השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
מאשר/ת תקנון האתר
הונדה CR-Z
Honda

מידע

הונדה CR-Z

ההונדה CR-Z הינו הרכב ספורט ההיברידי הראשון שהונדה הציגה לעולם. עם הצגת רכב זה הונדה ניסתה להראות לעולם שגם ברכבים היברידים ניתן להציג את הצד המפולפל והחייתי, עם מרכב קופה מיוחד ועיצוב פנימי מודרני. לרכב מנוע 1.5 ליטר עם 124 כוחות סוס שמשולבים יפה עם המנוע החשמלי. על פי נתוני היצרן ההבטחה היא שיוט של 20 קילומטר לליטר דלק אחד ! כל זאת לצד ביצועים ספורטיבים במהלך השיוט. תא הנוסעים מרווח עד מאוד אך מעט צפוף מאחור, כמו בכל רכב ספורט. בנסיעה הרכב מרגיש כמו רכב ספורט לכל דבר, עם היגויים חדים ומדויקים, תיבת הילוכים מצוינת והתנהגות כביש ראויה לציון. הרכב משדר נוכחות רבה על הכביש עם עיצובו המיוחד והמרשים לצד חסכוניותו הרבה בדלק שבימינו הופך להיות מצרך יקר יותר ויותר כל רגע. לסיכום הרכב מהווה אופציה מעולה למי שרוצה רכב ספורט עם ביצועים טובים לצד רכב ירוק ששומר על איכות הסביבה ועל הכיס וכל זאת במחיר סביר.

הונדה CRZ הינו דגם ספורט בעיצוב מרהיב שמסובב ראשים. מדובר ברכב שמקדים את העתיד, עם צריכת דלק של מכונית מיני ועם יחידה היברידית, כך שלא מדובר רק ברכב יפה, אמין ובטיחותי, אלא גם ברכב ידידותי לסביבה, עם צריכת דלק של 20 ק"מ לליטר ועם פליטת CO2 של 117 גרם לק"מ! העיצוב של דגם הונדה CRZ הוא ייחודי להונדה, עם פנסי לד, חישוקים ספורטיביים ולוק ספורטיבי מנצח. העיצוב של דגם זה מדבר בעיקר לצעירים, או לחובבי נהיגה ברכבי ספורט וכאלו שרוצים להרגיש את הכביש בזמן הנהיגה ואין להם בעיה לנהוג על גיר ידני. הרכב פחות מתאים למשפחות, גם בשל העיצוב שלו וגם בשל החוסר מרווח במושב האחורי שהינו צפוף מאוד. יכול להתאים לרכב שני לבית.

דגם הונדה CRZ מביא איתו את החידוש בעולם הרכב, עם חסכון מרבי, נראות מעולה ובטיחות גבוהה, והינו מחזיק בתואר "מכונית הספורט ההיברידית הראשונה בעולם". הדגם מתאים בעיקר כרכב לרווקים או לרכב שני לבית, מאחר והוא פחות מתאים למשפחות עם ילדים, בשל הצפיפות מאחור

היצע מנועי הדגם
להונדה CRZ יש מנוע בנזין 1.5 ליטר, שמשלב את הפעילות בד בבד עם מנוע חשמלי, וכך הם מפיקים יחד 124 כוח סוס ב6,100 סל"ד. כמו כן, ברכב זה, יש גיר ידני ולא גיר אוטומטי. הגיר הוא 6 הילוכים, נוח לתפעול.

באמצעות כפתור START תוכלו להניע את הרכב, וגם מכבה את הרכב בזמן עמידה , שבעת לחיצה על הקלאץ' ותחילת נסיעה, הוא נדלק מחדש, וזה גם מעיד על החיסכון הרב שיש לדלק בדגם זה.

תוכלו לבחור מבין 3 תוכניות נהיגה ברכב: תוכנית רגילה, תוכנית חסכונית, ותוכנית ספורט, שבהתאם משנה את תגובת דוושת הגז ואת ההגה.

ביצועי הכביש/התנהגות הנסיעה/ איכות הנסיעה
המהירות המרבית המוצהרת של דגם הונדה CRZ היא 200 קמ"ש והביצועים שלה טובים מאוד, עם 9.9 שניות ל100 קמ"ש, שלרוב המכוניות הנוספות בכביש יישארו מאחור, אך לעומת רכבי ספורט, ישנם ביצועים טובים יותר. הישיבה ברכב ממש נמוכה, וממש מרגיש כאילו יושבים על הכביש, הרעש של האגזוז ספורטיבי ומהנה במיוחד לחובבי האקסטרים, והתחושה והאווירה של הנהיגה ברכב מהנה מאוד. לרשות הנהג יש מתג ספורט שלמעשה מחדד את תגובת דוושת התאוצה ברכב ונותן את התחושה של רכב הספורט.

מערכת היגוי טובה ומדויקת עם מרכז כובד נמוך, מה שמאפשר לה להיצמד לפינות הדוקות.

 צריכת הדלק
הונדה CRZ
זהו דגם רכב ספורט הידידותי ביותר לסביבה, ובעל צריכת הדלק הנמוכה מבין רכבי הספורט הקיימים כיום בשוק. צריכת הדלק המוצהרת בדגם זה, הינה 20 ק"מ לליטר בלבד ופליטת CO2 של 117 גרם לק"מ בלבד, כך שבאמת מדובר ברכב ספורט חסכוני מאוד. דבר שמוסיף לחסכון בצריכת הדלק ברכב זה, זוהי המערכת של  הstart/ stop   שלמעשה, מכבה את הרכב בעת עמידה במקום, ומדליק את הרכב בזמן לחיצה על הקלאץ', וגם אפשרות לבחירה במצב נהיגה חסכוני מבין מספר תוכניות נהיגה מובנות.

עיצוב חיצוני של הדגם
עיצוב ספורטיבי קטן עם צדודית קופה, מרהיב ומסובב ראשים. פרופורציות מדויקות ועם המון נוכחות על הכביש, למרות ואולי בשל המידות הקטנות והכה מדוייקות, פנסים עם עיטורי לד מרהיבים, ישבן קצר, זנב גבוה, פרופיל מושחז ומדויק, חישוקי ספורט, חזית מתעגלת יפייפה. מדובר ברכב ספורט קטן ויפה עם חלונות צדדיים קטנים, ממדים מוקטנים (הגג של הרכב ממוקם בערך בגובה של מכסה מנוע של רכב משפחתי סטנדרטי).

לסיכומו של עניין, העיצוב החיצוני של הונדה CRZ הינו אופנתי, צעיר ומדויק ומדבר בעיקר לקהל של צעירים וחובבי אקסטרים ונהיגה, ופחות מדבר אל משפחות עם ילדים, שכן הרכב צפוף ולא מיועד כרגב משפחתי.

עיצוב פנימי של הדגם
הרבה צגי מידע על הדשבורד, הכוללים: מד מהירות בתלת מימד במראה שכאילו הוא צף באוויר, לוח שעונים מואר ומתקדם שהצבעים בו משתנים בהתאם לאופי הנהיגה (אדום-ספורט, כחול-רגיל, ירוק-חיסכון) ושלל מתגים נוספים עם מידע נרחב. בקרת אקלים דיגיטלית, מערכת שמע מקורית, מחשה דרך, יציאה לנגן חיצוני ו usb ועוד. גיר ידני בעיצוב קלאסי ומשענת יד. רוב החומר בפנים, עשוי פלסטיק, מה שלא מעיד על רמה גבוהה מאוד, אך זה מה שמקובל ברוב דגמי הונדה. בנוסף, ישנם תאי אחסון רבים ושימושיים.

לגבי המרווח והנוחות, אז במושב הקדמי ישנם צמד מושבי ספורט מאוד נוחים ומרווחים, ולעומת זאת, מאחור אפשר לדחוק בלחץ 2 ילדים, מאחר ומאוד צפוף. כך שאפשר לקחת בחשבון שזהו לא רכב משפחתי, לפחות לא אם מדובר ברכב הראשון למשפחה. לרכב גם תא מטען בנפח של 233 ליטר.

מידע אודות האבזור המוצע בדגם
האבזור בדגם זה הוא רב יחסית לרכב קופה. מדובר ברכב קופה, 3 דלתות קומקטי עם תא מטען, 4 מושבים. ישנם 2 חלונות חשמליים קדמיים, מראות חשמליות, מערכת בקרת אקלים, מערכת קול מקורית, חיבורים של USB'MP3'AUX, פנסי חזית, פנסי ערפל קדמיים, הגה בריפוד עור, צמיגים איכותיים עם חישוקים קלים, חלונות חשמל אוטומטיים לנהג בלבד, 6 כריות אוויר.

ברכב יש גיר ידני וסוג המנוע הינו בנזין ויש גם מערכת היברידית. הנעה קידמית. תאי אחסון רבים בתוך הרכב, כפתור מיוחדת של START/STOP שמכבה את המנוע לצורך צריכת לקת נמוכה יותר, 3 תוכניות נהיגה לבחירת הנהג, בסיס גלילים קצר.

בטיחות הדגם כתפיסת עולם
ברכב יש רשימה ארוכה של אבזור שנועד לשמור על בטיחות הנוסעים ברכב, והינם כוללים: יש 6 כריות אוויר שניתן לבטל אותם בכפתור, יש מיקום לעיגון כסא תינוק, , בקרת יציבות ESP. בנוסף, יש חלוקת לחצי בלימה, ותגבור של בלימת חירום. עוד ברכב יש חיישני חגורת בטיחות, מערכת מתקדמת של מניעת נעילת גלגלים, משענת ראש אקטיבית ופנסי ערפל. ציון בטיחות כללי - 5

אימבולייזר מותקן גם כן בדגם זה. לא מדובר ברכב הספורט הבטיחותי ביותר שיש כיום בשוק, אך בהתאם לחוויה שלו ולמחיר שלו, הוא נותן את המענה האידיאלי.

כמה מילים אחרונות על הרכב הנפלא הזה
הונדה crz זה לא עוד רכב ספורט, זה ה-רכב ספורט הנכון ביותר כיום, מאחר והוא לא רק מעוצב ברמה גבוהה מאוד ומדויק מאוד ברמת הגימורים שלו, אלא בזמן שבו כולנו מתחילים ובצדק לשים לב לאיכות הסביבה, מדובר ברכב ספורט שידידותי מאוד לסביבה, עם מערכת היברידית ועם צריכת דלק נמוכה מאוד.

זהו רכב שמתאים בעיקר לרווקים, צעירים, ואוהבים רכבי ספורט איכותיים, ולמי שאוהב לנהוג על גיר רגיל ולא על אוטומט. הרכב פחות מתאים למשפחות, ניתן להכניס עד 2 ילדים במושב האחורי, אך זה מאוד צפוף.

בסה"כ מדובר ברכב איכותי מאוד ומומלץ. חוויה מושלמת לרווקים ולצעירים שרוצים לחוות את הכביש וליהנות מנהיגה ברכב ספורט איכותי ברמה גבוהה.

מחיר משוער
155,000
שנות אחריות
3 שנים
מבחני ריסוק
צריכת דלק
20
יתרונות
חסרונות
מעוצבת
לא מרווחת
התנהגות כביש
ראות אחורית
היגוי
לא הכי נוחה

תת דגמים

וידאו

דגמים מתחרים

השוואת רכבים

חוות דעת

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כתבות חדשות על הונדה CR-Z
השאירו פרטים
ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר