לא לכולנו התנאים לרכוש רכב יוקרה כמו פורשה או פרארי, אך לכולנו מגיע להנות מנהיגה ברכב נוח, מרווח ונעים המאפשר נסיעה שקטה וביצועי כביש מרשימים.
ההונדה ג'אז היא פתרון אולטימטיבי שכן היא מציעה נוחות מיירבית, חווית נהיגה מעולה עם מחיר נוח במיוחד. גם גרסתה הידנית של ההונדה ג'אז מבית היוצר היפני מספקת ביצועים יפים ומחירה אטרקטיבי ביותר.
הונדה גאז יפה אמיתית
עיצוב נחמד וניצול מקסימלי של שטח הפנים
בגרסה הקודמת של
ההונדה ג'אז נעשו שינויים עיצוביים רבים שהפכו אותה למתוכננת ויפה יותר מהדור הראשון שלה, ואילו בגרסתה החדשה נשארה ההונדה ג'אז עם אותו עיצוב בדיוק. חלקה הקדמי של הג'אז נשאר מתכתי מאוד, גס בעיצובו אך בעל מראה ספורטיבי יוקרתי. בניגוד לגרסאות הקודמות הגרסה החדשה "נפוחה" קצת יותר, בעיקר כאשר מסתכלים מהפרופיל. אחד הייתרונות הבולטים של הג'אז הוא ללא ספק תא המטען אדיר המימדים, אך מבחינה עיצובית דלת תא המטען מצויה בקו ישיר עם הפגוש, דבר אשר חושף אותה לחבטות רבות.
מרחב פנימי עשיר ונוח
עיצוב פנים נוח ומרשים
עידכון שנעשה בגרסתה החדשה של ההונדה ג'אז לוקח אותה צעד אחד קדימה בכל הקשור לניצול מקסימלי של שטח הפנים של תא הנוסעים והאיבזור. בג'אז החדשה מותקנת מערכת מולטימדיה ייחודית ונוחה למשתמש המאפשרת שליטה מלאה במערכת השמע ובחיבור למכשירים ניידים. למרבה הצער, בגרסתה החדשה של ההונדה ג'אז לא נערך כל שינוי בפלסטיקה הקשיחה שאפיינה גם את הדגמים הקודמים והמראה המשרדי/ נוקשה שלה נותר כפי שהיה.
משפחתית גדולה מרווחת אבל לא גדולה מידי
ביצועי כביש וצריכת דלק
ביצועי הכביש של ההונדה ג'אז דומים למכוניות סופר מיני רבות, ביצועי כביש חסרי תקדים לא נרשמו אך לנסיעה עירונית רגועה היא בהחלט מתאימה ומספקת. יחד עם זאת, בכל הנוגע לצריכת דלק, נחשבת ההונדה ג'אז לחסכונית בצורה מדהימה והיא עומדת על כ- 15.4 קילומטר לליטר בגרסה האוטומטית ובגרסה הידנית הנתונים מרשימים אף יותר העומדים על כ- 16 קילומטר לליטר. בכך הופכת ההונדה ג'אז לחסכונית במיוחד וכן אטרקטיבית במיוחד ככל שמדובר על נהגים צעירים בעלי תקציב נמוך.