ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

פולקסווגן גטה

image volkswagen
מחיר משוער: החל מ 132,500
שנות אחריות: 2 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 21.2
יתרונות חסרונות
מחיר איבזור
מרחב פנימי עיצוב חיצוני
תא מטען
פולקסווגן גטה
פולקסווגן גטה
פולקסווגן גטה
פולקסווגן גטה
פולקסווגן גטה
פולקסווגן גטה
פולקסווגן ג'טה- סדאן משפחתית מתקדמת 
Volkswagen Jetta, המשפחתית הגדולה והמרווחת של יצרנית הרכב הגרמנית, נחשבת לאחותה הקטנה של דגם הפאסאט, מבוססת על הפלטפורמה המוצלחת של דגם הגולף, מציגה שילוב מושלם של מרווח פנימי רב המתקבל הודות לבסיס הגלגלים הרחב, היצע מנועים איכותי המאפשר ביצועי כביש איכותיים, אבזור עשיר ובטיחות מרבית. דגם הג'טה, מספק בגאון את תשובתה של פולקסווגן לקטגוריית רכבי הסאדן המשפחתיות, קטגוריה אשר כוללת מגוון רכבים איכותיים לרבות הרנו פלואנס, סקודה אוקטביה, פורד פוקוס ועוד. בשלהי שנת 2010 השיקה פולקסווגן את הדור השישי של דגם הג'טה שהגיע לכביש ישראל רק שנתיים לאחר מכן, שזכה לשלל עדכונים לרבות עיצוב חיצוני מחודש שהפך אותו לדומה עד מאוד לדגם הפאסאט, תא המטען הוגדל משמעותית, עודכנו יחידות ההנעה המוצעות ותג המחיר ירד באופן שמיצב אותו כאחד הרכבים המובילים ביותר בקטגוריה הענפה.
 
יחידות כוח עוצמתיות ותיבות הילוכים מובילות
דגם הג'טה משווק עם מספר סוגים של יחידות הנעה איכותיות המוכרות מדגמים שונים מבית היוצר של הקונצרן, יחידות ההנעה נבדלות אחת מהשנייה בנפח המנוע ובעוצמתו, גרסת הבסיס כוללת מנוע TSI  בן 4 צילנדרים  בנפח של 1.2 ליטר טורבו בנזין המספק 105 כוח סוס, מומנט מירבי של 17.8 קמ"ג, וכושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.9 שניות בלבד ומהירות מירבית הנעמדת על 190 קמ"ש. גרסת המנוע הנוספת נחשבת לגדולה וחזקה יותר וכוללת מנוע בנפח של 1.4 ליטר טורבו בנזין המספק 122 כוח סוס ב-5,000 סל"ד, מומנט מירבי של 20.3 קמ"ש המתקבלים בטווח שבין 1,500 סל"ד ל-4,000 סל"ד, כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-9.8 שניות בלבד ומהירות מרבית של 202 קמ"ש.  הגרסה הבכירה הינה בעלת מנוע TDI טורבו בנפח של 1.6 ליטר מודגשים המספק 105 כוח סוס. כלל יחידות הכוח משודכות לתיבת הילוכים רובוטית DSG בעלת שבע יחסי העברה מתקדמים אשר משתלבת היטב עם היחידה המנועית ויוצרים יחדיו ביצועים נהדרים ופעולת מנוע חלקה ושקטה להפליא.
 
ביצועי כביש מובילים
יחידות הכוח המשווקות עם דגם הג'טה נחשבות לאיכותיות ומלאות מרץ, מלוא המומנט שלהן מתקבל בסל"ד נמוך של 1,500 ונשאר למשך זמן רב ביותר, לחיצה על דוושת הגז מספקת כוח מלא אל עבר ארבעת הגלגלים והתוצאה המתקבלת הינו של כושר האצה טוב ומלא ביטחון. בשונה ממכוניות רבות המשתייכות לקטגוריית המשפחתיות, הג'טה מספקת הנאה מלאה מהנהיגה, המתלים אשר מכויילים על הצד הרך שלהם נחשבים למאוזנים במיוחד ומשככים היטב את מפגעי וזעזועי הכביש המיותרים. אחיזת הכביש טובה, הכניסה לפניות נעשת ללא זוויות גלגול מורגשות במיוחד וללא תחושת איבוד שליטה, ההגה הדינמי מציג קשיחות חיובית המספקת לנהג את מלוא תחושת הבטחון לה הוא נדרש.
 
נתוני צריכת דלק טובים ביותר
דגם הג'טה מציג נתוני צריכת דלק אטרקטיבים למדי אשר נעמדים, בהתאם להצהרת היצרן, על 17.24 ק"מ לליטר בממוצע בנסיעה משולבת רגועה. בנסיעה אמיתית המשלבת כביש עירוני צפוף וכביש בינעירוני בו נדרש הרכב ליכולות האצה גבוהות, צריכת הדלק גובה יותר במידת מה ועומדת על כ-12 ק"מ לליטר לערך. נתונים אלה נחשבים לאיכותיים וחסכוניים במיוחד, מתקבלים הודות למשקלו הנמוך של הרכב אשר נעמד על כ-1,327 ק"ג בלבד בשילוב עם עבודתה הטובה של תיבת ההילוכים אשר יוצרת תזמון מלא של העברת הילוכים, ובכך נוצרת צריכה נמוכה של אנרגיה זמינה באופן בו מופחתת משמעותית צריכת הדלק ועל כן נחשבת הג'טה לחסכונית עד מאוד בעיקר בהשוואה למתחרותיה לקטגוריה אשר מציגות נתוני צריכת דלק גבוהים הרבה יותר.
 
עיצוב קלאסי אופייני לרכבי פולקסווגן
בבחינה חיצונית של דגם פולקסווגן ג'טה קשה להתעלם מהדמיון הבולט בינו לבין דגם הפאסאט, חזית הרכב מעוטרת בגופי תאורה בעלי זוית מעוגלת המתכתבים היטב עם הגריל הקדמי המוכר מדגם הגולף, פגוש הרכב עוצב בסגנון ספורטיבי וצעיר המקנה לרכב כולו מראה תוסס ואטרקטיבי למדי. בחלקו האחורי של הרכב התווספו יחידות תאורה חדישות המזכירות את יחידות התאורה הקיימות בדגמים החדשים של אודי, פינות הרכב זכו לעגלגלות מסויימת והחזות הכללית משדרת יוקרה וסטייל רב. בצידי הרכב חרוצים פסי רוחב ארוכים המשתלבים היטב עם פינות הרכב המעוגלות ועם המראה הכללי המרשים שאינו נופל מרכבי מנהלים רבים.
 
תא נוסעים מרווח ומרשים למראה
במסגרת העדכון שנעשה בדור השישי של דגם הג'טה, הורחב בסיס הגלגלים משמעותית ל2.64 מטר וכתוצאה מכך גדל והתרחב תא הנוסעים באופן המאפשר שפע של מקום לישיבה נוחה הן בספסל האחורי והן במושבים הקדמיים. איכות החומרים מהם מורכב תא הנוסעים, כיאה לכלל רכבי פולקסווגן, גבוה ביותר וניכרת מיד תחושת היוקרה הגבוה. בכל הנוגע לעיצובו של תא הנוסעים שמרו בפולקסווגן על שמרנות רבה, לא נרשמה שום יומרה או אמירה עיצובית ייחודית, קונסולת הנהג נקיה לעין וכוללת מסך מגע מרכזי המאפשר שליטה מלאה בפונקציות הרכב השונות. בנוסף מושבי הרכב עוטים כיסויי בד בעלי דוגמה מעט מיושנת המפריעה במידת מה לתחושת הקדמה והאופנתיות. תא המטען גדול ונוח במיוחד ומציג נפח של 510 ליטר בעל שלל פתרונות אחסון יעילים.
 
רמת אבזור בדגם הג'טה
דגם הג'טה משווק בארץ עם רמת אבזור אחת בלבד שקרויה Trendline והיא כוללת שלל תוספות לרבות מערכת שמע מתקדמת בעלת שליטה מלאה מההגה, דיבוקית בלוטוס מקורית, מערכת בקרת אקלים מפוצלת בעלת פתחי איוורור המופנים אל היושבים המושב האחורי, מערכת בקרת שיוט מתקדמת, חישוקים קלים ועוד. ביחס לתג המחיר בו משווק דגם הג'טה, מצופה היה כי רשימת האבזור תהיה עשירה יותר אך אין ספק כי כלל הפרמטרים הכלולים ברשימה נחשבים לאיכותיים ומתקדמים ביותר והופכים את חווית הנסיעה ברכב לחוויה של ממש. 
 
רכב בטוח לכל המשפחה
דגם הג'טה, בדומה לשאר רכבי פולקסווגן, נחשב לרכב בטיחותי במיוחד המצוייד בשלל אביזרים ייעודים, שתפקידם להעלות ולשפר את רמת הבטיחות של הנהג והנוסעים, אבזור זה כולל בין היתר מערך מתקדם של כריות אויר בעל מתג ייעודי לביטול פעילותן, מערכות התראה על עייפות הנהג, מערכת Blind Spot  שתפקידה לספק התראה על חדירה לשטחים המתים במראות הרכב, מערכות בלימה מתקדמות לתפעול נכון של מצבי חירום, חיישני בקרת לחץ אויר ועוד שלל תוספות המשפרות משמעותית את תחושת הביטחון הדרושה לנהג. בנוסף העמידה החברה את דגם הג'טה מבחני הריסוק בהתאם לתקן המחמיר של EuroNcap שזיכה אותו בציון המקסימלי של כ-5 כוכבי בטיחות, 94% בהגנה על נוסעים מבוגרים ו86% בהגנה על נוסעים צעירים.
 
למי מתאים דגם הג'טה?
דגם הג'טה מוצע לשיווק בתג מחיר מכובד אשר מתחיל מ-131,300 ₪ לדגם בעל הגרסה המנועית הבסיסית ורמת האבזור הנמוכה ועד למחיר של 137,900 ₪ לגרסת המנוע הבכירה הכוללת את חבילת האבזור המתקדמת, תג מחיר זה נחשב לגבוה ביחס למקובל בקטגוריית המשפחתיות ועל כן מצטמצם קהל היעד משמעותית. ציבור הנהגים האופטימלי לדגם הם משפחות הנדרשות לרכב מרווח, חסכוני ובטוח, אך לא רק, מנהלים ואנשי עסקים יכולים להחשב לקהל יעד איכותי ונכון שכן הג'טה מציעה שילוב אופטימלי של עיצוב, סגנון, מנועים מבוחרים, אבזור איכותי, בטיחות גבוה וחווית נסיעה בלתי נשכחת.
 

 

* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש פולקסווגן גטה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
אביב
אני כבר 13 שנה עם פולקסווגן. התחלתי עם הבורה ואחר כך עברתי לג'טה. המכונית היא איכותית מאוד ויוקרתית עם מנועים ...   [המשך..]
ישי
מאז ומתמיד הייתי עם פולקסוואגן, אחד הרכבים האמינים והטובים ביותר שאני מכיר במחירים אלו.Aאין כמו האיכות והבטיחות של ...   [המשך..]
הגדרות נגישות