ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

אימפרזה

image SUBARU
מחיר משוער: החל מ 128,900
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 17.2
יתרונות חסרונות
היגוי מנוע
מרווח עיצוב פנימי
עלות תפעול איבזור
 אימפרזה
 אימפרזה
 אימפרזה
 אימפרזה
 אימפרזה
סובארו אימפרזה
סובארו אימפרזה - המשפחתית הנוחה והמתקדמת
המשפחתית המובילה מבית היוצר של יצרנית הרכב היפנית סוברו היא האימפרזה האהובה, היא יוצרה לראשונה בשנת 1993 כמחליפתה הרשמית של דגם הליאונה המיתולוגית שזכתה להצלחה אדירה בשנות ה-80 בישראל. עם ייצורו הראשוני שווק דגם האימפרזה עם יחידה מנועית אחת בלבד בת 1600 סמ"ק ובמרוצת השנים הציגה החברה שלל גרסאות מנועיות משופרות, מתקדמות וחזקות יותר לרבות גרסאות ה- GT, STI, WRX ועוד. דגם האמפרזה שווק גם בגרסאות ספורטיביות חזקות ביותר בעלות מנועי טורבו מודגשים והנעה כפולה אשר זכו הם לשלל תארים נחשקים במרוצי הראלי השונים. סובארו שמרה לאורך שנים ארוכות על המבנה הבסיסי, הצורה החיצונית והיצע המנועים ורק בשנת 2007 הציגה היא דגם חדיש לחלוטין, אשר כלל לראשונה גם גרסת האצ'בק מתקדמת. בשנת 2010 הוצג דור נוסף של דגם האמפרזה אשר כלל בשנית את גרסת הסדאן  המבוקשת. בשנת 2011 הציגה סובארו לראשונה בתערוכת הרכבים השנתית בניו יורק את הדור הרביעי והנוכחי של דגם האמפרזה אשר המציג שורה של שיפורים ותוספות. הדור הרביעי של דגם האמפרזה מתבסס על רצפה חדשה מבית היוצר של סובארו, מידותיו גדולות מבעבר, מרכבה קשיח יותר, הוחזר דגם הסאדן האהוב והמתלים הוחלפו לחדישים לחלוטין, אך למרות כל זאת יחידות ההנעה המשיכו להתבסס על מנועי ה-FB  המוכרים.
 
יחידה מנועית חזקה ואנרגטית
דגם האמפרזה משווק בישראל עם גרסה מנועית אחת בלבד בת 1.6 ליטר בנזין המספק 114 כוח סוס, מומנט מירבי של 15.3 קמ"ג המתקבלים כבר ב4,000 סל"ד, כושר האצה מ-0 ל-100 קמ"ש בכ-11.8 שניות בלבד ומהירות מירבית של 181 קמ"ש. יחידת המנוע משודכת לתיבת הילוכים ידנית או לחילופין לתיבת הילוכים רציפה Lineartronic המוכרת כבר מהדור השלישי של הדגם וכמו כן למערכת הנעה כפולה סימטרית המשווקת כסטנדרט בחלק מהדגמים. בשוק האמריקאי מוצע דגם האמפרזה עם יחידה מנועית גדולה יותר בת 2.0 ליטר מסדרת FB  המספקת 154 כוח סוס עם הזרקת דלק ישירה, אך גרסה זו טרם הגיעה למחוזותינו.
 
נתוני איכות ונוחות נסיעה
המנוע המשווק עם דגם האמפרזה נחשב לחלש ביותר בקרב רכבי הקטגוריה, כושר האצה שלו מצוי על גבול הסבירות התחתון וההרגשה המתקבלת בזמן לחיצה חזקה על דוושת הגז היא של מאמץ רב המלווה ברעידות ורעש משמעותי.  על אף שעם ההתנעה מתקבלת תחושת זריזות יעילה ביציאה מהמקום, כבר עם הכניסה לטווח מהירות השיוט הרגועה מתקבלת תחושה חלשה במידה רבה אשר הופכת כל פעולה שגרתית כמו ביצוע עקיפה מנהלתית לפעולה מורכבת הדורשת תכנון ומחשבה רבה. באופן דיי מפתיע בכל הנוגע להתנהגות הכביש זכה דגם האמפרזה לציון גבוה הודות למתלים המכויילים בצורה מאוזנת אשר צולחים בפעולת ריכוך פגעי הכביש בצורה טובה ושומרים היטב על תא הנוסעים מכל זעזועי הכביש והרעשים המיותרים.
 
נתוני צריכת דלק סבירים למדי
נתוני צריכת הדלק הרשמיים בהתאם להצהרת היצרן עומדים על 17.22 ק"מ לליטר בנסיעה רגועה ממוצעת, בנסיעה בפועל נתוני צריכת הדלק הממוצעים עומדים על 12-13 ק"מ לליטר לערך בממוצע בנסיעה רגועה משולבת. נתוני צריכת דלק אלה נחשבים לטובים למדי בהשוואה למתחרותיה של האמפרזה בקטגוריית המשפחתיות המבוקשת ומתקבלים הודות לשילובם של מספר אלמנטים לרבות מערכת העצור וסע שתפקידה לדומם את פעולת המנוע בעת עצירה מלאה של הרכב ובכך לחסוך משמעותית בצריכת האנרגיה, עבודתה היעילה של תיבת ההילוכים המכויילת להעברת הילוכים מתוזמנת ובכך נמנעת משיכת הילוכים וצריכה מיותרת של אנרגיה.

עיצוב חיצוני סטנדרטי וקלאסי
דגם האמפרזה הינו הרכב הראשון של סוברו המעוצב בהתאם לשפת העיצוב החדשה שקרויה DYNAMIC x SOLID, אשר הינה שפת עיצוב סולידית, קלאסית וראשונית מאוד, היא אומנם אינה מסובבת ראשים על גבי הכביש אך המראה המתקבל הוא ללא ספק מודרני, מרשים ונעים לעין. מידותיו של דגם האימפרזה עומדות על 4.62 מטר אורך, 1.77 מטר רוחב ובסיס גלגלים ברוחב של 267 ס"מ. בקדמת הרכב ממוקמות יחידות תאורה גדולות מהרגיל המשתלבות היטב עם מכסה המנוע החרוץ המשדר ספורטיביות מסויימת, חלקו האחורי של הרכב מעט מוגבה רחב מהמקובל באופן אשר יוצר נוחות מרבית.

עיצוב פנימי של תא הנוסעים
אף על פי איכות ההרכבה הטובה, ניכר כי החומרים בהם נעשה שימוש בעת עיצוב תא הנוסעים אינם מיישרים קו עם המקובל בקטגוריית הרכבים המשפחתיים בסדר גודל זה. המרווח בתא הנוסעים סביר בהחלט, מאפשר ישיבה נוחה בספסל אחורי עם מקום רב לברכיים אך במושב הקדמי תנוחת הישיבה אינה מושלמת לנהגים גבוהים. קונסולת הנהג סך הכל נעימה לעין, כוללת מערכת מולטימדיה עדכנית עם מסך מגע בן 8 אינץ'. חלונות הצד גדולים מהרגיל, כוללים תוספת שליש קדמית, משתלבים עם קורות ה-A ומעניקים לנהג שדה ראיה מצויין ורחב- דבר אשר תורם משמעותית לאיכות הנסיעה. תא המטען גדול במיוחד, כולל נפח של 460 ליטר שימושיים עם פתח אחסון רחב ונוח המאפשר העמסה ואחסון של ציוד גדול ורב.

רמת אבזור טובה למדי
דגם האמפרזה משווק בשתי רמות אבזור שונות, רמת ה- – Style ורמת ה– Style Plus שתיהן דלות מאוד באבזור ביחס לסגמנט  וכוללות, בין היתר, מערכת מולטימדיה מתקדמת של סובארו בעלת מסך מגע בן 8 אינץ' ואפשרות חיבור לממשקי אפל ואנדרואיד, דיבורית בלוטוס, מערכת שמע מקורית עם אפשרות לשליטה מלאה מגלגל ההגה, חישוקים קלים, חלונות חשמליים, מחשב דרך, פנסי חזית עם תאורת יום, שקעי AUX ו-USB, חישוקי מגנזיום ועוד שלל אביזרים ותוספות אשר משדרגות במידה משמעותית את חווית הנסיעה. עלות חבילות האבזור סבירה והגיונית ביחס לאבזור המוצע.

רמת בטיחות גבוה וטובה
סובארו אימפרזה נחשב לרכב בטיחותי למדי, הוא זכה לציון גבוה של 4 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק בהתאם לתקן האירופאי המחמיר של EuroNCAP. כמו כן מאובזר דגם האמפרזה בשורה ארוכה של אביזרי בטיחות אקטיבים ותוספות ייעודיות לתחום הבטיחות ובכללם מערך מתקדם בן 6 כריות אויר הכולל מתג ייעודי לביטולם במידת הצורך, פנסי ערפל קדמיים, מערכת ABS  לנעילת גלגלים, מערכת BAS לתגבור הבלימה במקרי חירום, אמובילייזר, מערכת בקרת משיכה ועוד שלל תוספות שנועדו לשפר את רמת הבטיחות בעת נסיעה. יש לציין כי קיימים אביזרים בטיחותיים חשובים הנעדרים מדגם האיביזה והעדרם מורגש בצורה משמעותית לרבות מערכת אזעקה.

ייתרונתיו הבולטים של דגם האמפרזה
אין חולק על כך שדגם האמפרזה מתמודד עם חסרונות לא מעטים אשר באים לידי ביטוי בעיצובו הפנימי והחיצוני אשר לרבים נראה סולידי מדי ואף מעט משמים בעיניהם של נהגים רבים, ביצועי כביש בינוניים, איכות חומרים מיושנת ורמת אבזור נמוכה מהמקובל בקטגוריה, אך אף על פי כן אין לקחת מדגם האמפרזה את מעלותיו הרבות אשר הופכות אותו לאחת האופציות המועדפות ביותר על ידי ציבור הנהגים הישראלי מבין מגוון הרכבים המשתייכים לקטגוריה לרבות דגמי הפורד פוקוס, הונדה סיויק סאדן, אופל אסטרה ברלינה, רנו פלואנס ועוד. יתרונות משמעותיים אלה מתרכזים סביב גודלו הרב של הרכב, זיוות הראיה הטובה והבטיחותית שלו וכמו כן מחירו האטרקטיבי אשר מתחיל מ-128,900 ₪ לגרסת ה- Styleהבסיסית ועד ל-129,900 ₪ לגרסת ה- Style Plus המתקדמת יותר.
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש אימפרזה, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
אמיר
רכב מרווח מאוד. הגיר הרציף תורם לתצרוכת הדלק. מומלץ ...   [המשך..]
רעות שבח
את הסוברו אימפרזה כולם מכירים, על כל גילגולייה וצורותיה לאורך השנים, אני לצערי נחשפתי לרכב המדהים הזה רק בשנה האחרונה, כ ...   [המשך..]
 

כתבות חדשות על

הגדרות נגישות