ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

הונדה Jazz

image Honda
מחיר משוער: החל מ 89,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 18.7
יתרונות חסרונות
מרווחת ראות
שימושית רועשת
חסכונית מתלים
הונדה Jazz
הונדה Jazz
הונדה Jazz
הונדה Jazz
הונדה Jazz
הונדה Jazz
הונדה ג'אז החדשה - סופר מיני מרווחת וחסכונית
אחד הרכבים המוצלחים ביותר מבית היותר של Honda הוא דגם הג'אז המשתייך לקטגוריית רכבי הסופרמיני, הוא מוביל בגאון את טבלאות המכירות בקטגוריה אליה הוא משתייך בשווקים האסייתים והאירופאים ומציג נתוני ביקוש אשר הולכים וגדלים וזאת על אף שבדורו הראשון זכה הוא לעיצוב חיצוני רבוע ושמרני אשר כלל רצפה שטוחה, יכולות דינמיות בינוניות וצפיפות ממשית בתא הנוסעים. במסגרת עדכון הדור השני של הונדה ג'אז, אשר הושק בשנת 2008, שופרו משמעותית אלמנטים רבים שהביאו את הדגם לאחוזי מכירות מדהימים עם למעלה מ-3.5 מליון יחידות. מלאכת הפיתוח והקדמה בהונדה לא פסקה ובשנת 2013 הוצג הדור השלישי של דגם הג'אז אשר הינו למעשה רכב חדש לחלוטין המבוסס על רצפה חדישה, הוצג ניצול מדויק ומרשים של תא הנוסעים, העיצוב החיצוני מיוחד להפליא וכמו כן הוחלפו מערכות ההנעה למערכות חדשות לחלוטין והתווספה יחידת הנעה היברידית בעלת נתוני צריכת דלק חסכוניים עד מאוד. לאחרונה חשפה Honda את הנתונים המרשימים של דגמי 2018 אשר כוללים שורה של תוספות ועדכונים מהפכניים בפן העיצובי ובפן המכאני. 
 
יחידת הנעה איכותית ומגוונת
דגם הג'אז מצוייד במנוע בנפח של 1.3 ליטר חדיש מסדרת Earth Dream מבית היוצר של הונדה, אשר נחשב לפסגת טכנולוגיית הרכב המוכרת כיום וכוללת תזמון שסתומים i-VTEC משתנה, יחסי דחיסה של 13.5:1 ואפשרות לשינוי בין מחזורי ה"אטקינסון" במטרה לשפר את צריכת הדלק וביצועי הכביש. יחידת ההנעה בדגם הג'אז מספקת 102 כוח סוס ו- 12.5 קמ"ג המתקבלים כבר ב-5000 סל"ד, זוהי נקודת הנוחות של המנוע. יחידת המנוע משודכת לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה או לתיבת הילוכים ידנית בעלת שישה הילוכים ומצמד קל ונוח לתפעול. בנוסף, החל משנת 2013, עת הוצג הדור השלישי, מוצע דגם הג'אז גם בגרסתו ההיברידית אשר כוללת את אותו מנוע בנזין בנפח של 1.3 ליטר, בהספק נמוך יותר של 88 כוח סוס, בתוספת מנוע חשמלי בעל הספק של 14 כוח סוס, יחד מיצרים הם 98 כוח סוס המתקבלים ב-5,800 סל"ד ומצריכים מומנט מירבי של 17 קמ"ג כבר ב-1,300 סל"ד.
 
איכות ונוחות נסיעה משופרת
כבר מרגע ההתנעה, מתגלה דגם הג'אז כרכב שקט במיוחד, בעיקר בזכות מערכת העצור וסע, בנסיעה בכביש עירוני מתקבלת תחושה חלקה וזורמת. מלאכת ההיגוי החשמלי מעט קלה אך אין הדבר פוגם בתחושת הביטחון בעת נסיעה מהירה התנגדותו משתנה ליניארית ובעת נסיעה בינעירונית מתקבלת יציבות כיוונית טובה המאפשרת נסיעה מהירה מאוד. גרסת המנוע ההיברידית נחשבת למהירה ושקטה יותר וזאת בזכות בידוד הרעשים המוצלח המעניק לג'אז תחושה אדירה של רכב המשתייך לקטגוריה גבוה יותר. חסרון אחד עמו מתמודד דגם הג'אז הוא שככל שמדובר בנסיעה איטית, מתחת לשיא המומנט מגיב המנוע באופן רפוי במידת מה ומתקשה לספק ביצועי כביש טובים, עם הגיעו לכ-4,000 סל"ד לערך מתקבלת תחושת נסיעה איכותית הרבה יותר.
 
נתוני צריכת דלק חסכוניים ביותר
הדור השלישי של דגם הג'אז זכה לשלל תוספות ושיפורים שנועדו לשפר את צריכת הדלק, מערכות אלה כוללות את מערך ה"עצור וסע"  המתקדם שתפקידו לדומם את פעולת המנוע בעת עצירה מלאה של הרכב ובכך להביא לחסכון ממשי בצריכת הדלק, בנוסף זכה הדגם לפלטפורמה חדשה הקלה יותר בכ-12% ממשקל הרכב הקודם. מערכות מתקדמות אלה מביאות לנתוני צריכת דלק של 14.7 ק"מ לליטר לדגם הבנזין בנסיעה ממוצעת משולבת, ונתונים חסרי תקדים של 21.5 ק"מ לליטר בגרסת המנוע ההיברידית החסכונית יותר, עם אופציה להעברת המנוע למצב ECO המספק נתוני צריכת דלק אטרקטיביים עוד יותר.
 
עיצוב מרענן כיאה למותג היפני
עת הושק דגם הג'אז זכה הוא לעיצוב בסיסי, רבוע ומשעמם למדי, במרוצת הדורות עיצובו השתפר במידה ניכרת וכיום הוא נחשב לאחד הרכבים היפים והמעניינים ביותר המשתייכים כיום לקטגוריית הסופר מיני, בחזית הרכב קורת A גבוה המהווה מסגרת מרשימה לשמשה הקדמית ומשתלבת היטב עם מכסה המנוע עליו רקועים קווי אורך בולטים ומעניינים. יחידות התאורה הוחלפו ביחידות מלוכסנות במידת מה התחומות במסגרות כרום מבריקות, בצידי הרכב נמתחו פסי רוחב משמעותיים אשר יוצרים אשליית גודל משמעותית. חלקו האחורי של הרכב כולל פתחי איוורור ייחודיים בעלי רמיזות דינמיות מעניינות ונאות.
 
תא נוסעים שימושי להפליא
תא הנוסעים בדגם הג'אז עוצב בסגנון חדשני ומודרני למדי, הקונסולה המרכזית מוטת בזוית שלה לכיוון מושב הנהג וכוללת את מערכת המולטימדיה החדשה מבית היוצר של הונדה, לוח פקדי הבקרה נקי ומרשים למראה ןבצידי הדלתות דיפונים בכיסוי דמוי עור אשר יוצרים גם הם מראה כללי עשיר ומרשים ביותר. הודות לגג הרכב הגבוה באופן יחסי, פעולת הכניסה והיציאה מהרכב פשוטה ונוחה, הן בהכנסת ילדים לרכב והן למבוגרים, המושבים רכים, נעימים ומתכווננים בהתאם לדרישות הנהג. מרווח הפנים מצויין, כולל מרווח ברכיים רב ומאפשר ישיבה נוחה של שני מבוגרים ללא כל תחושת צפיפות. במסגרת עדכון הדור השלישי זכה תא המטען להגדלה משמעותית ונפחו עומד כיום על 354 ליטרים הניתנים להגדלה לכ-1314 ליטר עם קיפולה של שורת המושבים האחורית.
 
רמות גימור ואבזור מתקדמות
דגם הג'אז משווק בישראל בשלוש רמות אבזור שונות המציעות שלל תוספות אופציונליות אשר הופכות את חווית הנהיגה לחויה מתמשכת שיוצרת תחושת עושר וקדמה. אבזור זה המוצע כאופציה כולל, בין היתר מערכת הבידור "הונדה קונקט" אשר הינה מערכת מידע המבוססת על אנדרואיד וכוללת מסך מדע בגודל של 7 אינץ', דיבורית בלוטוס, חיבורי AHML ו-USB ומערך מצלמות אחורי. בנוסף מוצעות תוספות נוספות כגון מערכת העצור וסע, מראות מתקפות חשמלית, גלגלי מגנזיום מוגדלים, שלל פתרונות אחסון יעילים ועוד שלל תוספות ייחודיות.
 
בטיחותית ואמינה במיוחד
דגם הג'אז נחשב לאחד הרכבים הבטיחותיים ביותר שכן היא משווקת עם רשימת אבזור בטיחותי ייעודי אשר מוצע ברובו כאופציה וכולל מערך בן 6 כריות אויר עם אופציה לביטול פעולתו, מערך חיישני חניה, חיישני תאורת גשם, מראות מחוממות למניעת היווצרות אדים, מערך תאורה אדפטיבית המונעת סינוור נהגים, מערכת בקרת אחיזה, מערכת עזר לזינוק בעליה, התראה נגד התנגשויות בחזית הרכב, מערכת בקרת סטיה מנתיב, מערכת הגבלת מהירות ועוד שלל תוספות שתפקידם לשפר את רמת בטיחות הנוסעים ברכב. כמו כן עמד דגם הג'אז במבחני הריסוק בהתאם לתקן המחמיר של ENCAP לציון המקסימלי של 5 כוכבי בטיחות.
 
יתרונותיו הברורים של דגם הג'אז
דגם הג'אז משלב מספר גדול של יתרונות אשר הופכים אותו לאחד הדגמים המובילים והמבוקשים ביותר כיום בקטגוריית רכבי הסופר מיני, יתרונות אלה נסובים סביב העיצוב המרשים מאוד, החסכוניות האדירה בצריכת הדלק אשר הולכת וגדלה ככל שמדובר בגרסה ההיברידית, בביצועי הכביש הנהדרים שאינם שכיחים בקטגוריה זו, במרחב האדיר והנדסת האנוש המופלאה של תא הנוסעים וכמובן בתג המחיר הנמוך שלו אשר מתחיל מ89,900 ₪ לגרסת הטרנד הידנית ועד לעלות של 105,900 ₪ לגרסת הקומפורט האוטומטית והבכירה ביותר. יתרונות ממשיים אלה מנגישים את דגם הג'אז לקהלי יעד רבים, החל ממשפחות צעירות הנדרשות לרכב חסכוני ובטיחותי, דרך יחידים המעוניינים ברכב מעוצב המספק ביצועי כביש יפים ועד לציבור הנהגים המבוגר המחפש אחר רכב אמין לאורך שנים של שימוש.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש הונדה Jazz, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
יוסי
יש לי את הדגם ההיבריד 6 שנים והוא עדיין כמו חדש. הכול עובד, 0 תקלות.Aצריכת דלק אמיתית בנהיגה עירונית - 1 ל 15. מחוץ ...   [המשך..]
רפי אזולאי
אני מעוניין לרכוש רכב מסוג הונדה היברידית שנת 2011 אוטומטית. האם הרכב מומלץ , האם יש בעיות או דברים שכדאי לבדוק לפני הק ...   [המשך..]
הגדרות נגישות