ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

פיאט טיפו

image Fiat
מחיר משוער: 99,990
שנות אחריות: שלוש שנים
מבחני ריסוק:
צריכת דלק: 15.8
יתרונות חסרונות
מחיר רעש בתא הנוסעים
עיצוב חיצוני צריכת דלק
שימושיות ביצועים
פיאט טיפו
פיאט טיפו
פיאט טיפו
פיאט טיפו
פיאט טיפו
פיאט טיפו
טיפו- המשפחתית החדשה מבית פיאט
מזה שנים ארוכות היצע המכוניות של חברת פיאט היה לוקה בחסר, הוא התבסס בעיקרו על הדגמים הוותיקים וקטגוריות מסוימות לא הייתה מיוצגת החברה כלל. בשנים האחרונות חלה בפיאט התעוררות שהחלה בקטגוריית רכבי המיני עם הגעת הגרסאות השונות של דגם ה-500 וה-500x והחל משנת 2016 גם בקטגוריית המשפחתיות עם הגעתו של דגם הטיפו החדש. שורשיה המקוריים של ה- פיאט טיפו נעוצים אי שם בשלהי שנות ה-80 עם גרסה ישנה שזכתה לעדנה קצרה מאוד שהסתיימה באמצע שנות ה-90. הדור החדש ומתקדם של הטיפו הוצג לראשונה בתערוכת הרכב השנתית באיסטנבול במאי 2015 ושיווקו השוטף החל באוקטובר 2015. במטרה לשייך את הטיפו לקטגוריית הרכבי המשפחתיים הקטנים, בחרו בפיאט לבסס אותה על פלטפורמת רצפת הסופר- מיני סדאן ובכך עומדת היא בתחרות ראויה לדגמים שונים המשתייכים לקטגוריה דוגמת הפיג'ו 301 והסקודה רפיד. היא גדולה יותר מהמשפחתית הממוצעת עם אורך של 453.2 ס"מ, רוחב של כ- 142.7 ס"מ ובסיס גלגלים של כ- 263.6 ס"מ.
 
היצע מנועים איכותי וביצועי כביש מרהיבים
הטיפו החדשה מוצעת בארץ בשלב הראשון עם שתי גרסאות מנועיות, הגרסה הבסיסית בנפח של כ- 1.4 ליטר מספקת 95 כוח סוס ומומנט של כ- 12.9 קמ"ג. הגרסה הבסיסית משודכת לתיבת הילוכים ידנית איכותית המספקת כושר סחיבה נאה למדי ויכולת תאוצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ- 11.5 שניות בלבד ומהירות מקסימלית של 185 קמ"ש, נתונים יפים בהחלט בעיקר לאור נפחו הקטן של המנוע. הגרסה הבכירה יותר משווקת בנפח האופטימלי למשפחות, משמע נפח של כ- 1.6 ליטר בנזין המספק 110 כוח סוס ו15.5 קמ"ג. הגרסה הבכירה משודכת לתיבת הילועים בעלת 6 יחסי העברה קצרים המספקים תגובה איכותית זריזה המכפה על הגודל המנוע. הגרסה הבכירה מספקת יכולת האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ- 13 שניות לערך. בעתיד צפויה פיאט להשיק גרסאות נוספות לטיפו שישווקו עם מנוע טורבו בנזין אשר עתיד לשדרג את ביצועי הכביש במידה ניכרת ויהפכו אותה כצפוי, לחסכונית יותר.
 
נתוני צריכת דלק
הודות לתיבת ההילוכים הידנית המשודכת למנוע בגרסה המוקטנת, צריכת הדלק הרשמית עומדת על כ- 17.5 ק"מ לליטר, בגרסה המנועית הגדולה יותר בנפח של כ-1.6 ליטר צריכת הדלק הממוצעת הרשמית עומדת על כ-15.8 ק"מ לליטר. נתונים אלה המוצגים על ידי היצרן נחשבים לסבירים למדי ומתאימים בהחלט לכביש הישראלי ולמשפחה ממוצעת המחפשת אחר פתרונות לחסכון אפקטיבי. אלמנט החיסכון בדלק הוא אחד היתרונות המשמעותיים שבטיפו, שכן צריכת דלק נמוכה היא אחת הדרישות הבסיסיות בעיקר כאשר מדובר ברכבים משפחתיים שנועדו לשרת את המשפחה לשימוש יומיומי השגרתי ברכב.
 
עיצוב פנימי וחיצוני היוצר מראה מושלם 
העיצוב החיצוני של הטיפו נאה למדי, בחזית הרכב מצוי גריל מוגדל המקנה לרכב תחושת חספוס וקשיחות ואילו החלק האחורי המעוצב יוצר מראה זורם ורמוני ביותר, בנוסף זכתה הטיפו לגימורי כרום עשירים וחישוקי אלומיניום בגודל של כ- 17 אינץ' מה שמוסיף רבות לעיצוב היוקרתי. בסיס הגלגלים של הטיפו קצר באופן יחסי ועומד על כ- 2640 מ"מ דבר אשר יוצר תא נוסעים קטן באופן יחסי למשפחתיות אחרות אך סביר בהחלט בהשוואה למשפחתיות הקטנות. קונסולת הנהג פשוטה אך מסודרת בצורה נוחה, חומרי הדיפון מספקים תחושת חמימות ונוחות ובמרכזה מסך מגע בגודל של 5 אינץ' נוח לתפעול. המושבים הקדמיים נוחים למדי ולנוסעים במושב האחורי מספיק מקום לישיבה נוחה גם בנסיעה ארוכה. תא המטען גדול ביותר עם נפח של כ- 520 ליטר ומתאים למשפחה ממוצעת.
 
רמות איבזור עשירות לשיפור חווית הנסיעה
הטיפו משווקת בישראל עם שתי רמות איבזור שונות, הרמה הבסיסית, הקרויה Comfort כוללת, בין היתר, מערכת שמע עם מסך מגע מקורי בעלת יכולת לשליטה מלאה מגלגל ההגה, דיבורית בלוטות', חיישני לחץ אויר, חיבורי אוודיו לרבות USB  ו – AUX, בקרת שיוט, מערכת מובילאיי למניעת תאונות דרכים, הגה בציפוי עור ועוד. רמת האיבזור הגדולה יותר קרויה גם Lounge כוללת בנוסף חישוקי 17 אינץ', ריפודים נעימים, פנסי ערפל קידמיים, מראות למניעת סינוור, מושבים חשמליים ועוד. האיבזור בטיפו נחשב לחריג בעיקר בהשוואה לרכבים משפחתיים רבים המשתייכים לקטגוריה, הוא משפר במידה ניכרת את חווית הנסיעה והופך אותה לבלתי נשכחת.
 
רמת בטיחות גבוה 
בשנים האחרונות חברות רבות הצטרפו והתאימו את רכביהם לסטנדרט גבוה ביותר בכל הנוגע לרמת הבטיחות הנדרשת והאיבזור הנוגע לרמה גבוה זה, כיאה לסטנדרט עולמי זה, מצויידת הטיפו בשלל מערכות ותוספות שמטרתן להעלות את רמת בטיחות הנהג והנוסעים ברכב, תוספות אלה כוללות מערך של 6 כריות אויר, איזופיקס, חיישני לחץ אויר, מערכת מובילאיי למניעת תאונות דרכים, מערכת ייעודית למניעת התהפכות ועוד. החברה טרם הציגה את הציון שקיבלה במבחני הריסוק במבחני ה- EuroNcap אך נתונים אלה צפויים להיות מוצגים בעתיד הקרוב בכלל רכבי החברה המשווקים בארץ ובעולם כולו.
 
תמורה טובה בעד המחיר
הטיפו החדשה משווקת בישראל עם תג מחיר אטרקטיבי למדי אשר נע בין 89,900 ₪ לדגם ה1.4 ליטר ידני ברמת האיבזור הבסיסית ועד ל107,900 ₪ לדגם ה1.6 ליטר אוטומט ברמת האבזור המתקדמת ביותר. המחיר של הטיפו נחשב לאטרקטיבי למדי גם בהשוואה לרכבים המתחרים להמשתייכים לאותה קטגוריה דוגמת היונדאי i25, סקודה ראפיד, פיג'ו 301, שברולט סוניק סדאן ועוד. המחיר נחשב לאטרקטיבי במיוחד בעיקר לאור האבזור העשיר המוצע במסגרת חבילת הרכישה שלרוב מייקר במידה ניכרת את עלויות הרכב. 
 
מבחן דרכים לטיפו החדשה
במבחני דרכים שנערכו לטיפו החדשה זכתה היא למחמאות וגרפה הישגים רבים, על אף שלא מדובר במכונית ספורט והדגש בה אינו מצוי על ביצועי כביש ייחודיים, לטובת נסיעה משפחתית, רגועה ומתונה, היא בהחלט עושה את העבודה כראוי. המתלים הנוקשים סופגים היטב את מהמורות הדרך שלא חודרות לתוך תא הנוסעים, היא מציגה שליטה מלאה בגלגול הגוף ומציגה יכולות האצה והעברת משקל איכותיות ביותר.  אחד הדברים החשובים ביותר בנסיעה ברכב משפחתי הוא שמירה מלאה על יציבות ושליטה ובכך הטיפו עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר. בנסיעה בינעירונית בסל"ד גבוה המנוע האטמוספרי בהחלט עושה את העבודה וכן גם בנסיעה בת מומנט נמוך המנוע משדר רוגע ונוחות. על אף גודלה הרב של הטיפו היא מספקת יכולות תמרון גבוהות גם בין רחובות העיר הצרים, נקודה שבה מתקשות רבות מהמשפחתיות הגדולות.
 
טיפו- הדור הבא של המשפחתיות בישראל
בעת שיווקה המחודש של הטיפו שמו בפיאט את הדגש העיקרי על הצד הפרקטי והמושכל והכל במטרה לתת מענה לקטגוריית המשפחתיות אשר נחשבת לאחת הקטגוריות החשובות ונדרשות ביותר בשוק הרכב הישראלי. אז נכון שהטיפו לא נועדה לשמש כמכונית בעלת ביצועי כביש מרגשים אך היא בהחלט מספקת את המענה המלא ביותר למשפחות הנדרשות לנסיעה נוחה, שקטה ויציבה עם ילדים וציוד רב. הטיפו עונה על שלל פרמטרים, היא מצטיינת ברמת הבטיחות, מספקת חווית נהיגה איכותית וכמו כן, היא נחשבת לחסכונית הן מבחינת צריכת הדלק שלה והן באחזקתה השוטפת ועל כן צפויה היא לכבוש את הכביש הישראלי בסערה.
 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש פיאט טיפו, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
מתן
אני מרוצה מאוד מהטיפו מדובר ברכב נח אמין וחסכוני.. מומלץ ...   [המשך..]
שחר
נהגתי ברכב גם באירופה ( טיול בצפון אירופה) ואני איתו בארץ כבר תקופה לא קצרה ואין ספק שהטיפו הואA רכב מדהים גם למשפחה ...   [המשך..]
הגדרות נגישות