פרסומים ודיווחים באירופה אשר יוצאים מפי מנהלי הונדה באירופה גורסים כי החברה תפסיק את שיווק מכונית המנהלים הוותיקה שלה באירופה. הונדה אקורד לא תמשיך להיות משווקת באירופה וגם בישראל החל מהשנה הנוכחית ובכך משאירה את הבמה למכוניות המנהלים הגרמניות. הונדה תמשיך לשווק את המכוניות הקומפקטיות, המשפחתיות ורכבי הפנאי השונים של החברה המשווקים באירופה. 
מכוניות המנהלים יורדות בכמות המכירות
למעשה, קטגוריית רכבי המנהלים נמצאת בבעיה בישראל לנוכח העלייה הגדולה של המכוניות המשפחתיות ורכבי הפנאי השונים שבאים על חשבון קטגוריה זו. עושה הרושם כי אנשים רבים באירופה וגם בישראל מעדיפים את היתרונות של מכוניות פנאי גבוהות על פני מכוניות מנהלים מרווחות וגדולות. נתוני המכירות שמפורסמים באירופה נותנים מידע נוסף על חוסר ההצלחה של רכבי המנהלים.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
כמות מכירות נמוכה לאקורד
בשנת 2014 כולה הצליחה הונדה למכור את האקורד שלה בכמות די נמוכה שנעמדה על 3,453 רכבי הונדה אקורד בגרסאות שונות. זוהי כמות נמוכה ביחס למתחרות מאזדה 6, סקודה סופרב ואחרות. אך לא רק קטגוריות הפנאי לקחו נתח שוק ממכוניות המנהלים אלא גם רכבי היוקרה אודי ומרצדס הצליחו לנגוס בנתח השוק של מכוניות המנהלים הקלאסיות.
מכירות הונדה בישראל
הונדה סיכמה שנה מוצלחת למדי בישראל בשנת 2014. את השנה סיימה החברה עם כמות מכירות גדולה העומדת על 8,427 רכבי הונדה שעלו על כבישי ישראל בשנה החולפת וזוהי עלייה של כ 1,400 יחידות הונדה לעומת שנת 2014. מתוך הכמות הכללית של רכבי הונדה שנמכרו בישראל כ 550 מתוכם הן רכבי אקורד.