הג'אז מציגה המון יתרונות כבר מהדגם הקודם . מדובר ברכב קטן מימדים עם מרווח פנימי גדול וצריכת דלק מצויינת שלא פוגעת בביצועים מעולים יחסית לקטגוריה. כבר מהדגם הקודם הג'אז הגיעה עם פטנט קיפול הכסאות של הונדה שמאפשר קיפול של המושבים ויצירת משטח שטוח לחלוטין להעמסה או לכל שימוש אחר. ניכר שבהונדה מנסים ליצור את הקומפקטית האולטיבטיבית עם היתרונות הגדולים ביותר לעומת המתחרות. 
הונדה גאז החדשה
הונדה גאז החדשה

עיצוב חדש ישן
העיצוב חודש לחלוטין אך עדיין מזכיר מעט את הדגם הקודם. כל דגמי הונדה החדשים שומרים על אותה האחידות העיצובית של החברה לאורך השנים. בכל שנה יוצאים דגמים חדשים כאשר מאפיין אותם קו עיצובי כלשהו שמאחד בין כל הדגמים ושומר על האופי של הונדה . בג'אז החדשה שונה גם העיצוב הפנימי עם דגש מאוד גדול על נוחות ומרחב פנימי גדול ונוח ככל האפשר. למעשה, לאחר קיפול המושבים מתקבל נפח העמסה של 1492 ליטר , נתון בלתי נתפס ביחס לקטגוריה.

מגוון מנועים
ההונדה תשווק לבנתיים ביפן , ארה"ב ואירופה עם מספר מנועים. בשוק האמריקאי מסתפקים במנוע אחד בנפח 1.5 ליטר אשר מבוסס על טכנולוגית i-VTEC בהספק מרבי של 130 כ"ס. ביפן יש בחירה בין מנוע אטמוספרי רגיל לבין מנוע היברידי  עם תיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים. צריכת הדלק לפי היצרן נעה בין 15-30 ק"מ לליטר בהתאם לדגמים.
יוטיוב1
ישראלית?
אני אישית חושב שעם שיווק אגרסיבי מספיק, יכולה להפוך ההונדה ג'אז לאחת מהנמכרות ביותר בארץ או לפחות בקטגוריה. מדובר ברכב מעולה בעיקר בגרסת ההייבריד. צריכת דלק מעולה עם נוחות וחדות שרוב המשפחתיות מתקשות להעניק. שיהיה בהצלחה.
מאמרים נוספים אודות הונדה:
הונדה פורזה 300 חדש,
הונדה מסכמת שנה מוצלחת
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר