ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

אודי Q2

image AUDI
מחיר משוער: 169,000 - 220,800
שנות אחריות: שלוש שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 19.6
יתרונות חסרונות
בטיחות מרווח אחורי
איכות נסיעה אין יכולות שטח
עיצוב מחיר
אודי Q2
אודי Q2
אודי Q2
אודי Q2
אודי Q2
אודי Q2

אאודי Q2 - ג'יפון קומפקטי עם איכויות של משפחתית
ההצלחה הגורפת ארוכת השנים לה זכה דגם ה-A3 המשתייך לקטגוריות המשפחתיות עוררה אצל יצרנית הרכב אודי את החשק לקחת את סממני ההצלחה שלו ולהתאימם לדרישות ציבור הנהגים של ימינו, דרישות אלה כוללות על פי רוב עיצוב גובה ומרחב רב לנוכחות עוצמתית על הכביש עם יכולות נסיעה מרשימות ונתוני צריכת דלק חסכוניים, כך למעשה נוצר דגם ה-Q2- הג'יפון הקומפקטי החדש והנוצץ אשר משלב את כל הדרוש לרכב מוביל כיום ולדריסת רגל משמעותית בצמרת טבלאות המכירות. דגם ה- Q2 הוצג לראשונה בשלהי שנת 2016 בתערכות הרכבים בז'נבה והגיע לכביש הישראלי בתחילת שנת 2017 כרכב עירוני וצעיר בעל אלמנטים יוקרתיים ובטיחותיים במיוחד, באופן הממקם את אודי במקום מכובד ברשימת דגמים מובילים ובכללם דגם הקאנטרימן של מיני, דגם הקרוסאובר של סוזוקי, האקס טרייל של ניסאן, דגם המוקה של אופל ועוד שלל דגמים חדשים וטובים.

יחידות הנעה מהשורה הראשונה
נכון ליום השקתו של דגם ה- Q2 משווק הוא עם גרסת הנעה אחת בלבד אשר כוללת מנוע בנפח של 1.4 ליטר TFSI בעלת הספק מרבי בן 150 כוח סוס ומומנט נאה ביותר של 25.5 קמ"ג אשר מתקבלים בין 1,500 ל-3,500 סל"ד. יחידת הנעה איכותית זו משודכת לתיבה בת 7 הילוכים S-tronic בטכנולוגיית הנעה קדמית אשר נחשבת למקבילה המתקדמת של אודי לתיבת ה-DSG המוכרת והאהובה מבית פולקסווגן ויחד מספקות הן כושר האצה נאה ביותר מ-0 ל-100 קמ"ש ב-8.5 שניות בלבד ומהירות מקסימאלית של 212 קמ"ש. מבית אודי צויין כי בעתיד הקרוב יושקו גרסאות הנעה נוספות לרבות יחידת טורבו בנזין בעלת שלושה צילנדרים בנפח 1.0 ליטר וכן מנוע בכיר בעל ארבעה צילנדרים בנפח של 2.0 ליטר שכוחות סוסם ינועו בין 116 ל-190.

נתוני צריכת דלק אטרקטייבים
באודי יודעים את העבודה וברור לכל שעל מנת למצב את הדגם החדיש בצמרת טבלאות המכירות עליו לעמוד בנתוני צריכת דלק חסכונים ואטרקטיביים אשר עומדים בקנה אחד וישיר עם המתחרות הרבות של הדגם לקטגוריה, ומשכך מציג דגם ה- Q2 נתוני צריכת דלק חסכוניים ביותר העומדים, על פי נתוני היצרן הרשמיים על צריכה משולבת של 18.2 ק"מ לליטר- נתון איכותי וחסכוני ביותר. בעת נסיעה בפועל נתוני צריכת הדלק גבוהים יותר במידת מה ועומדים על כ-12.5 ק"מ לליטר לערך בנסיעה משולבת ממוצעת, אך עדיין ביחס לגודל הרכב, משקלו ואיכותו, נחשבים נתוני צריכה אלה לאטרקטיביים למדי.

איכות נסיעה מתקדמת ומהנה ביותר
יחידת ההנעה של דגם ה- Q2 מספקת נתוני מנוע חזקים המדברים בעד עצמם ללא ספק, מרגע ההתנעה מתקבלת תחושה נוחה ונמרצת המתאימה לנסיעות עירוניות דינמיות ולנסיעות בינעירוניות ארוכות אשר דורשות האצות ותמרונים. ההיגוי בדגם ה- Q2 נחשב ליותר דינאמי מהמקובל, הוא מציע שני סיבובים מנעילה לנעילה ובשילוב עם יחסי העברה משתנים, הדינאמיות מורגשת באופן בולט ואינו מלאכותי. המתלים בדגם ה- Q2 מכויילים על צידם הנוקשה אך יוצרים כיוונון מלאה ובכך מתקבל משקל הגה טוב והתנהגות כביש נאה למדי הן בנסיעה מנהלתית שגרתית והן בנסיעה בכבישים מפותלים יותר. סך הכל נוחות הנסיעה המתקבלת טובה להפליא, רעשי הרקע כמעט ואינם מורגשים ליושבי תא הנוסעים והתחושה הכללית מהנה ביותר לנסיעה.

עיצוב חיצוני צעיר וחדשני
אחד האלמנטים העיקריים אשר תורמים רבות להצלחתו הרבה של סגמנט רכבי הפנאי בשנים האחרונות הוא ללא ספק העיצוב החיצוני אשר לרוב משדר חדשניות, נועזות ואוירת נעורים. בעיצובו של אאודי  Q2 לקחו מגמה זו והקצינו איתה עוד יותר עם עיצוב יוצא דופן וחדשני יותר מבעבר. קווי המתאר החיצוניים של הדגם מעט גסים ומובלטים על ידי שילוב הצבעים הנועז והשבכה המוחצנת בה הוא מתהדר, גובהו מוגבה במידת מה והקימורים הצידיים לקוחים מהקוים המוכרים מעולם רכבי הספורט. חלונות הרכב גבוהים וצרים מהמקובל, דבר אשר תורם משמעותית לשדה הראייה ובחלקו האחורי מצוי ספויילר קטן ואלגנטי. יחידות התאורה בחלקו הקדמי של הרכב מלבניות וחדות כוללות אופציה לתאורת לד מרשימה אף יותר. במבט חיצוני כללי ניכר כי מדובר ברכב נאה ביותר אשר נחשב ללא ספק למעוצב באופן מרשים.

תא נוסעים דקורטיבי ורענן
עיצובו של תא הנוסעים בדגם ה- Q2 מתאים במיוחד למשפחה בעלת 4 נפשות וזאת לאור המרווח הפנימי העשיר, המושבים הקדמיים המרווחים במיוחד, מאפשרים זוית ישיבה גבוה וטובה והספסל האחורי אשר נחשב לגדול ונוח ביותר. העיצוב בכללותו של תא הנוסעים כולל דקורציה ייחודית ושונה במעט מהמוכר מיתר דגמי אודי בכללו דשבורד מעוצב ודלתות ייחודיות המעוטרות בגימורי כרום מעניינים.  קונסולת הנהג כוללת במרכזה מסך מגע שנדמה שלקוח מסרט עתידי, המאפשר שליטה נאה בפונקציות הרכב השונות, לצידו מצויי מערך שעוני דרך מתקדם בעיצוב ייחודי ומעניין ביותר לעין. בעיצובו הפנימי, בדומה לחיצוני, ניתן לומר בבירור כי קהל היעד עליו חשב המעצב בזמן עיצובו של הרכב הוא ציבור הנהגים הצעירים וכראיה מציע למעלה מ-12 שילובי צבעים אפשריים אשר הופכים את עיצוב הרכב לייחודי ומותאם אישית.

רמות גימור מרשימות ביותר
דגם ה- Q2 משווק בארץ בכ-2 רמות גימור שונות רמת ה- Beat ורמת ה- Desig. הרמה הראשונה כוללת רשימת אבזור ארוכה ומכובדת ובכללה מערכת עצור וסע לחיסכון אפקטיבי בצריכת הדלק, משענת יד קדמית מתקדמת, מערכת בקרת אקלים המפוצלת לשני אזורי משנה, מחשב דרך מתקדם, בלם יד חשמלי, חיישני גשם, מסך מגע בגודל של 7 אינץ', מערכת שמע מקורית בעלת 10 רמקולים הפזורים בכל חלל תא הנוסעים, דיבורית בלוטוס איכותית, הגה ספורטיבי ועוד. רמת הגימור הגבוה יותר, ה Design כוללת גם היא רשימה ארוכה של אבזור המטצרפת לרשימה הבסיסית וכוללת דיפונים לבנים למראה יוקרתי, מושבי עור משולב, תאורת אוירה משתנה, חישוקי אלומיניום ייחודיים וצמיגים מוגדלים. לשתי החבילות מאפשרת אודי להוסיף את חבילת ה- Luxury האופציונלית אשר כוללת תוספות אבזוריות יוקרתיות ונאות ובכללן גג שמש פנורמי המאפשר פתיחה מלאה והטייה אנכית מרשימה, מערך תאורה פנימית מעניינת, מפתח חכם, מראות צד חשמליות ושמשות אחוריות כהות.

בטיחות מתקדמת ומשופרת
שתי גרסאות הגימור כוללות את מערכת ה- Front Assist המאפשרת על ידי ניטור של המרחק מהרכב שמלפנים לבצע שמירה על מרחק קבוע ואחיד וכן שולטת באופן רציף על דוושת הגז והבלמים והכל ללא צורך בהתערבותו של הנהג כלל. בנוסף מצוייד הדגם במערכת במיועדת לביצוע האטה ואף בלימה בכל מהירות שהיא, לספק התרעה על אי שמירה של המרחק הרצוי מהרכב שהלפנים על ידי אמצעים ויזואליים וקוליים. באם לא תתקבל כל תגובה מצדו של הנהג תתבצע בלימה של הרכב עצמאית וזאת במטרה למנוע התנגשות. מערכות מתקדמות נוספות בהן מצוייד דגם ה- Q2 הינן מערכת ההיגוי הפרוגרסיבית, מערכת בקרת לחץ אוויר בצמיגים,מערך בן שש כריות אוויר עם אופציה לניטרול פעולתן בעת הצור, מערכת ESC – Electronic Stability Control המאפשרת לבצע בקרת יציבות ושמירה על הרכב בנתיב ללא סטיות, מערכת מתקדמת למניעת נעילת גלגלים, מערכת נעילת דיפרנציאל אלקטרונית, מערכת לסיוע בבלימות חירום, מערכת לבלימת הרכב אחרי תאונה ועוד שלל מערכות מתקדמות המשפרות משמעותית את רמת הבטיחות בעת נסיעה ברכב.

* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש אודי Q2, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
עד כה לא נרשמו חוות דעת
עד כה לא נרשמו חוות דעת
הגדרות נגישות