הונדה יוצאת עם הדור העשירי של ההונדה סיוויק החדשה ועל פי התמונות שהתפזרו להן ברשת, היא לא דומה לאף הונדה שהכרנו עד כה. את העיצוב החדש של הסיוויק, כבר ראינו בתערוכת ניו-יורק, שמה הוצגה הסיוויק קופה, כאשר העיצוב החדש שלה נראה הרבה יותר "קרבי" מקודמתה. רוב הסיכויים שהסיוויק החדשה לא תראה כמו זו שהוצגה בניו-יורק, אבל לפחות קיבלנו כיוון.
הסיוויק החדשה תראה הרבה יותר
הסיוויק החדשה תראה הרבה יותר "קרבית" מקודמתה
בשוק הישראלי
אפשר להגיד ששמה של ההונדה סיוויק הולך לפניה. למרות זאת היא נחשבת בין המשפחתיות עם תג המחיר היקר יותר ביחס למתחרות כמו המאזדה 3, סובארו אימפרזה וכדומה. מתחילת השנה ועד סוף חודש יולי, נמסרו בישראל 3,268 רכבים מדגם זה, לעומת 9,656 מהדגם המקביל של מאזדה, או 4,232 מהדגם המקביל של סובארו. אפשר להסיק מהנתונים האלה כי מחירה של הסיוויק מעט גבוהה ביחס למתחרות, מה שפוגע משמעותית במספר המסירות.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
גל חשיפות של הונדה
הונדה נמצאת בעיצומו של גל חשיפות מרשימות מאוד, שכוללות את הסיוויק Type-R, NSX, והדגמים המוכרים בארץ יותר- הג'אז וה HR-V, אליהם נוספה הסיוויק החדשה שככל הנראה תוצג רשמית ב 2017. הסיוויק החדשה תיוצר במפעל הונדה בבריטניה, שהושקעו בו כ- 200 מיליון פאונד, רק על מנת שיהיה מסוגל לייצר את כמות הרכבים המתוכננת.
רמז עבה להונדה סיוויק
רמז עבה להונדה סיוויק
הונדה סיוויק חדשה
המודל החדש של ההונדה סיוויק יהיה מעוצב הצורה עדכנית יותר ותהיה חסכונית יותר. הסיוויק החדשה תזכה לחבילות מורחבות בתחום הבטיחות שיביאו אותה להיות בין הרכבים הבטוחים בקטגוריה. היא תבסס על שלדה חדשה ותהנה ממנועים חדשים: מנוע בסיסי- בנזין i-Vtec בנפח 1.5 ליטר המספק 128 כ"ס, ומנוע טורבו- דיזל בנפח 1.6 ליטר עם הספק של 118 כ"ס. שני המנועים יהיו משודכים לתיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה, כאשר למנוע הבנזין תהיה גרסה של תיבה רציפה. גרסת ה- Type-R של הסיוויק, תצויד במנוע טורבו- בנזין בנפח 2.0 ליטר ותפיק 350 כ"ס.