היצרנית והקונצרן האיטלקי פיאט, הגיע לתערוכת הרכב בדובאי כשהיא מצוידת בסוס עבודה חדש שיתנגח עם כל מי שמעוניין להתמודד מולו בסגמנט. הטנדר החדש של פיאט נקרא "פול באק" כשלמעשה מדובר במיצובישי טרייטון, עם סידור פנסים קדמיים שונה קצת, תא נוסעים מאופיין לקרייזלר וסמל של המותג האיטלקי- פיאט.

הפול באק החדש של פיאט
הפול באק החדש של פיאט, מבוסס על שלדה נפרדת ולמרות הכל, עיצובו שונה במקצת מעיצובו של הטרייטון. אך אל לנו להתבלבל, עדיין מדובר ברכב שרובו מקורו ביצרנית היפנית שהביאה לנו את הטרייטון. פיאט זוקפת לזכותה לחתום על עיצוב חישוקי הסגסוגת ועל סידור ועיצוב הפגושים, מעבר לזה, הכל יפני. לא שזה רע, להיפך, למה לא להיעזר ביצרנית שהסגמנט הזה הוא מגרש הבית שלה?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
פיאט כבר שיחקה במגרש הטנדרים. בעבר היא מכרה טנדרים קומפקטיים, כשאר בניהם ה'סטרדה פיק אפ' שיוצר על ידיי פיאט הברזילאית בשנות ה- 90 ונשען על אותה פלטפורמה של רכב שלא ממש היה העיפרון המחודד ביותר בקלמר של פיאט, הפיאט פאליו. מעבר לכך, לאחרונה השיקה פיאט ברזיל את ה"טורו" שנבנה על בסיס הרנגייד של ג'יפ.

תא נוסעים מאופיין לקרייזלר
הפול באק החדש של פיאט יצויד במנוע טורבו-דיזל בנפח 2.4 ליטר עם 150 או 180 כוחות סוס, כאשר תינתן האופציה עם לשדך את המנוע הזה לתיבת שישה הילוכים ידנית, או חמישה הילוכים אוטומטית שיזינו את צמד הגלגלים האחוריים או את כל הארבעה. מנועים נוספים לטנדר החדש יהיו בנפח 2.5 ליטר עם 110 או 180 כוחות סוס וגם, מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטר עם 135 כוחות סוס.
ייעודו העיקרי של פיאט הוא מספר מדינות באירופה. ככל הנראה הבחור החדש לא יזכה לדרוך על אדמת ארצות הברית, במיוחד כשהמתמודדים שלו שמה הם מפלצות מוטוריות של דודג' או פורד. בכל אופן, הבחור החדש כנראה ינחת אצלנו לקראת השנה הבאה אך טרם נקבע מחירו או אילו גרסאות יוצעו. שווה לעקוב.