הונדה, יצרנית הרכב היפנית ממשיכה עם השינויים החזותיים שהיא מציגה בדגמיה החדשים וחושפת את הדגם החדש של ה
הונדה אקורד קופה. כזכור, אותה יצרינית חשפה לפני כחודש את דגם הסדאן- 4 דלתות של האקורד וגם שמה הצליחה להפתיע אותנו בקריאטיביות של אנשי העיצוב של הונדה.

הונדה אקורד קופה 2016
קצת על העיצוב החיצוני
בהונדה החליטו, ככל הנראה, להעביר רפורמה עיצובית בכל הדגמים של החברה. הרכבים החדשים של היצרן מעוצבים ברמה הרבה יותר קלאסית ופחות ספורטיבית ביחס לדגמים היוצאים. אפשר לראות שבכל הדגמים החדשים של הונדה, מעטר חלקים מסוימים ברכב פס כרום המבליט את היוקרה. את מערכות התאורה של ההונדה החדשה, גם מקדימה וגם מאחורה, מחליפים את הפנסים הרגילים, מערכות תאורת לד חדשניות.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
ועוד קצת על העיצוב הפנימי
כמו בדגם המשפחתי של ההונדה אקורד, כך גם בדגם הקופה שלה, המהנדסים פיתחו תא נוסעים זהה בשני הדגמים. זה לא פסול, להיפך, מכונית ספורטיבית עם היצע של רכב מנהלים- מה טוב? את תא הנוסעים מציידים שני מסכי מולטימדיה בקונסולה המרכזית, חימום/ קירור מושבי הרכב, הפעלה אוטומטית של מגבי הרכב, רדיו לוויני ועוד שלל פיצ'רים חדשניים שמאופיינים למכוניות של "הביוקר".

בישראל רק ביבוא אישי
הקרביים של ההונדה
בהונדה החליטו לצייד את האקורד החדשה באותן יחידות עוצמה שמוכרות מהמודלים הקודמים. מדובר בשני סוגי מנועים, הראשון- מנוע ארבעה צילינדרים, בנפח 2.4 ליטר. השני- מנוע בעל שישה צילינדרים בצורת וי, בנפח 3.5 ליטר. על שני המנועים האלה, ללקוח המאושר של האקורד קופה יש אופציה לבחור בין תיבת הילוכים רציפה CVT בעלת שישה יחסי העברה, או תיבת הילוכים ידנית, שישה הילוכים גם היא. מעבר לכך, הייתה שמועה כי ההונדה אקורד תעבור למנועים קטנים ומוגדשים, כרגע לדגם לא קיימת האפשרות הזו, אך אם תוצע לשוק האירופאי, יכול להיות שהאקורד תעשה הסבה לטורבו.
ומה בישראל?
הונדה אקורד קופה החדשה, כמו גם דגמיה הישנים יותר, מיובאת לארץ רק ביבוא אישי, למרות ההצלחה הגדולה שלה בשוק האמריקאי. את ההונדה אקורד קופה אפשר להחשיב כרכב חשוב ליצרנית היפנית ובכלל לשוק היצרנים היפנים, מהסיבה הפשוטה- ההונדה אקורד קופה אמורה לקרוא תיגר על היצרניות המנהלים-קופה האירופאיות, כשהגרמניות בראשם. השאלה, אם זה מה שיגרום להפצה סדירה באירופה וכתוצאה מכך, גם בישראל.