זה לא סוד שרכבים בעלי הנעה אלטרנטיבית הם העתיד של עולם הרכב. ספק אפילו אם המנועים ההיברידיים יישארו בעולם עם כל החידושים המימניים שהיצרניות מציגות לנו. כמו כל יצרנית אחרת, גם אודי רוצה לשחק במגרש הירוק הזה. בעבר היא הציגה לנו קונספט כל חשמלי הנקרא E-Teon קוואטרו, כעת, היא מביאה לנו את אחיו המימני- H-Tron קוואטרו, שהוא למעשה אותו רכב קונספט רק עם תא-דלק מימני.

אודי H-Tron קונספט
הקונספט החדש של אודי מבוסס על פלטפורמת MLB Evo שתוכננה לשאת מערכות הנעה מתקדמות כמו מערכת ההנעה הייבריד פלאג-אין, כזו שיש ב
אודי Q7, מערכת הנעה חשמלית או הנעה תא-דלק. מידותיו של הקונספט מזכירים מאוד את ה
אודי Q5 עם אורך של 488.0 ס"מ, 193.0 ס"מ רוחב וגובה של 154.0 ס"מ. על ההנעה אחראיים צמד מנועים חשמליים, אחד על כל סרן, כאשר הקדמי מספק 121 כוחות סוס והאחורי מספק 188 כוחות סוס. המד החשמלי הה מספק מומנט מרבי של 56.0 קג"מ ומצליחים להזניק את היצירה הזו ל- 100 קמ"ש תוך 7.0 שניות בלבד, ולהעניק מהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 200 קמ"ש שקטים במיוחד.
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
קראתי ואני מאשר/ת את
תקנון האתר
על קיבולת המימן אחראיים שלושה מיכלי מימן שמספקים יחד 6 קילו של מימן דחוס בלחץ של 700 באר. תדלוק הרכב במימן למשך 4 דקות בודדות תספיק לטווח נסיעה של 600 ק"מ. מעבר לכך, ברצפת הרכב מותקנת סוללה הנטענת באמצעות מחזור אנרגיית הבלימה וכן, על ידי ציפוי סולארי המותקן על כל גג הרכב שמסוגל לספק עוד 320 וואט. אודי מוסרת כי בעזרת הפאנל הסולארי המותקן על גג המכונית, הרכב מסוגל לספק טווח נסיעה של עד 1,000 ק"מ ואפילו מסוגל להפעיל את מערכת האוורור של הרכב בימי הקיץ החמים.

אודי H-Tron קונספט
תא הנוסעים של ה- H-Tron קונספט מציג שימוש נרחב במסכי OLED החדשים של אודי האמונים על תפעול מערכות הרכב השונות וכן, שימוש בתאורת OLED ולייזר לצורת תאורת תא הנוסעים ותאורת הרכב החיצונית, אותם נזכה לראות בדגמי העתיד של אודי.

אודי H-Tron קונספט
אולי יעניין אותך גם: