ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

מאזדה 6

image MAZDA
מחיר משוער: החל מ 167,500
שנות אחריות: 36 חודשים או 100 אלף ק"מ
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 16.95
יתרונות חסרונות
חווית נהיגה נוחות
אמינות רעש
עיצוב חיצוני איכות חומרים
מאזדה 6
מאזדה 6
מאזדה 6
מאזדה 6
מאזדה 6
מאזדה 6
מאזדה 6- רכב המנהלים האולטימטיבי
Mazda 6, מכונית המנהלים האולטימטיבית בעלת העיצוב הקלאסי והמרהיב ביופיו מבית היוצר של יצרנית הרכבים היפאנית המובילה, הוצגה לראשונה בשלהי שנת 2002 וזכתה באופן מיידי להצלחה רבה וביקוש אדיר. במרוצת השנים זכתה המאזדה 6 למספר דורות משודרגים אשר הציגו שיפור מאכני וטכנולוגי משמעותי ולמספר מתיחות פנים שהעניקו לה מראה מרהיב כיאה לרכב מנהלים קלאסי, בשנת 2013 הוצג הדור הנוכחי והמתקדם אשר הציג שלל טכנולוגיות איכותיות ובשנת 2017 הציגה החברה מקצה שיפורים נוסף אשר נתן מענה עיצובי ומאכני לדגם אשר שיפר את רמת השימושיות והביא לחיסכון של ממש בצריכת הדלק. מאזדה 6 משווקת בשני מרכבים בלבד- מרכב סדאן ומרכב סטיישן, עם היצע מנועים חזק ואמין, מספר רמות גימור מתקדמות, שלדה קלה ומתקדמת, צריכת דלק משופרת ועיצוב מרהיב ביופיו ונוח במיוחד ממנו לא ניתן להתעלם על הכביש. 
 
היצע מנועים חזק ותיבת הילוכים מתקדמת
מאזדה 6 משווקת בישראל בשתי גרסאות מנוע חדישות, הגרסה הבסיסית ושכיחה ביותר בקרב ציבור הנהגים הישראלי הינה בעלת נפח של 2.0 ליטר בנזין המספק 155 כוח סוס עוצמתיים. מנוע זה זהה בנפחיו ובעוצמתו למנוע הקיים בדור הקודם, אך הוא מציג שיפור משמעותי בכל הנוגע לצריכת הדלק וכושר האצה משופר מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-10.5 שניות בלבד. גרסת המנוע הבסיסית משודכת לתיבת הילוכים קלאסית בעלת 6 יחסי העברה אשר יוצרת תאוצה מושלמת ושילוב הילוכים מתוזמן ויעיל במיוחד אשר אינו מורגש כלל בתוך תא הנוסעים. בניגוד לגרסה הבסיסית, הגרסה הבכירה עברה מלאכת עידכון משמעותית ומקיפה וכוללת מנוע בנפח של 2.5 ליטר בנזין אטמוספרי רגיל המספק 188 כוח סוס עוצמתיים ב25.5 קמ"ג המספק כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-8.2 שניות בלבד, נתון מרהיב ביחס לרכבים בסדר גודל זה. גרסת המנוע הבכירה משודכת לתיבת 6 הילוכים אשר יוצרת זריזות ותאוצות מכובדות במיוחד המספקות לנהג תחושת עוצמה וכוח מתפרץ.
 
נתוני צריכת דלק משופרים
הדור השלישי והאחרון של דגם המאזדה 6 מציג נתוני צריכת הדלק משופרים במיוחד בשתי גרסאות המנוע, בגרסה הבסיסית עומדת צריכת הדלק על 16.9 ק"מ לליטר בממוצע בהתאם לנתוני היצרן הרשמיים, בפועל צריכת הדלק גבוה יותר ועומדת על 14 ק"מ לליטר לערך. הגרסה הבכירה מציגה נתוני צריכת דלק אשר עומדים על 11.9 ק"מ לליטר בהתאם לנתוני היצרן, בפועל צריכת הדלק עומדת על 13 ק"מ לליטר לערך בנסיעה רגועה משולבת. נתוני צריכת דלק אטרקטיבים אלה נחשבים לחריגים בקרב רכבי הקטגוריה ומתקבלים הודות לשילובם של מספר אלמנטים לרבות טכנולוגיית ה"סקיאקטיב" המתקדמת שמטרתה העיקרית היא להביא לשיפור מיידי בביצועי הכביש במקביל ליצור שיפור ניכר בנתוני צריכת הדלק, לתיבת ההילוכים המוזמנת אשר תוכנתה להעברת הילוכים מיידית תוך צריכת אנרגיה מינימאלית וכמו כן משקלו של הרכב שהופחת משמעותית בגרסה החדשה ויוצר הפחתה ניכרת של צריכת האנרגיה.
 
התנהגות כביש יציבה ואיכותית
נסיעה בדגם המאזדה 6 מספקת שילוב נאה של יכולות דינמיות מובילות עם נוחות נסיעה גבוה, מהירות תגובה איכותית ונסיעה מנהלתית מתקדמת. נתונים אלה מתקבלים הודות להפחתת המשקל שנעשתה בדור החדש וטכנולוגית ה"סקייאקטיב" שהותקנה ומאפשרת העברת משקל מצד לצד באופן קליל כיאה מכוניות משפחתיות רבות. ההגה מתקשר בצורה אופטימלית ושולט בצורה אופטימלית בארבעת הגלגלים, המתלים הרכים עושים את עבודתם נאמנה וחוסכים מיושבי הרכב את שיבושי הכביש הגדולים בצורה גמישה וקלה במיוחד. פעולתו של הדגם בכללותה שקטה, החל משלב ההתנעה אשר מתבצעת באופן חרישי ועד לפעולת המנוע תוך כדי תנועה אשר אינה נשמעת כלל בתוך תא הנוסעים.
 
עיצוב חיצוני מאופק ומתוח
שפת העיצוב האופיינית לכלל רכבי מאזדה הינה בעלת קווים נקיים וקלאסיים ביותר, מגמה זו באה לידי ביטוי גם בעיצובה של מאזדה 6 אשר מציגה מידות גדולות במיוחד, עיצוב נקי ומרשים. חזית הרכב גדולה ואגרסיבית במידת מה, זכתה לנורות LED המשתלבות בצורה מרהיבה עם הגריל הקדמי, חלקו האחורי של הרכב תפוח ושרירי ביותר משתלב עם קימורי הצד ומכסה המנוע החלק והדומיננטי. המראה הכללי המתקבל מרהיב ואטרקטיבי במיוחד ויש הטוענים כי מזויות מסויימות מזכיר במידה רבה את העיצוב האופייני לרכבי יגואר. במסגרת מתיחת הפנים האחרונה זכתה המאזדה 6 לחלונות אחוריים כהים אשר תורמים למראה האלגנטי בעל הנוכחות העוצמתית על הכביש.

תא נוסעים משודרג ונוח
כבר עם כניסה אל תוך תא הנוסעים של דגם המאזדה 6 מתקבלת תחושת מרחב הפנים הנהדר, הספסל האחורי ערוך לישיבה ממושכת של 3 מבוגרים בצורה נוחה ונעימה עם מרווח מספק לרגליים. איכות החומרים ברחבי תא הנוסעים גבוה וטובה מאוד, קונסולת הנהג מרווחת במרכזה צג דיגיטאלי גדול המאפשר שליטה מלאה וקלה בכל פונקציות הרכב השונות, ההגה בציפוי עור המאפשר שליטה מלאה במערכת השמע, דיפוני הרכב מעוצבים בצורה התואמת את ריפודי המושבים באופן אשר יוצר מראה כללי קלאסי ויוקרתי למדי. תא המטען סביר בגודלו כולל נפח מקסימאלי של 438 ליטר אשר מכיל שלל רב של פתרונות אחסון מתקדמים, נוחים ושימושיים במיוחד, אשר הופכים את האחסון לקל יותר.

רמות גימור באיכות גבוה
דגם מאזדה 6 משווק ב-3 רמות גימור שונות ומגוונות הנבדולת האחת מהשניה ברשימת האבזור ובעלות, רמת הגימור הבסיסית ביותר קרויה Luxruy והיא כוללת שלל אביזרים ובינהם, מערכת מולטימדיה מקורית MZD בעלת מסך בגודל של 7 אינץ' ואפשרות הפעלה בשפה העברית, מערכת בקרת שיוט, חיישני תאורה וגשם, חישוקי סגסוגת בקוטר של 17 אינץ', מראות הצד המתקפלות חשמלית, מערכת בקרת אקלים מפוצלת בעלת יציאות לאחור וכו. רמת הגימור הבינונית קרויה Premium והיא כוללת בנוסף לאבזור המוצע ברמת הגימור הבסיסית אבזור רב לרבות לוח מחוונים משודרג וצבעוני, מערך תצוגת עילית חדישה, חישוקי סגסוגת בקוטר מוגדל של  19 אינץ', ווילון אחורי בעלת פונקציית פתיחה וסגירה אוטומטית בזמן נסיעה לאחור, ריפודי עור משודרגים, מושבים המתכווננים חשמלית, חיישני חניה, פנסי LED  וחלון חשמלי. רמת גימור הבכירה ביותר קרויה Premium Plus ובנוסף לאבזור הקיים בשתי רמות האבזור הנמוכות יותר היא כוללת ריפודי עור נאפה ייחודיים , תקרה בגוון כהה ומהודר, שלל גימורי אלומיניום מטיטניום מוברש, מערכת שמע מקורית של BOSE  בעלת 11 רמקולים הפזורים ברחבי תא הנוסעים.

נסיעה בטוחה ומוגנת
בדומה לשאר רכבי מאזדה, גם דגם המאזדה 6 נחשב לבטיחותי למדי עם ציון של 5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של EuroNcap ובציון של 92% בהגנה על מבוגרים ו77% בהגנה על ילדים. בנוסף מצוייד דגם המאזדה 6 בשלל אביזרים ייעודים לשיפור רמת הבטיחות הרכב והנוסעים לרבות מערכת בלימה אוטומטית משודרגת, מנגנוני עזרי בלימה, מערך מתקדם של 6 כריות אויר עם אופציה לביטול פעילותם, חיישני לחץ אויר בגלגלים, מערך מצלמות היקפי, מערכת לזיהוי כלי רכב בטווח הקצר ועוד. מערכות אלה משפרות במידה ניכרת את רמת הבטיחות והופכת את הנהיגה לשלווה ונעימה הרבה יותר. רמת הבטיחות הגבוה נחשבת לטובה במיוחד גם ביחס לרכבים אחרים בקטגוריה לרבות דגמים מתחרים כמו הניסאן אלטימה, קיה אופטימה, הונדה אקורד ועוד.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש מאזדה 6, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
מוטקה
מאזדה 6 החדשה זאת המכונית הטובה ביותר שהייתה לי. עלתה לי 165 אלף שקל וההנאה שלי ממנה לא נגמרת. כתב פה מישהו על תקלות או ...   [המשך..]
ניסים לוי
קניתי מאזדה 6 בשנת 2012, הייתה יד שנייה ועשתה לי רק צרות. בעיות חשמל, מנוע, גיר, צמיגים, ציריות ומה לא. הפסדתי עליה יותר ...   [המשך..]
הגדרות נגישות