימה ובכלל נוכחות חזקה מאוד על הכביש, גם בעיצוב החיצוני יונדאי הציצו הצידה לב.מ.וו ולא מעט חלקים מזכירים באופן מעורר חשד חלקים מקבילים של היצרנית הגרמנית. הג'נסיס מצויידת ברדאר וחיישני צילום , התראה על גופים שנמצאים בשטח המת , מערכת שמירת נתיב, מצלמות היקפיות , מערכת לחנייה קלה ועוד ועוד....
נוחות והתנהגות כביש
לא נפרט יותר מידי על גרסאות המנועים משום שסביר להניח שהדגם לא יגיע לארץ. גם אם הג'נסיס תגיע לארץ, כנראה שתוצע עם יחידות מנוע מקבילות. בגדול, מדובר ביחידות מנוע גדולות, חזקות וזוללות דלק שמשודכות לתיבת הילוכים עם שמונה הילוכים או אפילו גרסה כפולת הנעה. המרכב רחב מאוד ואגרסיבי במיוחד. גרסה אחת שעליה נרחיב היא יחידת מנוע בנפח 5.0 ליטר עם שמונה צילינדרים בתצורת וי. כן,
יונדאי עם 425 כ"ס ואיכות מרכב מדהימה.
יונדאי ג´נסיס גם יפה וגם שובבה על הכביש
מחר בישראל?
כמובן שהתשובה לשאלה לא נמצאת בידינו, אנחנו באופן אישי היינו מאוד שמחים לראות את המכונה האלגנטית הזאת כאן בישראל. בשורה התחתונה הכל שאלה של מחיר ואם יונדאי תשווק את הג'נסיס במחיר זול יותר מהמתחרות הגרמניות, סביר להניח שתזכה למסור לא מעט יחידות. עכשיו תחשבו אם הייתם מוכנים לנסות להחליף את הגרמנייה המפנקת שלכם ביונדאי, זה מחסום שלא קל לפרוץ . אם היונדאי תוכיח את עצמה בשוק האירופאי סביר להניח שהיא תעשה שמות גם כאן בארץ.