ליעוץ מקצועי לפני רכישה התקשרו
או השאר פרטים ונחזור אליך מידית!
קראתי ואני מאשר/ת את התקנון
חיפוש רכב חדש
אוטו1 - פורטל השוואת מחירים

אאודי Q5

image AUDI
מחיר משוער: החל מ 336,800
שנות אחריות: 3 שנים
מבחני ריסוק:
5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק5 כוכבים במבחני ריסוק
צריכת דלק: 11.6
יתרונות חסרונות
מרחב פנימי מיתלים
איבזור מחיר
איכות חומרים יכולות שטח
אאודי Q5
אאודי Q5
אאודי Q5
אאודי Q5
אאודי Q5
הקרוסאובר הבינוני המוביל - אאודי Q5 
הקרוסאובר הבינוני מבית היוצר של יצרנית רכבי היוקרה הגרמנית הינו אחיו הקטן של דגם הQ7 המוצלח, הוא הושק לראשונה בשנת 2008 ונחשב לאחד הדגמים הוותיקים ביותר של החברה. ה- Q5 הינו רכב כביש נהדר עם ניחוח ספורטיבי איכותי ומוקפד המתבסס על הפלטפורמה של דגם האודי A4 האהוב, הוא מתחרה בדגמים המובילים המשתייכים לאותה הקטגוריה לרבות דגמי המרצדס GLC והב.מ.וו X3, ונחשב לאטרקטיבי למדי, הן מבחינת העיצוב הצעיר והמפתיע, הן מבחינת האבזור והן מבחינת ביצועי הכביש. בתערוכת הרכבים השנתית האחרונה שהתקיימה בפריז (ספטמבר 2016) השיקה אודי את הדגם החדש, הדור השני של ה- אאודי Q5 אשר מציג רכב חדש לגמרי במרבית הסיווגים אשר תוכנן והונדס מחדש לחלוטין, שכן הוכנסו בו שיפורים מאכניים, עיצוביים והשתפרו ביצועי הכביש. הדור השני של ה- Q5 צפוי להיות משווק באירופה ברבע הראשון של שנת 2017 ולמחוזותינו הוא עתיד להגיע מיד לאחר מכן. נתוניה המובילים של ה- Q5 בשליוב עם מחירה האטרקטיבי אשר נע בין 336,700 ₪ בעבור הגרסה הבסיסית ועד ל-383,800 ₪  לגרסה המתקדמת, הופך אותה לאופציה האטרקטיבית ביותר בקטגוריה.
 
היצע מנועים אטרקטיבי 
הדור הראשון של ה- Q5הגיע לישראל עם שני מנועי בנזין מוצלחים בנפחים עצימים של 2.0 ליטר טורבו גמיש ו3.2 ליטר, בהמשך הצטרפה גם גרסת דיזל ועודכנו המנועים בגרסאות המותאמות במיוחד לשוק הישראלי ולצרכיו. הדור השני וחדיש של ה- Q5 מציג היצע עשיר של חמישה סוגי מנועים לשוק האירופאי, ארבעה מנועי דיזל TDI  ומנוע TFSI בנזין אחד, חמשת המנועים החדשים חזקים ואיכותיים יותר מהמנועים של הדור הקודם. מבחר מנועי הדיזל כולל מנועי איכות בנפח של 2.0 ליטר ברמות הספק שונות לרבות הספקים של 150, 163 ו-190 כוח סוס והגרסה הבכירה והעצימה ביותר הינה גרסת מנוע של 3.0 ליטר V6  עוצמתי המספק כ-268 כוח סוס ומומנט מירבי של 63.2 קמ"ג. בעתיד הקרוב עתידה החברה להציג מגוון נוסף של מנועי בנזין וכן את גרסת ה- Q5S הספורטיבית. מנועי הדיזל הבסיסיים משווקים עם תיבת 6 הילוכים ידנית בעלת הנעה קידמית בלבד, המנועים האחרים משודכים לתיבת 7 הילוכים S-tronic כפולת מצמדים והנעה כפולה כסטנדרט וגרסת מנוע הדיזל הבכיר משודכת לתיבת 8 הילוכים אוטומטית.
 
התנהגות כביש 
הודות לאחיזת הכביש הגבוה בה מתהדר ה- Q5 ניכרת התנהגות כביש איכותית ובטוחה מאוד. בדור היוצא, נוחות הנסיעה נפגמה מעט בעקבות המתלים הקשיחים, בעיקר כאשר מדובר בנסיעה עירונית הדורשת יכולות תמרון גבוה, שלא צלחו בתפקידם למנוע את תחושת הנוקשות ל גבי הכביש. בדור החדש לעומת זאת, נעשתה מלאכת כיול מחודשת של המתלים אשר הופכת את הנסיעה ברכב לחלקה ונעימה הרבה יותר הן בנסיעה עירונית והן בנסיעת שטח רך. ה- Q5 מתאימה בעיקר לנסיעת שטח פשוטה, היא צולחת בקלות את מהמורות הדרך ומבודדת בצורה מלאה את רעשי החוץ שלא חודרים לתוך תא הנוסעים.
 
צריכת דלק נאה למדי
צריכת הדלק המפורסמת והרשמית של דגם ה- Q5 החדש, על פי נתוני היצרן עומדת על 14.7 ק"מ לליטר, בפועל צריכת הדלק מעט פחות אטרקטיבית אך עדיין נחשבת היא לחסכונית למדי הודות למספק אלמנטים שיוצרים הפחתה משמעותית של צריכת הדלק, אלמנטים אלה כוללים את מערכת "עצור וסע" המותקנת ברכב שתפקידה הוא לדומם את פעילות המנוע בעת עצירתו המוחלטת של הרכב ואת ההפחתה הניכרת (הפחתה של למעלה מ-90 ק"ג) במשקל הרכב המביאה להפחתה במידת המאמץ והנשיאה של גוף הרכב ובכך נחסכת משמעותית צריכת הדלק.
 
עיצוב מחודש ועדכני
כבר בגרסתו הראשונית נחשב ה- Q5 לנאה ומסוגנן למדי, הוא הציג פרופורציות נהדרות וקו עיצובי קשוח ואגרסיבי כמצופה מרכב פנאי ובד בבד קלאסי ואלגנטי כיאה לכלל רכבי החברה. עיצובו של הדור השני נשען במידה רבה על עיצובו של הדגם היוצא תוך הכנסת שיפורים היוצרים מראה עדכני, מודרני ומחוטב יותר. ה- Q5 המחודש מתבסס על פלטפורמת MLB מודולרית שהיא גרסה חדשה ומותאמת לקטגוריית רכבי הפנאי של פלטפורמת ה MQB המוכרת, בזכות הפלטפורמה המחודשת הופחת משקלו של הרכב בכ-90 ק"ג ואף על פי כן הגדלו מידותיו של הרכב שנעמדות על 4.66 מטר אורך, 1.89 מטר רוחב ו- 1.66 מטר לבסיס הגלגלים. חזית הרכב דומה במידה רבה לשאר דגמי הפני השל החברה ושולבו אלמנטים שונים שנלקחו מדגם ה-A5 ועודכנו כל יחידות התאורה של הרכב לרבות הכנסתם של מערכות תאורת LED אדפטיבית מלאה וכן מערכת Metrix LED הכוללת תאורת מחוונים דינאמית מתאפשרת כאופציה להוספה. תא הנוסעים של ה- Q5 עוצב מחדש גם הוא והוכנסה בו עבודת עיצוב רבה בהתאם לשפת העיצוב המודרנית והייחודית של החברה וכולל את מיטב הטכנולוגיה המתקדמת ביותר לרבות לוח מחוונים בעל מסך מגע בגודל של 12.3 אינץ', מערכת MMI עדכנית בעלת מסך 7.0 אינץ' כסטנדרט הכוללת חוגה מרכזית המזהה כתב יד ועוד. תא הנוסעים עצמו גדול ומרווח ביותר, הוא מאפשר ישיבה נוחה בספסל האחורי ל3 מבוגרים. תא המטען הדור החדש עומד על כ-550-610 ליטר בהתאם למיקומה של השורה שנייה, קיפולו של הספסל האחורי מגדיל את נפח תא המטען לכ-1,550 ליטר. את דלת תא המטען ניתן לפתוח על ידי טכנולוגיה מתקדמת באמצעות הסטת הרגל מתחת לפגוש האחורי של הרכב וכאופציה ניתן להוסיף מתלי אויר ואף להנמיך את שפת ההטענה אוטומטית בעת פתיחת תא המטען.
 
אבזור רב לשיפור חווית הנסיעה
הדור החדש של ה- Q5 מאובזר בשלל שיפורים ותוספות המשפרות במידה ניכרת את חווית הנסיעה והופכות אותה חוויתית ועשירה יותר, תוספות אלה כוללות בין היתר מערכת בקרת שיוט אדפטיבית בעלת פונקציית נהיגה אוטונומית בזמן עמידה בפקקי תנועה (traffic jam assist), מערך תצוגה עילית מתקדמת, מתלי מז אויר בעלי אפשרויות כיוונון ושמירה על מרחב אופקי רב, דיבורית בלוטוס, מערכת ניווט בעלת אפשרות לסנכרון טלפונים חכמים, חישוקי שגשוגת מורחבים, הגה ספורט 3 זרועות וידית הילוכים בציפוי עור, מערכת שמע מתקדמת הניתנת לשליטה מלאה מגלגל ההגה, חלונות חשמליים ועוד. בנוסף, מציעה החברה חבילת Luxury נוספת כאופציה שעלותה היא 34,600 ₪ הכוללת פגושים בצבע הרכב, חישוקי אלומניום 5 צלעות, חיישני חנייה קדמיים, מושבים חשמליים, מראות חיצוניות חשמליות, שמשה אחורית כהה, פתיחה וסגירה חשמלית של דלת תא המטען ועוד, חבילה זו אטרקטיבית ושווה במיוחד לאור מחירה הנמוך.
 
רמת בטיחות גבוה
בהתאם למגמה ההולכת ומתגברת בקרב יצרניות רכב רבות, ואודי בינהן, לשיפור רמת הבטיחות בעת נסיעה ברכבים, שמות החברות דגש משמעותי על הוספתם של אביזרים נלווים המיועדים למטרה זו. גם בדגם החדש של ה- Q5 מותקנות מערכות שונות לרבות מערך מתקדם של 6 כריות אויר קדמיות, צידיות ולהגנת הראש ומתג מתקדם לניתוקם, חיישני חנייה אחוריים, פנסי ערפל בפגוש הקדמי, מערכת ABS למניעת נעילת גלגלים, מערכת בקרת סחרור גלגל, מערכת EDL לנעילת דיפרנציאל אלקטרונית, גלגל חלופי קומפקטי ועוד. בנוסף עמדה ה- Q5במבחני הבטיחות המחמרים בהתאם לתקן האירופאי וזכתה היא לציונים גבוהים.
 
* המחירים באתר זה הם הערכה כללית בלבד לנוחיות הגולשים ואין לראות בהם כנתון מחייב מבחינת הפורטל
טופס מורחב
טופס מקוצר
מחפש אאודי Q5, היועצים המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם
קראתי ואני מאשר/ת את תקנון האתר
 
 
לייעוץ ברכישת רכב התקשר
03-3727760
או השאר פרטים:
משה ניסן
מדובר ברכב מצוין אני אומר לכם מניסיון של שנתיים כבר אחלה רכב שבעולם, מה שכן התחזוקה לא זולה בכלל ...   [המשך..]
אלון
רכב טוב מאוד, חזק מאוד עם הרבה מאוד מקום לכל הילדים מאחור. איכות נהיגה ברמה הגבוהה ביותר שיש. המנוע מרגיש לפעמים קצת עצל ...   [המשך..]
הגדרות נגישות