ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

שברולט קרוז

image chevrolet
מחיר משוער: החל מ 125,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 15.8
יתרונות חסרונות
שימושיות מתלים
מאובזרת רועשת
היגוי
שברולט קרוז
שברולט קרוז
שברולט קרוז
שברולט קרוז
שברולט קרוז
שברולט קרוז
שברולט קרוז- משפחתית גדולה ומשודרגת
המשפחתית האהובה מבית היוצר של קונצרן הרכב ג'נרל מוטורס המשווקת תחת מותג שברולט היא הקרוז האהובה, אשר הוצגה לראשונה בשלהי שנת 2003 כמחליפתה הרשמית של דגם האופטרה של שברולט. דגם הקרוז הינו פרי שיתוף פעולה בפורה  שנעשה בין יצרנית הרכב שברולט ליצרנית הרכב אופל המשתייכת גם היא לקונצרן הרכב ג'נרל מוטורס ומבוסס על פלטפורמה מובילה המשמשת דגמים נוספים דוגמת האופל זאפירה, אופל קסקדה והשברולט אורלנדו. מחוזותינו הגיע דגם הקרוז בשנת 2009 והתקבל בקול תשואות רמות בשל שיוכו האיכותי לקטגורית המשפחתיות החזקה, בשנת 2013 עברה מתיחת פנים מקיפה ורבעון האחרון של שנת 2016 השיקה שברולט את הדור השני של הדגם אשר כלל שורה ארוכה של שיפורים קוסמטיים, מאכנים וביצועיים אשר החזירו אותו ללא ספק לפסגת הרכבים המשתייכים לקטגוריה.

 
גרסאות מנועיות חזקות וחסכוניות
עם תחילת שיווקו של דגם הקרוז בשנת 2009 שווק הוא עם שתי גרסאות מנועיות בנפחים של 1.6 ליטר ו1.8 ליטר שנחשבו לחלשות ובלתי חסכוניות בעליל שהצליחו להתמודד עם המרכב הכבד בקושי רב למדי. החל משנת 2011 הוסיפה שברולט גרסה מנועית נוספת ואיכותית הרבה יותר בנפח של 1.4 ליטר טורבו בנזין המספק 140 כוח סוס, 204 קמ"ג וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9.4 שניות בלבד, מנוע זה מספק ביצועים טובים בהרבה מקודמיו ונחשב לחסכוני ואטרקטיבי למדי. עם עדכון הדור השני של דגם הקרוז הופסק השיווק של כלל גרסאות המנוע הישנות וכיום משווק הוא עם גרסה אחת בלבד בת 1.4 ליטר טורבו המספקת 153 כוח סוס, 24.5 קמ"ג המתקבלים מתחת ל-2,000 סל"ד, מהירות מרבית של 200 קמ"ש וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-8 שניות בלבד, נתון אשר שופר משמעותית ביחס לדגמים היוצאים. המנוע החדיש משודך לתיבת 6 הילוכים אוטומטית אשר משתלב היטב עם המנוע המתקדם ויחד יוצרים הם פעולת מנוע מתקדמת.
 
שיפור ניכר בצריכת הדלק
כאמור, גרסאות המנוע הראשוניות ששווקו עם שברולט קרוז הציגו נתוני צריכת דלק בזבזניים למדי אשר הפכו את הדגם לבלתי חסכוני כלל. גרסת המנוע החדישה והמשודרגת המשווקת עם הדור השני של דגם הותאמה לתקן היורו 6 ומציגה נתוני צריכה חסכוניים אשר בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים כ-12.5 ק"מ לליטר בלבד. בנסיעה בפועל צריכת הדלק גבוה יותר מהמוצהר ועומדת על 10 ק"מ לליטר לערך, אך עדיין מדובר בנתונים טובים וחסכוניים למדי בהשוואה למשפחתיות בסדר גודל כזה. נתוני צריכת הדלק האטרקטיביים מתקבלים הודות להפחתה במשקל הרכב ושיפור פעולת המנוע ותיבת ההילוכים המתוזמנת אשר יוצרת חסכון משמעותי בצריכת האנרגיה.
 
ביצועי כביש ואיכות הנסיעה
המנוע החדיש בדור השני של דגם הקרוב מציג ביצועי כביש מרשימים במיוחד, לחיצה על דוושת הגז יוצרת תחושת מהירות ונמרצות תוך שמירה על פעולה שקטה וחלקה במיוחד. ההפחתה במשקל שהציג הדור השני של דגם הקרוז יוצרת חלוקה מאוזנת יותר של מאסת המשקל על פני ארבעת הגלגלים, מה שיוצר פעילות נינוחה, בטוחה וביצועי כביש מהשורה הראשונה. משקלו של ההגה מדוייק ונכון להפליא, כמעט ואינו מורגש כלל, יוצר דינמיות רבה ומעניק לנהג את תחושת הבטחון המקסימלית לה הוא נדרש. נוחות הנסיעה בכבישים עירוניים מעוררת הערכה רבה, שיכוך שיבושי הכביש נשמר היטב הודות לפעולת המתלים המוצלחת ויכולות השיוט הגבוהות.
 
עיצוב חיצוני מרשים 
דגם הקרוז החדש משווק בשני מרכבים- סאדן ומרכב גדול יותר, האצ'בק בן 5 דלתות אשר זכו לעיצוב מודרני ועדין יותר מאשר המראה המגושם והקרבי של הדור היוצא. מידותיו החיצוניות גדלו לאורך של 4.66 מ', רוחב של 1.79 מ' ובסיס גלגלים של 2.70 מ'. חרטומו של דגם הקרוז כולל סבכה קדמית גדולה המשתלבת בצורה מושלמת עם יחידות התאורה הצרות שהותקנו ברכב. חלקו האחורי של הרכב גדול מרשים במיוחד, במרכב הסאדן כולל הוא דלת תא מטען גדול עם חלון אחורי אדיר מימדים המעניק שדה ראיה ניכר ואילו במרכב האצ'בק המראה המתקבל מרשים ומושך את העין. בצידי הרכב השקעו פסי רוחה מרשימים אשר יוצרים לרכב קריצה ספורטיבית ומעניינת במיוחד.
 
עיצוב פנים מרווח ונעים לעין
כבר ברגע הכניסה אל תוך תא הנוסעים ניתן להבחין במראה העשיר של תא הנוסעים משופע חומרי הדיפון היוקרתיים והפלסטיקה האיכותית במיוחד שמורכבת במקצועיות וביעילות רבה אשר מזכירים במידה רבה את העיצוב האופייני לרכבים המשתייכים לסגמנט מעל. לוח המחוונים נראה ומפורט ביותר, כולל מספר שעוני דרך בהירים המשתלבים היטב עם פסי הניקל שהותקנו בתוך תא הנוסעים. מושבי הרכב נוחים מאוד, מאפשרים ישיבה בתנוחה נוחה גם בנסיעות ארוכות במיוחד, הספסל האחורי גדול ומרווח מאפשר ישיבה נוחה, עם מרווח ברכיים גדול, המאפשר לשלושה מבוגרים לשבת בנוחות רבה. תא המטען גדל מאוד לעומת הדור הקודם ומציג גודל של 1.45 מטר שהם 400 ליטר.
 
רמת אבזור גבוה במיוחד
דגם הקרוז משווק בישראל בשתי רמות אבזור מתקדמות- גרסת ה-LT הבסיסית וגרסת הפרימייר הבכירה, שתי הגרסאות נחשבות לעשירות וכוללת רשימת אבזור ארוכה ונדיבה במיוחד הכוללת, בין היתר, את מערכת ה- MyLink בעלת מסך מגע בגודל של 7 אינץ' וממשק ישיר למערכות ההפעלה של אפל ואנדרואיד, מראות מתקפלות חשמלית, תאורת אוירה, דיבורית בלוטוס, מערכת שמע בעת פקדים מלאים מלגלגל ההגה ומערך של 6 רמקולים, מערכת הנעה מרחוק, חישוקי 16 אינץ' קלים ועוד. הגרסה הבכירה כוללת תוספות עשירות יותר, בנוסף לתוספות הבסיסיות, לרבות ריפודי עור מעוצבים בכלל מושבי הרכב לרבות בספסל האחורי,חימום למושבים, מושבי נהג חשמליים המתכווננים בקלות מירבית, מערכת בקרת אקלים מפוצלת הכוללת פתחי איוורור למושבים האחוריים ועוד.
 
חבילת בטיחות אפקטיבית
בנוסף לשלל האביזרים והתוספות המשווקות עם דגם הקרוז, מציג הוא רשימה ארוכה של תוספות בטיחותיות אקטיביות אשר יוצרות שיפור ניכר ברמת הבטיחות בעת נסיעה ובכללם מערכת בלימה אוטונומית, מערכת סטייה מנתיב, התראה טרם התנגשות, מערכת לזיהוי עצמים בשטחים מתים הכוללת זיהוי עצמים בחלקו האחורי של הרכב, מערכת מוביל איי בהתקנה מקומית, אפליקציית Chevrolet Complete Care שתפקידה לזהות בזמן אמת מקרים של תאונת דרכים או תקלה כלשהי ברכב וכמו כן לקבל מידע מלא אודות שירותים הנדרשים לתחזוקת הרכב, מערכת TEEN DRIVER המאפשרת שליטה ובקרה על נהיגתם של צעירים ודיווח בזמן אמת להורים על אופי הנהיגה ועוד
 
יתרונותיו הבולטים של דגם הקרוז
במסגרת עדכון הדור השני של דגם הקרוז נעשתה קפיצת מדרגה משמעותית ומקיפה המתייחסת למרבית הפרמטרים והאספקטים של הרכב, הוחלף ההיצע המנועי והותאמה תיבת הילוכים החדישה למנוע המתקדם שיחדיו הובילו לשיפור ניכר בצריכת הדלק ובביצועי הכביש, שופר משמעותית הפן העיצובי החיצוני והפנימי של הרכב, הופחת משקל הרכב בצורה משמעותית וכמו כן התווספו שלל מערכות בטיחותיות אקטיביות ואבזוריות המשפרות במידה ניכרת את חווית הנסיעה. כמו כן הוצע דגם הקרוז לשיווק עם תג מחיר יעיל ואטרקטיבי יותר מבעבר אשר הופך את דגם הקרוז וממצב אותו כאחת האופציות הטובות והנכונות בקטגוריה באופן אשר צפוי לשפר במידה משמעותית את אחוזי המכירות והביקוש בקרב הנהג הישראלי המחפש אחר רכב אמין, נוח וחסכוני.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש שברולט קרוז, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
גבריאל
אוטו נוח כיף.... מהיר ... ממש שמח קניתי את השברולט קרוז 2011 באמת שווה כל מחיר AAממליץ בחום !!!! ...   [המשך..]
בני בלס
בשביל המחיר שלו זה רכב מצןין ...   [המשך..]
הגדרות נגישות