ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

קיה פורטה

image KIA
מחיר משוער: החל מ 129,900
שנות אחריות: 7 שנים
מבחני ריסוק:
4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק4 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 14.2
יתרונות חסרונות
מחיר עיצוב חיצוני
איבזור ביצועים
עיצוב פנים
קיה פורטה
קיה פורטה
קיה פורטה
קיה פורטה
קיה פורטה
קיה פורטה
קיה פורטה - משפחתית קלאסית ובטוחה
בשלהי שנת 2012 הציגה יצרנית הרכב קיה את הדור השני של דגם הפורטה המשפחתית הקלאסית והאהובה בתערוכת הרכבים השנתית בארה"ב ובשנת 2013 נחת הוא גם במחוזותיינו. בשנת 2016 עבר דגם הפורטה מתיחת פנים נוספת אשר רושמת לטובתו קפיצת מדרגה נוספת במסגרתה הוגדלו במידת מה מימדיו  החיצוניים של הרכב באופן המיישר קו עם אחותו התאומה, ה-i35 של יונדאי, עודכן העיצוב החיצוני שהפך לקשוח ומרשים הרבה יותר מבעבר וכן שופרו יחידות ההנעה עמם משווק הדגם והפכו הם לחסכוניות יותר ובנות ביצועי כביש טובים יותר. דגם הפורטה פונה לקהל יעד מגוון ובכללו משפחות הנדרשות לרכב נוח, אמין ובטיחותי אשר משלב מקום רב לאחסון וחסכוניות ממשית בצריכת הדלק, מנהלים ואנשי עסקים המחפשים אחר רכב קלאסי ומעוצב המספק ביצועי כביש יפים ללא ניכור עיניים מיותר ואף לציבור הנהגים המבוגר אשר נדרש לרכב יציב ונוח לתפעול.
 
יחידות מנועיות חזקות במיוחד
ברחבי העולם משווק דגם הפורטה עם מספר יחידות מנועיות בנפחים משתנים ואילו בישראל משווק הוא עם מספר מצומצם של יחידות  מנועיות, הראשונה הינה בנפח של 1.6 ליטר CDRI  בהספק מרבי של 136 כוח סוס המתקבלים כבר ב-4,000 סל"ד ומומנט מרבי של 30.6 קמ"ג בטווח שבין 1,750-2,500 סל"ד. יחידה מנועית זו משודכת לתיבת הילוכים איכותית בעלת 7 מהירויות DCT בעלת מצמד כפול אשר יחד מגיעים הם לביצועי כביש מרשימים. במסגרת מתיחת הפנים שהוצגה בשנת 2016 הציגה קיה גרסה מנועית חדשה נוספת לדגם הפורטה, מדובר במנוע דיזל בעל נפח דומה של 1.6 ליטר בהספק של 130 כוח סוס המשודך לתיבת הילוכים רובוטית בעלת מצמד כפול 7 הילוכים.
 
צריכת דלק משופרת להפליא
כחלק בלתי נפרד מהמגמה ההולכת וגוברת בקרב יצרני רכב רכבים לייצור קו חדש של מכוניות חסכוניות בצריכת דלק, כך גם הדור החדש של דגם הפורטה נחשב לחסכוני ביותר בצריכת הדלק, עם נתונים ממוצעים אשר עומדים של כ-21.7 ק"מ לליטר לערך בעת נסיעה משולבת רגועה על פי נתוני היצרן. בעת נסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר ועומדת על כ- 16 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת רגועה אך עדיין מדובר בנתוני צריכה אטרקטיביים ביותר בהשוואה לרכבים בסדר גודל דומה המשתייכים לאותה הקטגוריה. נתוני צריכה משופרים אלה מתקבלים הודות להפחתה שנעשתה במשקלו של הרכב בשילוב עם העבודה האיכותית של תיבת ההילוכים המכויילת להעברת הילוכים מתוזמנת ביותר
 
איכות, יכולות והתנהגות כביש גבוה
קשה לומר כי דגם הפורטה מציע ביצועי כביש מרגשים במיוחד או יכולות דינאמיות קיצוניות כלשהן אל אין ספר שאיכות הנסיעה בדגם הפורטה טובה ביותר, יש שיאמרו טובה יותר מאשר איכות הנסיעה באחותה ה-i35, מדובר בנסיעה צפויה וקלאסית, ללא הפתעות מיוחדות, היא עושה את עבודתה בצורה רגועה ושלווה על הצד הטוב ביותר. המתלים בדגם הפורטה, בשונה מהמקובל בקטגוריה, מכויילים על הצד הרך שלהם, אך אין הדבר פוגם כלל בתחושת הנוחות וספיגתם של שיבושי הדרך איכותית וטובה ביותר. יכולות בידוד הרעשים גבוהות למדי, אם כי לעיתים נשמע קולו הרם של המנוע בזמן נסיעה בסל"ד גבוה, כושר התמרון איכותי גם הוא מתקבל הודות להיגוי הקל ומאפשר לנווט בקלות בין רחובות העיר הצרים. 
 
עיצוב קלאסי ומעט שמרני
במבט חיצוני על דגם הפורטה ניכר כי מדובר ברכב נאה מאוד, עיצובו הרמוני ושלוי, הוא משדר קלאסיות רבה ויוקרה, אך אף על פי כן חשוב להדגיש כי אין מדובר ברכב בעל עיצוב צעקני או בולט מדי, הוא לבטח לא יסובב ראשים בזמן נסיעה וזה בסדר לחלוטין. על אף היותו רכב בעל עיצוב קלאסי ושמרני, מציג דגם הפורטה אלמנטים עיצוביים נאים ובכללם תאורת לד גדולה המשתלבת בצורה יפה והגיונית עם הסבכה הקדמית גדולת המימדים המשדרת תחושת עוצמה רבה ופגוש קלאסי בעיצוב חלק עם מכסה מנוע המשתפל לכיוון מטה. חלקו האחורי של הרכב מעט מוגבה ביחס לחלק הקדמי, השמשה האחורית גדולה והמעניק לנהג זוית ראיה טובה לכיוון אחור. 
 
תא נוסעים גדול ונוח לשימוש
תא הנוסעים של דגם הפורטה, בדומה ליתר הדגמים האחרונים מבית היוצר של קיה, נחשב למרווח מאוד ומאפשר ישיבה נוחה במושב האחורי עם מרווח ברכיים גדול המאפשר גם לגבוהים לשבת בנוחות רבה. בכל הנוגע לעיצוב של תא הנוסעים, בדומה לעיצוב החיצוני גם העיצוב של תא הנוסעים נחשב לקלאסי מאוד ללא אלמנטים עיצוביים מיוחדים או אמירה כלשהי, קונסולת הנהג גדולה ביותר, פונה אל עבר עמדת הנהג וכוללת מספר מצומצם ככל האפשר של מתגי תפעול ובמרכזה מצוי מסך מגע גדול למדי המאפשר שליטה נוחה בשלל פונקציות הרכב השונות, איכות החומרים גבוה וניכר כי כך גם איכות ההרכבה- דבר המשדר תחושת איכות ועוצמה רבה. תא המטען נחשב איכותי וגדול ביחס לרכבים רבים המשתייכים לקטגוריה כולל נפח של 482 ליטר הניתנים להגדלה בעת הצורך על ידי קיפול שורת המושבים האחורית.
 
רמת אבזור מכובדת ומהנה
קיה פורטה מוצע לשיווק עם שתי רמות אבזור LX ו-EX שתיהן מציעות רמות אבזור סטנדרטיות באופן שלא אופייני כלל לרכבי קיה. רשימת האבזור המוצעת כוללת מערכת מולטימדיה בהתקנה מקומית לרבות דיבורית בלוטוס, שלל חיבורי AUX וUSB, וויז מובנה, מערכת עזר לזינוק בעליה, חישוקים מוגדלים בקוטר של 16 אינץ', מערכת שמע מתקדמת בעלת אפשרות לשליטה מלאה מגלגל ההגה וזהו פחות או יותר. לרשימת אבזור זו מתווספות תוספות רבות ככל שמדובר ברמת האבזור הגבוה יותר ובכללה מערכת בקרת אקלים מפוצלת, מערך תאורת יום ועוד שלל אביזרים ותוספות שהופכים את הנסיעה לחוויה של ממש. 
 
בטיחות כערך מרבי
בדומה לכלל רכבי קיה, גם דגם הפורטה נחשב לדגם איכותי מבחינה בטיחותית, הוא טרם עמד מבחני הריסוק המחמירים של EuroNcap אך הוא כולל שורה ארוכה של אביזרים ותוספות ייעודים שמטרתם היא שיפור והעלאה של רמת הבטיחות ובכללה מערך מתקדם בן שש כריות אויר הכולל מתג ייעודי לביטול פעילותן, מערכת בקרת יציבות איכותית, מערכת בקרת סטייה מנתיב, מערכת עזר לבלמים, חיישני לחץ אויר בגלגלים, מערך תאורה אוטומטית בעת נסיעה קדימה ועוד שלל תוספות שהופכות את הנסיעה ברכב לבטוחה ביותר בהתאם לסטנדרט של הרכבים המשפחתיים הנפוצים ביותר.
 
רכב איכותי בעל ייתרונות לרוב
קיה פורטה הוא התשובה הנכונה והטובה ביותר מצידה של קיה לדגמים מובילים לרבות דגם האופל אסטרה ברלינה, מיצובישי לאנסר, סקודה אוקטביה, הונדה סיוויק סאדן ועוד שלל דגמים הפונים באופן טבעי לציבור הנהגים המשפחתי, שכן הוא כולל מספר גדול מאוד של יתרנות לרבות צריכת דלק נמוכה, בטיחות ברמה גבוה, עיצוב מרשים ויוקרתי וביצועי כביש טובים למדי. דגם הפורטה משווק עם תג מחיר סביר ביותר בהשוואה למתרותיה מחיר אשר מתחיל מ-128,000 ₪ לדגם ה1.6 ליטר בנזין אוטומט ברמת האבזור הבסיסית ועד לסכום של 130,800 ₪ לדגם ה-1.6 ליטר בנזין ברמת האבזור הבכירה ביותר ובכך הופך הוא לאחת האופציות הטובות והמובילות ביותר בשוק הרכב בכלל ובסגמנט המשפחתיות אשר הולך ומתחזק בשנים האחרונות עד מאוד. 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש קיה פורטה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
דני
צריכת דלק ממוצעה 1 ליטק כ10.9 קמ לליטר מעבר לזה רכב מדהים מדהים שווה ביותר נחות מרכב נסיעה קרוב למרצדס ...   [המשך..]
שירלי
הרכב חסכוני בדלק, המחיר של נוח ואני מאוד אוהבת את העיצוב. יש מרחב פנימיAומקום לאחסון ציוד לטיולים...רכב נהדר למשפח ...   [המשך..]
הגדרות נגישות