הטורר מציע תא מטען פשוט עצום של 624 ליטר עם תאי אחסון רצפתיים חכמים. בנוסף, ישנה אופציה של כיפול המושבים האחוריים עד לקבל רצפה שטוח לחלוטין לצורך העמסה או שינה בקמפינג. לאחר קיפול המושבים מקבלים נפח עצום של 1668 ליטר(!). למרות שטח הפנים הגדול, הטורר ארוכה מהסיוויק חמש דלתות רק ב-26 ס"מ.

עיצוב קלאסי לרכב מנהלים
מנועים
הטורר מציע שני סוגי מנועים. האחד בנפח של 1.8 (בנזין) בטכנולוגיית i-VTEC הידועה של
הונדה עם הספק של 140 כ"ס. יחידת המנוע השנייה היא יחידת דיזל בנפח של 1.6 ליטר המספקת 120 כ"ס . יחידת הדיזל מגיעה משום שהרכב יועד לשוק האירופאי שם הדיזל נפוץ ומבוקש מאוד. סביר להניח שהגרסה שתגיע לארץ היא גרסת הבנזין. תיבת ההילוכים היא אוטומטית עם חמישה הילוכים או ידנית עם שישה הילוכים. לטענת היצרן, צריכת הדלק נמוכה מאוד בדגם הדיזל – כ-26 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

חווית נהיגה ברמה גבוהה
חווית נסיעה
מדובר ברכב עם חלל פנימי גדול מאוד. למרות שהחלל הפנימי כל כך גדול, הספסל האחורי קצת צפוף ולא מציע מרווח גדול לרגלי הנוסעים. אומנם מדובר ברכב שתוכנן עבור משפחה עם ילדים אבל היינו מצפים לקבל עוד קצת מרחב בספספל האחורי.מעבר לזה, המושבים נוחים מאוד והמרחב הפנימי נותן הרגשה מעולה.
יוטיוב1
מתי בישראל?
הטורר צפויה להגיע לארץ יחסית בשלב מוקדם וכמעט בסמוך לשיווק באירופה. כמו שאמרנו סביר להניח שהדגם שיגיע לארץ הוא דגם הבנזין שינסה להתחרות בקטגוריה הדלה יחסית של סטיישנים בארץ. עם העיצוב המודרני והמרחב הפנימי סביר להניח שהטורר תצליח.